איחוד משפחתי: האחים רפאלי מבלים יחד בהשקה. צילום: רפי דלויה

איחוד משפחתי: האחים רפאלי מבלים יחד בהשקה

האחים רפאלי נוהגים להגיע להשקות ולפרגן. הפעם הם הגיעו לאירוע לכבוד חגיגות 20 שנה למותג האופנה הבינלאומי "דיזל". אז מי עוד היה שם ומה היה? כל הפרטים

מסתבר שגל הביקורים בארץ הקודש לא הולך להסתיים בזמן הקרוב (וטוב שכך!). המותג הבינלאומי "דיזל" ציין אמש את 20 שנות הפעילות בישראל ואת הפתיחה הרשמית של החנות החדשה והמושקעת במתחם שרונה באירוע המוני ועמוס סלבס.

יוסי בבייביסיטר
יוסי עושה בייביסיטר © רפי דלויה

לכבוד המאורע הגיע היישר מאיטליה מייסד מותג דיזל מר רנצו רוסו, ואיתו המנהל האומנותי, המעצב והסטייליסט המועדף על ליידי גאגא, ניקולה פורמיקטי שממש בקרוב יציין שנתיים מאז כניסתו לבית האופנה האיטלקי.

ברוכים הבאים לארצינו הקטנטונת
ברוכים הבאים לארצינו הקטנטונת © רפי דלויה

אין ספק שביקורם בארץ היה הרבה פחות מתוקשר מביקורם של הקרדשיאנס, אבל טוב לדעת שאת הביקור בישראל פתחו רוסו ופורמיקטי בטיול על חוף הים של תל אביב ומשם המשיכו לסיור בחנות הדגל בקניון רמת אביב. בצהריים המשיכו השניים למכללת שנקר שם העבירו הרצאה מרתקת לסטודנטים ולפנות ערב עלו השניים לירושלים כדי לבקר בכותל המערבי ובכנסיית הקבר.

תנו לה ג'ינס
תנו לה ג'ינס © רפי דלויה

הביקור המשיך לשיחה עם נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, ומיד לאחר מכן המשיכו השניים לאירוע הגדול במתחם שרונה על מנת לפתוח באופן רשמי את החגיגות. לכבוד האירוע הוקם מתחם מיוחד בו הוצג לערב אחד בלבד מיצג שהובא במיוחד מאיטליה, היו שם מסכי וידיאו ארט עם מייצגים מיוחדים החושפים את היסטוריית המותג, הקמפיינים שצברו לאורך השנים ועוד.

המבוגר האחראי
המבוגר האחראי © רפי דלויה

האירוע התחיל בקבלת פנים וקוקטיל חגיגי בניצוחה של האמא הטרייה, הדיג'יי והיוצרת נינה שלנו שמסתבר שהיא גם מבין חובבי המותג. השניים שמשכו את מירב תשומת הלב היו האחים רפאלי, און ודור, שכמו תמיד מראים לנו שכשמגיעים להשקות ואירועים באים בשיא הסטייל. אחרי שהשניים הגיעו בשבוע שעבר לאחות בר, מיד הגיעו לפזר את אבק הכוכבים גם בדיזל. 

נו, איך בצבא?
נו, איך בצבא? © רפי דלויה

מלבד האחים רפאלי וטייב נכחו גם: אנה ארונוב, שירי מיימון, מיקי בוגנים, בר פאלי, מייקל לואיס, אלכסה דול ורז זלצרמן, שביט ויזל ועוד רבים אחרים.

 

 

תגובות