החיים שאחרי האח הגדול: המדריך של גיא לובלצ'יק. צילום: סוכנות יולי

החיים שאחרי האח הגדול: המדריך של גיא לובלצ'יק

תמיד אומרים שהקריירה מזנקת ברגע שיוצאים מבית האח הגדול, יש כל כך הרבה הצעות שכבר לא יודעים מה לעשות. לכן שאלנו את מתמודד עונת ה-VIP הקודמת, גיא לובלצ'יק מה עושים ביום שאחרי האח?

לדוגמן גיא לובלצ'יק יש ניסיון באיך להזניק את הקריירה שלך אחרי שאתה יוצא מבית האח הגדול, מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט היה שם. אולי אתם לא זוכרים אבל לובלצ'יק השתתף בעונת ה-VIP הראשונה של האח הגדול, ומהרגע שיצא משם קריירת הדוגמנות שלו הפכה להרבה יותר מצליחה. עכשיו כשמתמודדי האח הגדול יצאו לעולם האמיתי, אנחנו חושבים שהם חייבים טיפים כדי שיוכלו להפוך את הקריירה שלהם להכי טובה שיש. החלטנו לבקש מלובלצ'יק לתת להם טיפים שיהפכו את הקריירה שלהם למוצלחת במיוחד. 

© סוכנות יולי

1. לא להרים את האף. תזכרו תמיד שפעם אתם למעלה ופעם אתם למטה. התקשורת מכתירה מלכים זמניים עד שיקומו הבאים בתור או עד העונה הבאה.

2. נצלו את התהילה למטרות טובות כמו התנדבות ותמיכה בעמותות מתחומים שנוגעים ללבכם. אם יש לכם כלב מאומץ תעודדו אחרים לאמץ מעמותות שמצילות, כמו תנו לחיות לחיות.

3. סמנו יעדים ומטרות בקריירה ותפעלו לפיהם.

© סוכנות יולי

4. תישארו מי שאתם, אל תנסו להיות מי שאתם לא.

5. קחו כמה ימים להתאושש ולהבין שאתם בבית.

6. ובמקביל- תכננו חופשה פרטית ואינטימית בחו"ל. בלי מצלמות. קצת שקט.

7. הקדישו זמן לאנשים שהתגעגעתם אליהם בזמן השהייה בבית.

© סוכנות יולי

8. תסתובבו עם משקפי שמש בתוך הבית, תשנו באמצע היום, תכינו אוכל רק לעצמכם, תרכלו למי הצבעתם, תעשו את כל מה שהיה אסור בבית והתאפקתם, עכשיו אפשר.

9. תפתחו קבוצת וואטסאפ עם מי שאהבתם בבית. יהיו רגעים בחוץ שיזכירו לכם משהו שהיה בבית ותרצו לחלוק את הרגע עם מישהו שמבין, זה המקום.

10. תכינו רשימת קניות מפוצצת בלי להתחשב בתקציב השבועי ובאנשים אחרים, כי אפשר.

11. תוזמנו להמון השקות של משחות שיניים ופיצריה בפרדס חנה. תדעו לסנן מה חשוב ומה חשוב פחות.

תגובות