ילדים זה שמחה: קים קרדשיאן מצפה לתאומים?. צילום: אינסטגרם

ילדים זה שמחה: קים קרדשיאן מצפה לתאומים?

לאחר המון טיפולים והמון תפילות בשבוע שעבר נודה לנו שקים קרדשיאן בהיריון. היום מקורות מספרים שזה לא תינוק אחד, אלה תאומים. כנראה שבקשותיה של קים הצליחו והיא מחכה לבדוק ששניהם בריאים

בשנה האחרונה נודע לנו שכדי שקים קרדשיאן תצליח להכנס להיריון עם נורת' ווסט היא נאלצה לבצע המון טיפולים ולאחר לידתה הרופאים סיפרו לה שהסיכויים שלה להכנס להיריון נוסף קלושים. כמובן שהיא רצתה עוד אח או אחות לנורת' והמשיכה עם הטיפולים, ובשבוע שעבר נודע לנו שהיא הצליחה להכנס להריון לאחר הרבה תפילות.

הזוג המאושר
הזוג המאושר © אינסטגרם

היום, מקורות מספרים שקרדשיאן וקנייה ווסט מצפים לא רק לתינוק אחד אלה לשניים! המקורב מספר שיש לה תאומים והסיבה לכך שהיא עדיין לא יוצאת בהודעה רשמית היא בגלל שהיא מחכה לדעת ששניהם נקלטו ושהם בריאים. "בינתיים יש לחכות ולראות אם שניהם בסדר. והיא מחכה לקבל אישור מהרופא שלה כדי לדעת ששניהם בריאים" סיפר המקור. נציג מטעם קרדשיאן החליט לא למסור תגובה.

© אינסטגרם
מתכוננת כבר להיות האחות הגדולה לתאומים?
מתכוננת כבר להיות האחות הגדולה לתאומים? © אינסטגרם

כנראה שכדי להיות בטוחים נאלץ לחכות עד להודעה רשמית מקרדשיאן, אבל בנתיים היא כבר מראה לנו בטוויטר סימני היריון וזה לא רק הבטן. "אני מרגישה כל כך חולה בכל כך הרבה רמות!!!" רשמה בטוויטר, "אני לא יכולה להתמודד עם זה! מקווה שאצליח לעבור את היום!". בריאיון מוקדם יותר היא דיברה על הבחילות וההרגשות שבאות עם ההיריון "אם להיות כנה הייתה לי בחילה ממש קשה היום בבוקר, אני בקושי יכולה לקום מהמיטה. ההיריון הזה הוא מאוד שונה מההיריון הראשון שלי, אבל אני כל כך אסירת תודה על כך שאני בהיריון, אנחנו אפילו לא חשבנו שזה יכול לקרות לנו, אז לא אכפת לי אם אני חולה".

תגובות