מרגש: התמונות מהחופשה של ג'יימס מאסלו בישראל. צילום: אינסטגרם

מרגש: התמונות מהחופשה של ג'יימס מאסלו בישראל

ביום ראשון נחת כוכב "ביג טיים ראש" ג'יימס מאסלו בישראל ביחד עם פרוייקט "תגלית". הבאנו לכם את כל הפרטים מהביקור שלו, התמונות, איפה בנתיים הוא כבר הספיק לבקר והאם הוא מתכנן להשאר בישראל?

 ביום ראשון כוכב "ביג טיים ראש" ג'יימס מאסלו נחת בישראל. כידוע מאסלו הוא יהודי, שיודע כמה משפטים בעברית, למד בבית ספר יהודי בארה"ב וחגג בר מצווה. השבוע נחת מאסלו בישראל ביחד עם פרוייקט תגלית שמביא יהודים מחו"ל על מנת לגלות וללמוד על ארץ ישראל, בעזרת הפרוייקט וכמה חברים שרכש יצא מאסלו לטייל בארץ ואנחנו הבאנו לכם את כל הפרטים והתמונות.

מתרגשים בדרך לישראל!
 
בדרך לישראל!
בדרך לישראל! © סנאפצאט
המשפחה החדשה,תגלית
המשפחה החדשה,תגלית © אינסטגרם
לאן הפעם?
לאן הפעם? © סנאפצאט

ישר אחרי שנחת לא מעט מעריצות ישראליות החלו להגיע לשדה התעופה ולהציף אותו באהבה כמו שרק ישראלים יודעים לעשות, האהבה הזאת אליו ממש לא הייתה מובנת מאליו בשבילו והספיק לצייץ למעריצות שלו מישראל "כל כך מדהים לראות כל כך הרבה מעריצים ישראלים שפגשו אותי בשדה התעופה! תודה רבה שגרמת לי להרגיש רצוי. מקווה לראות עוד מכם בהרפתקה הזאת!" אפשר לומר שלא רק הן הצליחו לשמח אותו גם הוא הצליח לשמח אותן כי ברגע שהוא הגיע לנתב"ג הצטלם והתחבק עם המעריצות הישראליות! מתוק!!

© סנאפצ'אט
© סנאפצ'אט
© סנאפצ'אט
לכל אחד חייב להיות סלפי כשר!
הסלפי כשר למהדרין? © סנאפצ'אט
© סנאפצ'אט

"בואו נתחיל את המסע! מסלול טיולים בצפון הארץ עם המשפחה החדשה #תגלית" צייץ מאסלו בצירוף התמונה. בנתיים מאסלו הספיק להיות בגולן ובנהר הירדן כמו שכתב "פשוט עשיתי רפטינג בנהר הירדן, לא גדול" בציניות. בהמשך הוא גם צפוי להגיע עם המסע לתל אביב.

וקצת תמונות של נוף ישראלי
וקצת תמונות של נוף ישראלי © סנאפצ'אט
© סנאפצ'אט
© סנאפצ'אט
© סנאפצ'אט
© אינסטגרם

"רוב החברים היהודים שלי היו כשהייתי בתיכון" סיפר מאסלו לתגלית מדוע הגיע לבקר בישראל "וכל אחד מהם חזר עם סיפור מדהים. אני אף פעם לא מצאתי את הזמן ללכת, אבל שנים של קנאה גרמו לי למצוא את הזמן וללכת לצבור כמה סיפורים ישראלים מדהימים משלי! אני כל כך מתרגש להגיע לחקור וללמוד יותר על ישראל. אני מתרגש באותה מידה כמו שאני מתרגש כשאני מכיר מישהו יהודי חדש מהאזור שלי בלוס אנג'לס. לחבר שלי יש בית בתל אביב, ממש ליד הים, והציע לי שאשאר שם אחרי הטיול שלי, אני לא יודע איך אני יכול להגיד לא לזה". אנחנו מתים שתשאר עוד קצת איתנו!

תגובות