הסוף לפיצה: "מיילי סיירוס עושה דיאטה שמסכנת אותה". אינסטגרם

הסוף לפיצה: "מיילי סיירוס עושה דיאטה שמסכנת אותה"

לא פעם מזהירים אותנו לעשות דיאטה נכונה ולאכול נכון אך מקורבים מספרים שהדיאטה שמיילי סיירוס עושה, מזיקה ואולי אפילו היא מתחילה לפתח הפרעות אכילה

אנחנו רגילים לראות את מיילי סיירוס מפרסמת לא מעט תמונות לגבי האובססיה שלה לפיצה, היום כשאנחנו רואים תמונות של אוכל באינסטגרם שלה, אלה בעיקר תמונות של ירקות. מקורב לסיירוס דיבר עם אתר ok magazine וסיפר שמאז הפרידה של סיירוס עם פטריק שוורצנגר, היא החלה בדיאטה מסוכנת, שעלולה אפילו לגרום לה להפרעות אכילה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

"מיילי כבר הפסיקה לאכול אוכל מוצק" סיפר המקורב, "עד שהיא חייבת וזה רק קורה כשהיא אוכלת ארוחת ערב בבית עם המשפחה. היא מדכאת את התיאבון שלה עם עישון, והרצון שלה לאוכל נעלם לחלוטין". הכל התחיל כשהיא העלתה תמונה לאינסטגרם שבה רואים אותה בבגד ים וניתן להבחין בעצמות שלה, התמונה הזאת החלה לעורר דאגה אצל המעריצים ולשאול האם היא לא רזה מידי.

התמונה שעוררה פרובוקציה
התמונה שעוררה פרובוקציה © אינסטגרם
© אינסטגרם

הזמרת בעיקר שותה משקאות בדיאטה שלה, והחלה לרדת באופן דרסטי, מאז הפרידה כבר ירדה 7 קילו ונמצאת במשקל הכי נמוך שהייתה בחייה, ומשקל שמסכן אותה. "היא הייתה קרועה על פטריק, ועכשיו היא אומרת שהמחשבה על אכילה גורמת לה לבחילה. היא במצב סיכון אמיתי, והיא רזה יותר מאי פעם" סיפר המקורב והוסיף "זה מזל כשהיא אוכלת 400 קלוריות ביום". פתאום אנחנו מתחילים להתגעגע לתמונות של הפיצה.

אנחנו כבר מתגעגעים לפיצה
אנחנו כבר מתגעגעים לפיצה © אינסטגרם
תגובות