סלפי ג'וניור: סלבס שגורמים לנו לקנא בילדים שלהם!. צילום מסך

סלפי ג'וניור: סלבס שגורמים לנו לקנא בילדים שלהם!

כמה מהסלבס הגדולים בעולם הם כבר הורים וכמו כל הורה נלהב גם הם מעלים תמונות של הילדים שלהם לאינסטגרם. ריכזנו עבורכם את כל הילדים הכי מתוקים של הסלבס, רק אל תשכחו להגיד לנו אחר כך כמה פעמים אמרתם "איזה מאמי!"

בואו נודה בזה, מה מקבל הכי הרבה לייקים באינסטגרם? ילדים קטנים וחמודים שבא לאכול מרוב מתיקות וכמובן חתולים. אז הסלבס עלו על הפטנט והתחילו לשתף אותנו בתמונות מתוקות של הילדים שלהם! תכלס היינו מתים להתחלף איתם!

קים קרדישאן 

קים קרדשיאן, מלכת האינסטגרם, האישה ששברה את האינטרנט והאחת שמעלה תמונות חמודות במיוחד של ביתה נורת' ווסט. אין ספק שאנחנו לא מצליחים להתמודד עם המתיקות של ווסט, ובמיוחד כשיש אין ספור תמונות שלה באינסטגרם מה שגורם לנו רק לרצות יותר להסתכל על התמונות, ויותר להגיד את המשפט "איזו מאמי!". 

© אינסטגרם

כריס בראון

מסתבר שכריס בראון הוא לא רק זמר ורקדן, עד לא מזמן נוסף לו הטייטל "אבא". עזבו את זה שהוא גילה שהוא אבא בהפתעה גמורה אבל מאז לקח את האחריות לידיים ונהיה אבא טוב ומפנק, אמנם בתמונה הבת שלו, רויילטי לא נמצאת באמת אבל הציור שהוא קיבל מRay Tennyson לגמרי מקבלים אצלנו הרבה נקודות ובכל זאת אנחנו מצפים לתמונה מושלמת עם הבת, או לפחות שהוא יביא אותה להופעה שלו בישראל!

© אינסטגרם

שאקירה

שאקירה, זמרת ענקית עם מאות להיטים ומיליוני מעריצים בכל העולם ועם תינוק חמוד במיוחד. אז איך אפשר שלא להתאהב בדבר החמוד והקטן הזה? רק תראו את העיניים הכחולות שלו, בתינוק הזה אנחנו ממש מקנאים! חמידות - יש, אמא שאנחנו חולים עליה - יש! אז בשבילנו הוא כבר כוכב.

© אינסטגרם

ניל פטריק האריס

איך פגשתי את אבא? לניל פטריק האריס ולבן זוגו דיוויד בורטקה יש ילד וילדה תאומים, ושניהם שיא המתוקים. אז גו גו גו גיבורי העל! כי האלווין זה לגמרי החג של האריס ומשפחתו. אגב, תחפושות משפחתיות זה הדבר לכן אנחנו נותנים להם לייק בענק!

© אינסטגרם

הילארי דאף

אין ספק שהילארי דאף היא אמא שמקדישה לילד המקסים שלה המון תמונות ואהבה. ביום קיץ חם שכזה היינו מתים להצטרף ללוקה קרוז קומרי, הבן החמוד של הילארי לתוך הבריכה הזאת! תחרות שחיה מישהו? 

© אינסטגרם

ג'ימי פאלון

ג'ימי פאלון הוא לא רק שובר שיאי רייטינג אלה גם שובר את שיאי החמידות. פאלון נשוי למפיקת הסרטים ננסי ג'ובונן, ולהם שתי בנות ממש מתוקות. חוץ משערים שהבנות זוכות לחלוק איתו, יש גם רגעים ביתיים שפשוט שוכבים על הספה וחושבים על העתיד, או שלא ופשוט מצלמים ומשתפים באינסטגרם. עכשיו כולם יכולים להתאהב בדבר הקטן הזה! אנחנו נמסנו.

© אינסטגרם

סיימון קאוול

האיש שגילה לנו את וואן דיירקשן ועוד המון כישרונות מדהימים, סיימון קאוול, מגדל גם הוא כישרון קטן ומתוק משלו ביחד עם השחקנית לורן סילברמן. גם הוא משתף אותנו בתמונות באינסטגרם ובתמונה הבאה אפשר לראות רגע מיוחד של אבא ובת מול הסרט האהוב "מלך האריות", תכל'ס אנחנו גם מתים על פומבה.

© אינסטגרם




תגובות