מבלבל כמו השם: צ’אנינג טייטום שונא את הסרט של עצמו?. צילום: טמבלר

מבלבל כמו השם: צ’אנינג טייטום שונא את הסרט של עצמו?

אחד מהשחקנים הלוהטים ביותר בשוק בשנים האחרונות, צ’אנינג טייטום, מצהיר כדי שכל העולם ישמע כי הוא שונא סרט שצילם, וכי לקח בו חלק רק כי הוכרח באמצעות נסיבות משפטיות. מה בדיוק גרם לו לשנוא את הסרט שלו ובכלל, איזה סרט זה היה?

חרטות בקשר לקריירה מישהו? כנראה שלצ’אנינג טייטום יש כמה. אי שם, בשנת 2009, יצא סרט האקשן "ג’י איי ג’ו כוח המחץ", כשהכוכב הראשי הוא לא אחר מטייטום, שהיה אז בן 28. באותה בתקופה היה השחקן כבר אחרי הפריצה הגדולה שלו בתחום הקולנועי, שקרתה בעיקר בזכות הסרט "יש לה ביצים" שיצא כבר בשנת 2006. למרות שהסרט גרף כ-300 מיליון דולר מאז שיצא לאקרנים, טייטום סקרן את כל העולם, דווקא כי היה ניתן להבחין שטייטום לא בדיוק מבסוט ממנו.

בהחלט שחקן לוהט
בהחלט שחקן לוהט © צילום מסך מיוטיוב

"תראו, אני אהיה כנה," אמר צ’אנינג לקהל המאזינים בתכנית רדיו השבוע. "אני שונא אותו כל כך. חתמתי על חוזה לשלושה סרטים. כשחקן צעיר אתה חושב לעצמך, או מיי גאד, זה נשמע מדהים! אני עושה את זה!", הוא מסביר. "האפשרויות הן שתקבל 60-100 אלף דולר, אז חשבתי לעצמי, או מיי גאד, זה כל כך הרבה כסף! אפילו אם אני מקבל רק אחד מהסרטים האלה, אני מסודר. ואז הזמן עובר ואתה מקבל עבודות אחרות ואתה בונה את האג’נדה שלך ודברים קורים ואז יש לך את עבודת החלומות שלך", טייטום מספר.

 

עכשיו באה ההפתעה הלא צפויה עבורו, אחרי ששכח לגמרי מהחוזה המשולש. טייטום מספר: "ואז פתאום מתקשרים אלייך מהסטודיו והם כזה 'היי, יש לנו סרט בשבילך. אנחנו שולחים לך את זה’ וזה בדיוק בזמן שביתת הכותבים. ואז אני קולט שזה ג’י איי ג’ו, ואני כזה ‘תקשיבו, זה ג’י איי ג’ו? אני אוהב את ג’י איי ג’ו. אני יכול לשחק את עיני נחש?’ והם אומרים ‘מה פתאום. אתה לא משחק את עיני נחש.’” הוא מתעקש שלא הייתה לו שום ברירה, וטוען שנאמר לו: “היי, אתה עושה את זה. אתה עושה את זה או שאנחנו תובעים אותך.”

© טאמבלר

גם אחרי שמראיין תוכנית הרדיו אמר לטייטום שהרבה אנשים היו מאושרים עד הגג לקבל תפקיד שכזה, הוא לא מתנצל. "התסריט לא היה טוב. אני צפיתי בתכנית הטלוויזיה מאז שהייתי ממש קטן, והסרט היה רע." בנוסף, אחרי שהסרט יצא, השחקן ממשיך לקבל עוד תסריטים ל”ג’י איי ג’ו”, ועוד הרבה הצעות לפרוייקטים שכרוך בהם אקשן, אך למרות שהוא לא ממש יודע מה הוא מרגיש לגבי זה, הוא מניח כי הוא "תמיד ניסה לשנות את זה"

מישהו פה קשוח
מישהו פה קשוח © אינסטגרם

בכל מקרה, הוא לא ממש ראה את עצמו מתמקד דווקא בז’אנר הזה, של האקשן והפעלולים, כששחקן צריך להתחלף כל שתי שניות עם פעלולן מקצועי, ורצה לעשות דברים אחרים. בנוסף לזה שהוא מתלונן, הסרט בכלל לא פתח לו דלתות לכיוונים אליהם רצה להגיע. טייטום מסכם את התקרית בכך ש"האחים כהן" שנחשבים ליוצרי סרטים עמוקים יותר, "לא ממש צופים בג’י איי ג’ו," ונותן לנו תחושה שכדאי לנו לחכות למה שיקרה אחריי שייגמר החוזה המשולש.
מה אתם חושבים? הייתם רוצים לראות אותו משחק בסרטים שונים מסרטי אקשן?

© טאמבלר
תגובות