חוגגים? ריהאנה והחבר פוגשים את כריס בראון.

חוגגים? ריהאנה והחבר פוגשים את כריס בראון

הפעם זה ממש מביך, ריהאנה יצאה למועדון עם החבר החדש, שחקן הכדורגל קארים בנזמה, ומצאה את האקס המגה מפורסם, כריס בראון חוגג גם במסיבה

זמרת הפופ ריהאנה, נהנית מחיי הרווקות שלה ומבלה עוד לילה במועדון, אבל הפעם עם האהבה החדשה, שחקן הכדורגל של ריאל מדריד הלא הוא קארים בנזמה הידוע. השניים גילו הפתעה ממש לא צפויה במועדון שאליו יצאו, והיא האהבה הישנה של רירי, כריס בראון. מביך? לגמרי.

© טמבלר

בדרך כלל, כשאתם נהנים מהתחלה של רומן חדש, הדבר האחרון רוצים שיקרה זה שתראו את האקס שלכם באותו מקום שאליו יצאתם עם בן הזוג. אם גם לכם זה קרה, תחשבו חיובי ותדעו שגם לריהאנה זה קרה. ברגע שריהאנה נכנסה למועדון היא כבר ידעה שבראון נמצא שם, אותנו מעניין למה היא בכל זאת בחרה להישאר שם, אולי כי היא אוהבת שרבים עליה? אם זה ינחם את רירי, אנחנו ועוד הרבה יעידו שהיא נראתה פשוט מהמם באותו, כמו תמיד. אנחנו ממש לא מאשימים את כריס או קארים אם העיניים שלהם היו כל הערב עליה.

 

למרות שריהאנה וכריס בראון כבר לא, היא עדיין שומרת מקום חם בלב למי שיצאה איתו בין השנים 2008-2009, וממש לא שוכחת אותו, למרות שמערכת היחסים ביניהם נגמרה לא טוב. כריס בראון הוא בינתיים רווק, עוד מהפרידה שלו מהדוגמנית קרוצ'ה טראן. למרות דרך קשה בפרידותיו של בראון, הוא עדיין שומר פינה חמה בליבו לרירי, ואפילו כשהוא החל לצאת עם טראן, הוא לא ממש הצליח להתגבר על ריהאנה.

כריס בראון כבר מצטער
כריס בראון כבר מצטער © אינסטגרם

מקור סיפר לאתר אמריקאי, זמן קצר לאחר שהחל בראון לצאת עם בנות אחרות: "ריהאנה והוא מתכתבים ללא הפסקה, אבל כריס אמר לקרוצ'ה שזה שום דבר רציני. הוא די זלזל, כי פעם אחת כשהוא אסף אותה, התנגן שיר של ריהאנה ברדיו והוא ממש התלהב. ויותר גרוע מזה, היו עדיין פריטים אישיים של ריהאנה אצל כריס באוטו ובבית" הרבה אהבה עדיין יש שם, אבל אנחנו עדיין תומכים בריהאנה שנפרדה מבראון.

ואיך הוא הגיב?
ואיך הוא הגיב? © אינסטגרם

למרבה המזל, לא נראה כאילו התחוללה דרמה בין כריס לקארים, ושבסופו של דבר כולם נהנו מליל הבילוי שלהם. אולי חוץ מריהאנה, כי לא הייתה שם שערוריה ומלחמה. 

תגובות