חוזר בתשובה? אביב אלוש מתחזק ומתקרב לדת.

חוזר בתשובה? אביב אלוש מתחזק ומתקרב לדת

הוא מצטט משפטים של רבי נחמן מאומן, קורא לשמור את השבת ואפילו מניח תפילין. האם השחקן אביב אלוש עשה עם עצמו חשבון נפש והחליט לאחרונה להתחזק?

לאחרונה, ניתן לראות כי השחקן אביב אלוש ("להיות איתה", "תא גורדין", "אלנבי") מתקרב יותר ויותר לדת. כשהוא מעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונות של חלות השבת ואף מודה כי הוא נפטר מכל החמץ שהיה ברשותו טרם חג הפסח, קשה להגיד שהוא מתבייש באהבה החדשה שלו, הדת. אז מדוע השחקן החליט להתחזק ואיך זה בדיוק מתבטא? 

 

שבת שלום 🙏🏼 Shabat shalom

A photo posted by Aviv Alush (@avivalush) on

 

My Breakfast ✌🏾

A photo posted by Aviv Alush (@avivalush) on

ההתקרבות הראשונה והמשמעותית ביותר של השחקן לדת הייתה כשכתב פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, שבו בין היתר נטען על ידו כי "שבת היא אחת המתנות המדהימות ביותר שקיבלנו, וזה ממש לא משנה באיזה בית גדלת. פרוייקט בינלאומי מדהים בעיניי שקורא לכל היהודים ברחבי העולם לשמור את השבת יחד, לא ממקום של כפייה אלא ממקור מאחד אנרגטית". כאמור, הפרויקט עליו מדבר אלוש, הינו פרויקט שיזם הרב של העיר יוהנסבורג, וורן גולדשטיין. לפרוייקט חברו למעלה מ-300 מדינות מרחבי העולם והוא מצויין גם בישראל. מטרת הפרוייקט היא לאחד בין כל חלקי העם היהודי, בישראל ובתפוצות, ולגרום לכמה שיותר יהודים לקחת חלק, לפחות לשבת אחת, בהדלקת הנרות, תפילות השבת וכן שמירת השבת. אגב, אם חשבתם שאביב אלוש הוא לא המפורסם היחידי שהחליט להצטרף לפרוייקט הזה, כנראה שצדקתם. גם עינב בובליל, נופר מור וסלבס רבים נוספים החליטו לשמור את השבת ולהתקרב לדת.

אפשר לקבל ממך ברכה?
אפשר לקבל ממך ברכה? © אינסטגרם

אבל האם ההתקרבות של אלוש היא ההתקרבות קצת יותר רצינית מלשמור שבת אחת וזהו? מסתבר שכן. לפחות על-פי תמונות האינסטגרם שלו, כמובן. עוד ניתן לראות לאחרונה, כי אלוש החליט לצטט משפטים שלמים של רבי נחמן מרסלב, להניח תפילין, לצלם ולתעד את הסידור האישי שלו, לעשות שבת בקרב של הרב "הארי הקדוש" שבצפת ואף לתעד את אשתו, נופר, מדליקה נרות לכבוד שבת המלכה. אז האם מדובר בשיגעון שיחלוף או שמא באהבה החדשה של אלוש? ימים יגידו. לנו רק נותר לחכות ולראות האם השחקן יחליט ללכת בראש השנה לקברו של רבי נחמן מברסלב, שם חסידיו של הרב נוהגים לבקר מדי שנה.

תגיות
תגובות