מסתורית: קים קרדשיאן מכינה מסיבת ענק ועוברת ניתוח סודי.

מסתורית: קים קרדשיאן מכינה מסיבת ענק ועוברת ניתוח סודי

כשאת הכוכבת הכי נחשבת הכל אפשרי. לארגן מסיבת ענק בדיסנילנד לכבוד יום הולדת שנתיים של ביתך נורת' ווסט, וגם ניתוח סודי לתיקון הנזק לרחם שלך שיצליח לגרום לך להכנס להיריון נוסף. שווה להיות קים קרדשיאן נכון?

לאחר חגיגות הענק כשנורת' ווסט הגיעה לגיל שנה, קים קרדשיאן כבר מתחילה להכין את החגיגה הענקית ליום הולדת השנתיים של ביתה. ב15 ביולי יערכו חגיגות ענק לווסט, בדיסנילנד בקליפורניה. באותו היום הדיסנילנד יסגר לקהל הרחב בשל החגיגות לווסט. "היא מאוד פעילה" סיפרה קארדשיאן למגזין, וכבר עכשיו היא לוקחת שיעורי בלט ביחד עם בת דודתה, ככה שאולי הדיסנילנד זה המקום המושלם בשבילה לחגוג את יום הולדתה.

"נורת' שמה אפילו את העקבים שלי" המשיכה קרדשיאן לספר "אני שולחת לקנייה סרטוני וידאו שלה והוא אומר לי 'היא לא תוכל להתבגר, היא לא יכולה ללבוש את העקבים שלך!'" אפשר לומר שרובנו חולמים על לעשות יום הולדת פרטית בדיסנילנד, אבל כנראה כשאת נורת' ווסט, נצר לשושלת קרדשיאן את יכולה הכל.

מעניין אותנו איך תראה העוגה
מעניין אותנו איך תראה העוגה © אינסטגרם

לאחר הלידה עם ווסט לפני כשנתיים, נשארו לה בעיות שגרמו לכך שלא תוכל להביא יותר ילדים, אבל בתחילת השבוע נודע לנו על ההריון השני שלה והסיבה לכך שהצליחה להכנס להריון נוסף היא מפני שבחודש דצמבר האחרון היא עברה ניתוח סודי לתיקון הנזק לרחם שלה. הניתוח חייב אותה לחכות כ12 שבועות לפני שתבצע ניסיון נוסף להכנס להיריון, ובתחילת השבוע גילינו שהניתוח הצליח וקרדשיאן בהיריון השני.

נשיקת הצלחה?
נשיקת הצלחה? © אינסטגרם
תגובות