יהיה שמח: דמי תהיה השושבינה בחתונה של איגי אזליה. צילום מסך מהאינסטגרם

יהיה שמח: דמי תהיה השושבינה בחתונה של איגי אזליה

לפני פחות מחודש איגי אזליה התארסה לבן זוגה ניק יאנג והשניים כבר מתכננים את החתונה. הראפרית בת ה-25 חשפה השבוע שהזמרת דמי לובאטו תיקח חלק באירוע בתור שושבינה, מה עוד צפוי להיות בחתונה?

לא עבר חודש וכבר המאורסים הטריים איגי אזליה וניק יאנג מתכננים את חתונתם. הראפרית ששרה את הלהיטים הגדולים "Fancy" ו"Black Widow" פיתחה קשר זוגי עם יאנג לפני כשנתיים, ורק לאחרונה השניים החליטו להינשא.

© אינסטגרם

לפני כמה ימים אזליה חשפה בתוכנית האירוח האמריקאית "The Late Late Show with James Corden" שאחת מארבע השושבינות שיהיו בחתונה היא הזמרת דמי לובאטו. "דמי לובאטו תהיה אחת מהשושבינות שלי, והיא תשיר בחתונה שלי".

לובאטו לא סתם נבחרה להיות שושבינה באירוע הנוצץ. היא אחת החברות הטובות ביותר של אזליה, ומתוקף תפקידה הכפול היא תהיה בכל הרגעים הכיפיים, החל ממסיבת הרווקות, דרך ארוחת הערב המשותפת ועד לחתונה כמובן.

דמי מתרגשת! © אינסטגרם

אזליה כנראה כבר ממש מוכנה לחתונה, משום שלא רק לשושבינות היא דאגה. בתוכנית האירוח של ג'יימס קורדן, שהוא במקרה גם החבר הכי טוב שלה, היא אמרה שהיא הייתה נותנת לו לחתן אותה ואת יאנג, אם היה מוסמך לכך.

השבוע היא הראתה לנו שהיא יפה בלבן, כשהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שבו היא לבושה בשמלת כלה ולא רק היא, גם קורדן שהחליט להצחיק קצת את העוקבים. צפו:

 

Yes James flick that veil!

A video posted by Iggy Azalea (@thenewclassic) on

SO - אוהבים את הרעיון שדמי לובאטו תהיה השושבינה? 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות