לכבוד סוף השנה: הסלבס שלא הגיעו לנשף הסיום שלהם. צילום מסך

לכבוד סוף השנה: הסלבס שלא הגיעו לנשף הסיום שלהם

מפספסים את נשף הסיום? אל תתבאסו, אתם לא לבד וזו לא בושה. אפילו הסלבס העולמיים לא רשמו נוכחות מלאה באירוע. פתאום ה"פרום" כבר לא נראה כזה חשוב וקובע? קבלו את הרשימה המורחבת של הסלבס שלא הגיע לנשף סיום שלהם!

נייל הורן

נפתח עם אחד הגברים הנחשקים בעולם, נייל הורן מלהקת "וואן דיירקשן". הורן בן ה21, הצטרף ללהקה כשהיה רק בן 16 במהלך תוכנית ה"אקס פקטור" הבריטית, מה שמנע ממנו לסיים את התיכון ולהגיע לנשף. הורן אמר בזמנו בראיון: "למה כולם מקשרים אותי לנשפי סיום? אני אפילו לא הלכתי לשלי ואפילו לא יצא לי לסיים את בית הספר". לא נורא נייל, אנחנו בטוחים שיש הרבה אנשים שהיו מוכנים להתחלף איתך.

© טמבלר

 

אמילי אוסמנט

אתם בטח זוכרים את אמילי אוסמנט בתור לילי טרסקוט ב"האנה מונטנה", אבל האמת היא שהימים האלה נגמרו מזמן. מיילי סיירוס, ששיחקה את האנה, נמצאת במקום שונה לגמרי ממה שהייתה בתוכנית, ואוסמנט? - טוב, היא די נעלמה. אבל כנשאלה על נושא הפרום בתקופה שעוד הייתה במרכז תעשיית הבידור והרבה מעריצים הזמינו אותה לשלהם, היא אמרה ש”טוב, אתם יודעים שאף פעם לא הייתי בנשף הסיום! אז שקלתי את זה קצת, אבל הבנתי שאותו המעריץ גר ממש רחוק, בכיוון של העיר בה נולדתי, מה שהקשה את העיניינים, במיוחד להגיע לשם”.

© טמבלר

מיילי סיירוס

למיילי סיירוס יש סיבה מיוחד ואף מוצדקת לזה שלא הגיעה לפרום שלה. בזמן שהאירוע התרחש, סיירוס בדיוק צילמה את הסרט הראשון שלה, שנחשב לאחת מסיבות הפריצה שלה, "השיר האחרון". באותו הזמן אמרה: "אני אמורה ללכת לנשף הסיום, אבל אני לא, אני מצלמת את הסרט שלי בימים אלה, אז לא אהיה שם. אבל אם כן הייתי מגיעה, בטח הייתי מהמתבודדות שנמצאות במאחורה של האולם. זה הכי גרוע! אני לא הולכת לעשות את זה. לא כדאי לכם בכלל ללכת".  טוב, בזכות הסרט היא פגשה את האקס והארוס לשעבר שלה, ליאם המסוורת’, מעניין אם היא הייתה יודעת את זה לפני, עדיין הייתה מסכימה לעשות את הסרט.

© טמבלר

 

ג’וש האצ’רסון

מסתבר שאחד השחקנים הכי נחשקים בהוליווד כרגע, כוכב טרילוגיית "משחקי הרעב", ג’וש האצ’רסון אף הוא לא הגיע לנשף. הסיבה לא ידועה, אבל במקרה הזה האצ’רסון ממש מבואס שלא הלך. “אף פעם לא יצא לי ללכת לנשף הסיום האמיתי. אפילו לא פעם אחת. הלכתי לאחד של אנשים שלמדו בבית. זה די עצוב”. יש לנו דמעות בעיניים.

© טמבלר

אריאנה גרנדה

כמו האצ’רסון, אריאנה גרנדה לא ממש רצתה לדבר על הנושא הכאוב. במהלך ראיון למגזין אמריקאי היא חשפה שמעולם לא הלכה לפרום, אבל שאם היא יכלה להביא כל סלבריטי שהיא רק רוצה בתור הדייט שלה היא הייתה בוחרת בליאונרדו דיקפריו. מי מתקשר אליו?

© טמבלר

ויקטוריה ג’סטיס

השחקנית הכי מגניבה בניקלודיאון ויקטוריה ג'סטיס, שאנחנו עדיין אוהבים לראות אותה משחקת את התפקיד הראשי ב”ויקטוריוס”, עזבה את בית הספר בכלל כשהייתה בכיתה י’! “מעולם לא הלכתי לפרום. עזבתי את בית הספר בכיתה י', אז לא יצא לי לחוות את החוויות של כיתה יא’ ויב’,” אומרת ג’סטיס. נשמע כאילו היא ממש מצטערת על זה.

© טמבלר

אשלי בנסון

במהלך קמפיין שצילמה, אשלי בנסון התבקשה לבחור שמלות לנשף סיום שהיא ממש אוהבת עבור מעריציה. כוכבת “שקרניות קטנות” נהנתה מאוד מהחוויה מכיוון שלא הייתה לה הזדמנות לעשות את זה לנשף הסיום שלה. “זה ממש מגניב בשבילי כי אף פעם לא יצא לי ללכת לפרום. אני זוכרת שכשהייתי צעירה יותר, אחותי הייתה הולכת ואני הייתי עוזרת לה לבחור בין השמלות, ועכשיו יוצא לי לי לעשות זאת עבור המעריצות שלי”. אנחנו שמחים בשבילה שהיא מצליחה לחוות את ההתרגשות של לבחור שמלה, גם אם זה לא בשבילה!

© טמבלר

מדונה

לא מצאתם דייט? אל תדאגו, אפילו מדונה הייתה באותו המצב. היום היא כוכבת בין לאומית אבל אז הדברים היו שונים כנראה. “פשוט ישבתי בבית כי לא יכולתי להשיג דייט”. טוב, כל מי שסירב למדונה מה זה הפסיד, כי תראו איפה היא היום. היא כבר הופיעה בסופרבול האמריקאי מול כל הרבה אנשים, ואנחנו לעולם לא נצליח לספור כמה מעריצים יש לה, אז In your face! - בנים שלמדו עם מדונה בתיכון.

© טמבלר



תגובות