הוליווד ג'וניור: 11 ילדים שצפוי להם עתיד מזהיר בהוליווד. צילום: טמבלר

הוליווד ג'וניור: 11 ילדים שצפוי להם עתיד מזהיר בהוליווד

מיום ליום אנחנו שומעים על עוד ועוד ילדים שמחפשים לפרוץ בעולם הבידור כבר מגיל צעיר. החלטנו לקחת יוזמה ולכתוב לכם את רשימת הילדים שאנחנו פשוט בטוחים שהם הולכים להיות כוכבים ענקיים בהוליווד. אל תגידו שלא אמרנו

ככל שהשנים עוברות, יותר ויותר ילדים רוצים לקחת חלק בעולם הבידור. למען האמת, איזה ילד לא דמיין את עצמו שר ורוקד על הבמות הגדולות? ובכן, יש ילדים שחלומם כבר נמצא בגדר מציאות. מספיק רק להעיף מבט על הילדים האלה כדי לתהות כמה כישרון או מזל חבויים בהם. החלטנו להקל עליכם ולערוך חיפושים אחר עשרת הילדים שנולדו לצעוד על השטיח האדום.

מקנזי זיגלר

מלבד העובדה שמקנזי זיגלר היא אחותה הצעירה של מאדי זיגלר (כוכבת הקליפים של סיה), היא בת 10 בלבד וכבר יצרה לעצמה שם חם בעולם הפופ האמריקאי. הפריצה הראשונה של מקנזי הייתה בתוכנית הריאליטי "רקדניות קטנות" שמשודרת בערוץ לייף טיים, כאשר הייתה בסך הכול בת 6. מקנזי צמחה ממש על המסך ויחד זכינו להגשים איתה את חלומה, להיות זמרת פופ צעירה. בשנת 2014 היא שיחררה את הסינגל הראשון שלה "Girl Party" שזינק למקום הראשון בהורדות פופ באייטונס ותאמינו או לא, אבל מקנזי כבר צעדה על כמה שטיחים אדומים, למשל בטקס פרסי הנוער ובטקס פרסי הילדים. בקיצור, אנחנו בטוחים שנשמע את שמה עוד הרבה.

הסינגל "Girl Party"
 
© טאמבלר

טיילור הטלה

ואם כבר הזכרנו ריקודים, טיילור הטלה בת 11 וכבר רקדנית היפהופ לוהטת ביותר. למען האמת, למורה שלה לריקוד יש ערוץ ביוטיוב ובו הוא מעלה סרטונים מהשיעורים ומהכיתות אותן מלמד. הטלה היא לא אחרת מתלמידתו המועדפת של המורה, ובצדק, ובעקבות כך הוא פרסם כמה סרטוני ריקוד איתה. הסרטונים זכו להפצה ויראלית אדירה ולעשרות מיליוני צפיות בזמן קצר מאוד. בנוסף, הטלה התארחה בתוכנית של אלן, לא פעם אלא פעמיים. הישג די מרשים לילדה בת 11 בלבד, לא?

מופיעה בתוכנית של אלן דג'נרס
 
© טאמבלר

נורת' ווסט

נורת' ווסט, בתם המתוקה והמתוקשרת של קים קרדשיאן וקניה ווסט, בת שנה וחצי בלבד וכבר אושיית סטייל וסלב לכל דבר. רק לפני שבועיים הקטנטנה עברה הטבלה ממש פה, בארץ הקודש, ומי לא ניסה להשיג סלפי איתה? אז נכון שלפעוטה עדיין אין קריירה מבוססת בעולם הבידור (בכל זאת, רק בת שנה וחצי) אך אנחנו צופים לה עתיד נוצץ במיוחד!

בהטבלה
 
הפפארצי מלווים אותה כבר בגיל שנה וחצי
הפפארצי מלווים אותה כבר בגיל שנה וחצי © טאמבלר

סורי קרוז

הנה עוד אושיית סטייל מטורפת, סורי קרוז, הבת של קייטי הולמס וטום קרוז. למרות שהיא בסך הכול בת 8, היא מוכתרת כנסיכת הסטייל ההוליוודית אבל זה לא מפתיע מפני שהיא נולדה להורים מגה מפורסמים ועם מניירות של נערה מתבגרת. סורי כבר מזמן התרגלה לצלמי הפפארצי שאורבים לה בכל פינה, מה שכבר מוכיח לנו רשמית: הילדה כוכבת! 

סורי לא נכנעת לצלמים
 
© טאמבלר

ג'יידן סמית'

את השם הזה אתם בטוח מכירים. ג'יידן סמית' בן ה-15 הינו שחקן קולנועי לכל דבר. ובכן, לא מדובר בעבודה קשה כשאבא שלך הוא השחקן ומפיק הסרטים האגדי וויל סמית', אבל אנחנו הבחנו שאכן מדובר בכישרון. ג'יידן החל את קריירת המשחק שלו כבר בגיל 7, כששיחק בסרט "המרדף לאושר", אך הפריצה האמיתית שלו הייתה בסרט "קארטה קיד". לאחר מכן, סמית' הפתיע אותנו בכישרון השירה שלו כששר את השיר "Never Say Never" יחד עם ג'סטין ביבר. ב-2013 הוא כיכב שוב לצד אביו אך הפעם בסרט "העולם שאחרי" שזכה לצפיות רבות ולביקורות מעולות. ג'יידן סמית' הוא כבר שם ידוע בהוליווד, לכן לא נהיה מופתעים אם בקרוב נצפה בעוד סרט בכיכובו.

זוכרים?
 
כבר שם ידוע בהוליווד
כבר שם ידוע בהוליווד © טאמבלר

ביילי מדיסון

אומנם לא כולכם תכירו אותה בשם אבל ביילי מדיסון היא אחת מהשחקניות הצעירות והמצליחות ביותר בתעשיית הבידור. ברזומה של הצעירה בת ה/14 נוכל למצוא השתתפות במעל 40 תוכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע, וביניהם "עד עצם היום הזה", "אל תפחדי מהחושך", "פיבי בארץ הפלאות" ועוד. נוסף על כך, מדיסון עשתה משהו שרבים לפניה לא עשו, היא זכתה במעל 10 פרסים בקריירה שלה! בקיצור, הילדה נמצאת כבר בפסגה ואנחנו רק יכולים לקוות שהיא תישאר שם.

ביילי נשאלת על הפרויקטים הרבים שלה
 
נולדה לגדולות
נולדה לגדולות © טאמבלר

מיה טלריקו

מיה טלריקו היא לא אחרת מהתינוקת המתוקה עם תלתלי הזהב ששיחקה בסדרה הכובשת "גוד לאק צ'ארלי". טלריקו היא ההגדרה הכי טובה לשחקנית מינקות. אלה שצפו ב"גוד לאק צ'ארלי" בהחלט שמו לב שבעונה הראשונה מדובר בתינוקת. למען האמת, טלריקו השתתפה בסדרה בעודה בת שנתיים בלבד. במהלך ארבע השנים של שידורי הסדרה, היא גדלה, השתנתה, התבגרה ועלתה לכיתה א', ובזמן שכל חבריה לכיתה משחקים בלגו או מציירים, מיה, שעכשיו בת 6, צועדת לה על השטיח האדום ומתראיינת. מודים, אנחנו מקנאים!

גדלה ונשארה יפהפייה
 
מתוקה אמיתית!
מתוקה אמיתית! © טאמבלר

סופיה גרייס

ברגע שחשבתם שכבר לא יכול להיות יותר מזל הבאנו לפניכם את סופיה גרייס בת ה-12, ההוכחה שכדי לזכות בתהילת עולם לא צריך לצאת מהבית לעיתים והדרך להוליווד עשויה לעבור דרך היוטיוב, במקרה שאתם ילדים קטנים, מתוקים, מצחיקים ומוכשרים. גרייס המצוידת בחן, מוזיקליות, חוש קצב מפותח וטונה של אישיות רק הייתה צריכה להעלות ליוטיוב סרטון משעשע שלה שבו היא שרה יחד עם בת דודתה רוזי, ולחכות שמישהי כמו אלן דג'נרס תצפה בסרטון ותזמין אותה לתוכנית שלה. מאותו הרגע, החלומות הורודים של הצמד-חמד לא מפסיקים להתגשם וגרייס פועלת בכל הכוח, לומדת ומשתפרת. בקיצור, אל תדאגו כי עם אופי כמו שלה היא בהחלט תזכה לעתיד ורוד.

הקליפ "Best Friends"
 
בטוח יהיה לה עתיד ורוד עם שמלה כזאת!
בטוח יהיה לה עתיד ורוד עם שמלה כזאת! © טאמבלר

סיילס טימברלייק

סיילס טימברלייק הוא הבן של הזמר הידוע, ג'סטין טימברלייק. הפעוט אומנם בן שבוע בלבד, אך כשאתה נולד להורים ג'סיקה ביל וג'סטין טימברלייק, העתיד שלך ידוע מראש. אם לומר את האמת, ברגע שביל פרסמה סלפי עם סיילס הקטן, הסלפי הפך לסלפי המדובר של התקופה וללא ספק מדובר בכוכב אמיתי. לנו נותר רק לתהות האם הפעוט מוכן כבר לחייו החדשים ככוכב.

התאהבנו!
התאהבנו! © מתוך חשבון האינסטגרם של ג'סיקה ביל

סקיילר זואי

הסטייליסטית האגדית וכוכבת הריאליטי רייצ'ל זואי כנראה החליטה להיות אמא רק בגיל ארבעים, אבל עכשיו היא נהנית מכל רגע וחולקת באינטרנט את רגעי האושר עם המעריצים. בנה סקיילר בן ה-4 הוא פשוט מודל לחיקוי בסטייל שלו. כל יציאה שלו מלווה בבגדי מעצבים יוקרתיים וכל אאוטפיט מלווה בכובע מגניב או אקססורי משגע. בקיצור, הילד נולד לעולם האופנה, המעצבים והסטייל, מה שדי גורם לנו לקנא אבל גם לדמיין אותו צועד על השטיח האדום בעיצובים שלו או של אימו המוכשרת. 

הפפארצי והסטייל מלווים אותו לכל מקום
 
אנחנו דורשים שבפעם הבאה זה יהיה על השטיח האדום
אנחנו דורשים שבפעם הבאה זה יהיה על השטיח האדום © טאמבלר

בלו אייבי קרטר

אז אחרי עשרה ילדים שאנו צופים להם עתיד מזהיר בהוליווד, השארנו את הטוב ביותר לסוף. למען האמת, אנחנו חושבים שהתחלנו להבין את התבנית, אבל ישנה דרך בכדי להפוך את התינוקת למפורסמת מבלי לחשוף אותה לתקשורת. הנה המתכון: הכריזי על ההריון באירוע הכי המוני שיש, כמו בטקס הענקת פרסי המוזיקה; התעלמי מהציבור בזמן ההריון ותיצרי סקרנות סביבך; קראי לתינוק בשם ייחודי ושנוי במחלוקת לבסוף תפרסמי את תמונת התינוק לא כמו כולם, אלא בצורה צנועה יותר, באתר הפרטי שלך. כך פעלו ביונסה וג'יי זי, וכמובן שבלו אייבי קרטר בת ה-3 היא דור ההמשך של מלכת הדבורים העולמית. בלו אייבי, הרבה מונח על כתפייך אבל אנחנו לגמרי סומכים עלייך.

 © טאמבלר

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות