מזל טוב: נייתן קרס מאורס!. צילום: אינסטגרם

מזל טוב: נייתן קרס מאורס!

שחקן הסדרה המצליחה "איי קארלי" לשעבר, נייתן קרס, בדרך לחופה. בהצעה רומנטית במיוחד ובלתי נשכחת כרע ברך והציעה לחברתו מזה ארבעה חודשים, לונדון אליז מור, להינשא לו. זוכרים אותו בתור "פרדי" מאיי קארלי?

 השבוע קרה אירוע מרגש מאוד לכל אוהבי הסדרה הנוסטלגית "איי קארלי". נייתן קרס, המכונה בסדרה פרדי בנסון, החליט לבקש את ידה של חברתו לונדון אליז מור, אחרי ארבעה חודשים של זוגיות מוצלחת. גם את רגע ההצעה עצמו פרסם קרס בחשבון האינטסגרם שלו, כאשר בתמונה רואים אותו כורע ברך למול בת זוגתו, כשמאחוריהם שקיעה רומנטית ומצידם שולחן פיקניק מושקע ומכונית פורד מוסטנג שגורמת לרגע להראות כאילו הוא לקוח מסרט. בתיאור התמונה כתב: "היא אמרה 'ברור שכן'", וגרם לכולנו צביטה של אושר בלב, אוו, כמה רומנטי!

 

She said "Heck yes". PC: @steveanderica

A photo posted by Nathan Kress (@nathankress) on

בת הזוג המרוגשת פרסמה אף היא באינסטגרם בנוגע להצעה, תמונה אחרת בה רואים את הזוג מתנשק, והיא כתבה: "אמרתי 'ברור שכן'", ולאחר מכן המשיכה בעוד מספר תמונות דומות כדי להעביר את גודל ההתרגשות שלה. בנוסף, היא פרסמה צילום של טבעת האירוסין, וכתבה: "אז הנה טבעת החלומות היפיפיה, בת ה100, והעתיקה שבחרנו ביחד. מצאנו אותה באותה עיירה קטנה שבה אמא של נייתן קיבלה את טבעת הנישואין שלה לפני 30 שנה. אני מאוהבת בה. מצחיק איך שדברים מסתדרים", ובכך סיכמה גם את הערך הסנטימנטלי שבטבעת.

 

I said "Heck yes" #engagedtomybestfriend Photo courtesy of @steveanderica

A photo posted by London (@londonelisemoore) on

השחקנית, שגם עובדת ככפילת פעלולים, הופיעה כמעודדת בסרט “בתוך הסופה”, שבו נייתן כיכב. לונדון גם רצתה להודות לקהל המעריצים שלהם שתומכים בהם ורשמה בטוויטר, "תודה לכולכם על איחולי הברכות מלאי השמחה שאיחלתם לנו ולנישואין שלנו, אתם כל העולם שלנו! נשיקות וחיבוקים", ולבסוף סיימה במשפט כל כך מתוק "'אני כל כך מתרגש פשוט לעשות את כל הדברים הרגילים איתך’ - זה הארוס שלי.”, איזה כיף לראות אותם מאושרים, אנחנו כל כך אוהבים אותם.

 

Last one, I promise. #SayyestotheKress

A photo posted by London (@londonelisemoore) on

תגובות