נתפסו על חם: עשרת הסלבס שבגדו בבני הזוג שלהם.

נתפסו על חם: עשרת הסלבס שבגדו בבני הזוג שלהם

הם מככבים בסדרות טלוויזיה, בקולנוע, על הבמות ואף במגרשי הספורט, אך משום מה הם החליטו להוריד מכבודם בעקבות בגידה בבני זוגם. כנראה שלקבל אהבה מאדם אחד זה לא מספק את האנשים שכביכול יש להם הכול?

זה קורה לא מעט, לפעמים זה מפתיע ולפעמים לא אבל משום מה הבגידות נהיו מנהג קבוע אצל הסלבס מסביב לעולם. דווקא האנשים שהיינו רוצים לבלות אפילו דקות בודדות איתם הם אלה שמפתיעים אותנו לרעה בהפגנת חוסר אמון משווע. אילו מפורסמים נתפסו בשעת בגידה? הרשימה לפניכם:

בריטני ספירס

למרות שמדובר במקרה שקרה לפני יותר מעשור, אנחנו עדיין בשוק. בשנת 2002 לאחר זוגיות מתוקשרת ומטופחת בין בריטני ספירס לג'סטין טימברלייק, השניים החליטו לפרק את החבילה. הסיבה לכך היא שהגיעה לאוזניו של טימברלייק שמועה כי ספירס לא מסתפקת באהבתו בלבד ומעדיפה לרקוד על שתי חתונות. היא כמובן התכחשה להאשמות אך לאחר זמן מה אקסים רבים שלה הצהירו כי בזמן הזוגיות שלה עם טימברלייק היא בגדה בו גם איתם.

© טאמבלר

זמן קצר לאחר מכן הוא כתב על זה שיר ואף צילם לו קליפ, והיא כמובן לא ויתרה וענתה לו בשיר משלה. מאז הכל היסטוריה שנכתבה במצעדי הפזמונים.

השיר שגרם לנו לבכות מהבגידה
 
בריטני לא ויתרה והוציאה שיר משלה
 

קריסטן סטיוארט

לפני שבע שנים הגיחה לחיינו סדרת הסרטים שוברי הקופות "דמדומים", ובה זכינו להכיר את הזוג הכובש קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון. בהתחלה הם רק שיחקו כזוג, אך מהר מאוד התאהבו אחד בשנייה ויכולנו להבחין בזוגיות המלבבת גם מחוץ למסכי הקולנוע. הזוג שלא כמו בסרט נפרד בקיץ בשנת 2012, לאחר שצלם פפראצי צילם את סטיוארט בוגדת בפטינסון עם הבמאי של "דמדומים". היא התנצלה בפומבי בפני פטינסון ועזבה את ביתם המשותף, אך לא עבר יותר מידי זמן והקאמבק הרומנטי של פטינסון וסטיוארט יצא לדרך בסתיו של אותה שנה. לאחר מכן הם גם חזרו לגור ביחד, התראיינו במשותף והכל בדיוק לפני שהסרט האחרון של "דמדומים" יצא לקולנוע. עם סיום הקרנות הבכורה העולמיות של דמדומים, בשנת 2013, החליטו הכוכבים להיפרד סופית. צירוף מקרים? לא נראה לנו.

© טאמבלר

ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז הואשמה לא פעם בבגידת בעלה השני, כריס ג'אד, אך מה ששבר את גב הגמל היה המקרה שבו הואשמה בבגידתו עם בן אפלק בסט של "גיגלי". למען האמת השמועה מעולם לא אושרה רשמית, אך פחות מחודש לאחר פרידת הזוג לופז ואפלק החלו בסיפור אהבה משלהם.

קליפ בהשתתפות שניהם
 

אם כבר בלופז ובבגידות עסקינן, אז תדעו שבזמן האחרון יש לא מעט שמועות שלופז בגדה בבן זוגה לשעבר מארק אנטוני עם בן זוגה הנוכחי, קספר סמארט. אנחנו ממש מקווים שמדובר בעוד שמועה צהובה ולא יותר מזה.

© טאמבלר

דיוויד בקהאם

היינו מעדיפים להאמין שלדיוויד בקהאם אין שום סיבה לסגת מנישואיו, בהתחשב בעובדה שויקטוריה בקהאם היא אחת מהנשים היפות בעולם, אך בשנת 2004 כשבקהאם עוד שיחק בקבוצת הכדורגל של ריאל מדריד, העוזרת האישית שלו טענה כי היה בינה לבין שחקן הכדורגל רומן סודי. בשונה מכל הסיפורים ששמענו עד כה, ויקטוריה תומכת בבעלה, לפחות מול המצלמות, ומספרת כי הרומן בין בעלה לאסיסטנטית שלו רק חיזק אותם וגרם לה להתעלם מכל שאר ההאשמות של בגידה שהופלו על בעלה.

© טאמבלר

אשטון קוצ'ר

לפני שניהל את הזוגיות הכי מסקרנת בביצה העולמית יחד עם מילה קוניס, ולפני שהיא נכנסה להריון עם בתם הראשונה, אשטון קוצ'ר היה נשוי לדמי מור, אך העניינים לא נגמרו כל כך טוב. המאהבת של קוצ'ר, שרה ליל, חשפה את ה"סטוץ" שהיה ביניהם במהלך נישואיו. למען האמת, היא טענה כי היא לא שמה לב שמדובר בגבר נשוי (כאילו שאנחנו מאמינים) והם ניהלו רומן בלתי צפוי בבית המלון שבו שהה. כנראה שכשמור סמכה על קוצ'ר מספיק בכדי למסד את יחסיהם, היא שכחה שכשהיא הייתה נשואה לברוס וויליס, גם היא ניהלה רומן מאחורי גבו, עם קוצ'ר שידע על נישואיה. מה אפשר להגיד? אוהו, איך שגלגל מסתובב לו.

© צילום מסך מהיוטיוב

מדונה

מדובר בדיווה של כל הדיוות האמריקאיות, ומי שיערער על כך מחכה לו עסק עם מדונה. כמו שלדיוות יש דרישות גבוהות כך הדבר משפיע גם על הזוגיות של מדונה, וגם שם הדרישות גבוהות מידי. בזמן שמדונה הייתה נשואה לבמאי ההוליוודי גיא ריצ'י, היא ניהלה רומן עם שחקן הכדורסל אלכס רודריגז. למרבה ההפתעה, הרומן בכלל נגלה על ידי אשתו של רודריגז שגם היה נשוי, והיא גילתה מכתב שכתב למדונה. למרות הפרידה הכואבת, ריצ'י מציין כי הוא לא מתחרט על הזוגיות עם מדונה וכי היא השאירה בו חותם. אנו מקווים שחותם חיובי, אם זה אפשרי.

© טמבלר

צ'אד מייקל מארי

כולם היו כל כך מאושרים שברוק (סופיה בוש) ולוקאס (צ'אד מייקל מארי) מסדרת הטלוויזיה המצליחה "מגרש ביתי" העבירו את הזוגיות שלהם מהסדרה למגרש הביתי שלהם והתמסדו, אך החלום המתוק נמשך חמישה חודשים בלבד. השניים נפרדו בעקבות רומן שהתגלה בין מארי לדיווה פאריס הילטון. מלבד זאת, הילטון הייתה נשואה גם בזמן הרומן ומי שחשף את הרומן היה בעצם בן זוגה שהחליט לא לוותר. נוכחנו לגלות שגם בוש היא בחורה חזקה ואמיצה שלא נותנת לעסקים ובידור להתערבב, וכך יום-יום במשך שש שנים מאז אותה התקרית היא פוגשת בצ'אד מייקל מארי בסט הצילומים של הסדרה "מגרש ביתי". אנחנו מאחורייך סופיה!

© טאמבלר

היידי קלום

היא דוגמנית על, שחקנית קולנוע, בעלת מבנה גוף ויופי עוצרים נשימה. בקיצור אין ספק שיש קהל של גברים שרק מריירים על התמונות שלה, אך היידי קלום מצאה את האחד שלה, או כך לפחות חשבנו. היא הייתה נשואה באושר ועושר במשך שבע שנים לבעלה סיל, והם הביאו יחד שלושה ילדים משותפים. הפרידה ביניהם הייתה שוק לכולם, אך זמן קצר לאחר מכן קיבלנו הסבר שבהחלט יכול להסביר לכם פנים.

סיל מארח את היידי בהופעה
 

מסתבר שקלום בגדה בבעלה יחד עם שומר הראש שלה, ולא מדובר במקרה חד פעמי. אנחנו חושבים שהיא עדיין נהנית מחיי מותרות, בתור הדוגמנית המרוויחה ביותר באירופה לשנת 2012.

הנסיכה דיאנה

מסתבר שאפילו אם את נסיכה ובעצם בגלל שאת נסיכה, גם לך מותר לבגוד. הנסיכה דיאנה הייתה פתוחה מאוד לגבי כל עניין הרומן שלה ולא ניסתה להסתיר יותר מדי. בזמן הרומן היא הייתה נשואה לנסיך צ'ארלס, שגם הוא עם קצת פחות רעש ניהל רומן סודי. אולי מדובר בנישואים פיקטיביים? מקווים שלא, בכל זאת נסיך ונסיכה, אנחנו לפחות ציפינו לסיפור אגדה קיטשי. אם נתייחס גם לסיפור הטרגי שבו הנסיכה דיאנה הלכה לעולמה, נוכל להתנחם בכך שהיא נהרגה בתאונת הדרכים יחד עם שותפה לרומן ה"סודי". כנראה שאפילו שהם לא מיסדו את יחסיהם, הם נועדו להיות יחד לנצח.

© טאמבלר

טוני פארקר

המקרה הזה הוא מקרה בגידה בדיוק כמו בסרטים. טוני פארקר התכתב בהודעות מיניות יחד עם ארין בארי, אשתו של חברו לקבוצה ברנט בארי, ואשתו של פארקר, אווה לונגוריה, הזדעזעה לגלות את ההודעות האלו. בעוד ארין הכחישה את כל עניין הרומן ביניהם באה דוגמנית נוספת וטענה כי פארקר שלח לה תמונות שלו בחצי עירום. נכון, זה כבר לא מפתיע כששחקן ספורט בוגד, אבל ברצינות, איך היה לו צורך לאישה נוספת כשיש לו את לונגוריה בידיים?

© טאמבלר

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות