מלחמה בפתח? ג'סטין ביבר ואוסטין מאהון באותו סלפי. צילום: אינסטגרם

מלחמה בפתח? ג'סטין ביבר ואוסטין מאהון באותו סלפי

לא פעם ולא פעמיים ערכו השוואות בין שני הזמרים המוכשרים, אבל הפעם, פשוט לא יכולנו להתעלם. ג'סטין ביבר ואוסטין מאהון מעלים את אותו הסלפי. צפו

כל כך הרבה פעמים, השוו בין ג'סטין ביבר ואוסטין מאהון. בינינו? לא חסר על מה, אם זאת העובדה ששניהם זמרי פופ, לשניהם סגנון שיער דומה, או שאם בכלל מתייחסים לעובדה שלשניהם קהל מעריצות נאמן (ומשוגע).

ביבר
ביבר © צילום מסך מיוטיוב

במקרה שלנו, נשווה ביניהם בעיקר כשנשים דגש על הפצופים היפים שלהם בסלפי בכלל, ועל המבט, הלוקיישן, הרקע והלבוש בסלפי. בשבת האחרונה דפדפנו בפיד האינסטגרם כשלפתע תהינו אם ראינו את אותה התמונה פעמיים, ובעצם הופתענו לגלות כי גם מאהון וגם ביבר העלו את אותו הסלפי ב-ד-י-ו-ק, מה שלא הרשה לנו להתעלם וכמובן לספר לכם על כך.

מאהון. אז מי יותר חתיך?
מאהון. אז מי יותר חתיך? © צילום מסך מסרטון

בתמונת האינסטגרם של ביבר הוא לבוש בטי-שירט שחורה פשוטה, סגנון השיער האופייני לו, בקיצור הכל טבעי. העיניים שלו חומות אבל בתמונה יצאו בהירות מהרגיל מה שממש החמיא לו, ובסך הכל, נראה במיטבו!

ביבר
סלפיביבר © צילום מסך מאינסטגרם

והנה אוסטין מאהון, שלובש גם הוא טי-שירט שחורה פשוטה, והשיער הכהה שלו "מסודר-מבולגן" בטבעיות. העיניים הכחולות הבהירות שלו, תואמות במדויק את רקע השמיים מאחוריו, ועל פניו אותה הבעת פנים חצי-רצינית חצי-מהורהרת שעל ביבר.

מאהון
סלפימאהון © צילום מסך מאינסטגרם

להשניים נראים פשוט מדהימים בסלפיז הדי דומים שלהם. אבל עכשיו תורכם לבחור. איזה סלפי אתם יותר אהבתם?

תגובות