איכסוש: עשרת הסלבס עם היגיינה נוראית!. צילום מסך

איכסוש: עשרת הסלבס עם היגיינה נוראית!

האנשים שאנחנו מצפים מהם לחיות בחיי זוהר, היגיינה וניקיון, מסתבר שדווקא הם אלו שלא בדיוק מטפחים את עצמם ואף די מזניחים. הנה רשימה של סלבס שאולי כדאי להתרחק מהם

נכון שדווקא מכל הסלבס הנוצצים הייתם מצפים שהם יהיו הכי מטופחים שיש? אז זהו שיש לנו חדשות בשבילכם ודווקא הם לא כל כך מטופחים כמו שחשבנו. הרשימה המלוכלכת לפניכם:

נאייה ריברה

את נאייה ריברה אין מצב שאתם לא מכירים, היא התפרסמה בעיקר בעקבות הדמות סנטאנה לופז שהיא משחקת בסדרה הפופולרית "Glee". מסתמן שלריברה אין יותר מדי זמן פנוי ולכן היא בוחרת להתקלח רק פעם ביומיים. בעצם, למה לא?

© טמבלר

קריסטן סטיוארט

קריסטן סטיוארט הדמות הנשית מהסרט המצליח "דמדומים", אנחנו בטוחים שהיא שחקנית מספיק מצליחה ולא רק בגלל שהיא זכתה ב-32 פרסים על תפקידיה, אבל למרות הפרסים המרובים סטיוארט מודה בעצמה שהיא נמנעת מלהסתרק בטענה שהכאבים הם לחינם. מוזנחת? כנראה שכן.

זה בסדר להיות לא בסדר, אבל למה לא להסתרק?
זה בסדר להיות לא בסדר, אבל למה לא להסתרק? © טמבלר

רוברט פטינסון

ואם כבר הזכרנו את דמדומים, אנחנו לא יכולים להמשיך מבלי לכתוב על רוברט פטינסון, שחוץ מזה שהוא שחקן מצליחה כמו שאר הרשימה, פטינסון גם נמצא בחבורת ה"אני לא חופף את השיער שלי". מישהו צריך להזכיר לו, שהעובדה שהוא בן לא אומרת שאסור לו לטפח את עצמו.

אז ערפדים לא חופפים את השיער?
אז ערפדים לא חופפים את השיער? © טמבלר

ג'סיקה סימפסון

את ג'סיקה סימפסון אתם בטח מכירים מהסרט המצליח "ד.צ הוליווד". עקב חיוכה הכובש, גם אנחנו היינו בשוק לשמוע שסימפסון מספרת כי היא לא מצחצחת שיניים אלא בוחרת להשתמש רק בליסטרין (מי פה). אוקיי, אנחנו בטוחים שלמי שנישק אותה, החדשות האלה הן קצת יותר מרעות.

ומה אומר רופא השיניים?
ומה אומר רופא השיניים? © טמבלר

ג'וליה רוברטס

מסתבר שלמרות התואר הכה מכובד שג'וליה רוברטס יצרה לעצמה, רוברטס בוחרת שלא להשתמש בדאורדורנט אפילו שהיא מעבירה את רוב חייה בקליפורניה החמה, ולמען האמת, היא אפילו לא מתביישת לגבי העובדה הזאת. מוזר? בלשון המעטה.

אף פעם אל תרימי ידיים! ברצינות, מסריח לנו
אף פעם אל תרימי ידיים! ברצינות, מסריח לנו © טמבלר

ג'וני דפ

אין ספק שאין מישהו שלא מכיר את ג'וני דפ ומעריך את המשחק המעולה שלו, אבל האם ידעתם שאמבטיה מפנקת בכלל לא מדברת אליו? דפ מספר כי הוא מעדיף דוש קצר "וקולע". דפ, עצה שלנו, תעשה אמבטיה אחת נורמלית ובהחלט תהנה.

טוב נו, לפחות הוא מתקלח
טוב נו, לפחות הוא מתקלח © טמבלר

לינדזי לוהן

למען האמת, העובדה הבאה לא מפתיעה אותנו כלל, לאור ההתדרדרות הנמשכת והנגררת של לינדזי לוהן עקב סמים, אלכוהול וסיגריות, אין ספק שזה פוגע בבריאות אך גם בהיגיינה. באחד מהאירועים הרנדומליים בהם צעדה לוהן על השטיח היא חייכה לצלמים כהרגלה אך השיניים שלה לא נראו במיטבן, בלשון המעטה. הן היו צהובות מאוד, עם כתמים עליהם. המלצה שלנו? תתרחקו מסמים, אלכוהול וסיגריות.

מה דעתך להפסיק עם כל זה וללכת לרופא שיניים דחוף?
מה דעתך להפסיק עם כל זה וללכת לרופא שיניים דחוף? © טמבלר

בריטני ספירס

בריטני ספירס היא אמנם נסיכת הפופ, אך היא ממש לא מתנהגת כנסיכה. שומר הראש שלה דיווח לצהובון אמריקאי כי הייתה תקופה שבה הסתובבה ספירס מבלי להתקלח במשך כמה ימים. אמת, או סתם שמועה מלוכלכת? לעולם לא נדע.

אנחנו ממש מקווים שזה לא נכון
אנחנו ממש מקווים שזה לא נכון © טמבלר

מייגן פוקס

מייגן פוקס דוגמנית על זוהרת במיוחד שמוכיחה לנו דווקא ההפך. פוקס סיפרה למגזין שרוב הפעמים היא מטילה את צרכיה לשרותים ולא מורידה מים. כנראה שיש מספיק אנשים שיורידו בשבילה את המים.

צריכה המלצה למנקה טובה?
צריכה המלצה למנקה טובה? © טמבלר

בראד פיט

למרות שכיום בראד פיט מופיע על השטיח האדום מטופח בהחלט, בעבר הוא נאלץ ללמוד כיצד להתקלח באופן נקי, מהיר ופוטוגני לסרטו "ממזרים חברי כבוד" בעיקר משום שפשוט לא ידע. טוב, העיקר שלומדים לא?

מה אנג'לינה אומרת על זה?
מה אנג'לינה אומרת על זה? © טמבלר
תגובות