לא רק בסרטים: חמישיית משולשי האהבה ההוליוודים. צילום: טמבלר

לא רק בסרטים: חמישיית משולשי האהבה ההוליוודים

כשחשבנו שמשולשי אהבה ובגידות יש רק בסרטים, באו הכוכבים ההוליוודים והוכיחו לנו שזה ממש לא נכון! לפניכם רשימה של חמשת משולשי האהבה הכי זכורים בהוליווד. למה אנג'לינה ג'ולי מכונה "מפרקת זוגות" ומה עבר אשטון קוצ'ר עד שפגש באשתו הנוכחית מילה קוניס? תקראו ותופתעו

כולם יודעים, שסרט או סדרה בלי משולש אהבה אחד לפחות, פשוט לא יעבוד. בעקבות כך, נוכחנו לגלות שפשוט בכל סרט שאי פעם צפינו בו יש משולש אהבה שתמיד גרם לנו להיות יותר במתח, ולהתחבר יותר לדמויות. בעיה אחת היא, שבמציאות, זה פחות עובד ככה. מסתבר שגם במציאות ישנם משולשי אהבה, ולא סתם משולשי אהבה, אלא משולשי האהבה הכי מעניינים בביצה ההוליוודית. על חלקם כבר שמעתם במעומעם, ועל חלקם אנחנו מחדשים לכם, אבל הכנו לפניכם רשימה של חמישה משולשי אהבה שללא ספק יפתיעו אתכם!

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

אחד ממשולשי האהבה היותר זכורים בהוליווד הוא בין ג'ניפר אניסטון, בראד פיט, ואנג'לינה ג'ולי. פיט ואניסטון היו נשואים באושר ועושר במשך חמש שנים, ואף הוכתרו כזוג המוצלח ביותר של הוליווד. עם זאת, הזוג הודיע על פרדה בשנת 2005, ולנעליה של אניסטון נכנסה אנג'לינה ג'ולי. כמובן שמיד צצו המון שמועות על כך שפיט ניהל רומן עם ג'ולי עוד בזמן נישואיו, במהלך הצילומים לסרט הזכור בכל הזמנים, 'מר וגברת סמית'. מאותה השנה, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי נשואים באושר, והורים לשישה ילדים ברי מזל.

יש לך בעיה?
יש לך בעיה? © טאמבלר
הזוג המאושר
הזוג המאושר © טאמבלר

אנג'לינה ג'ולי, בילי בוב, לארה דרן

יצא לנו לחשוב על זה, ואנג'לינה ג'ולי מתיימרת להיות "מפרקת זוגות בעמ". לפני שהיא פירקה את הזוגיות של ג'ניפר אניסטון, היא עשתה משהו די דומה ללארה דרן- ארוסתו של השחקן בילי בוב. דרן ובוב יצאו במשך 3 שנים, עד שג'ולי עטה עליו למען נישואים, וכך היה. הנישואים בין אנג'לינה ג'ולי לבילי בוב נמשכו גם הם 3 שנים, עד שבשנת 2004, שנה לאחר גירושיהם ג'ולי פגשה בבראד פיט על סט הצילומים ומשם, הכל היסטוריה.

לפני שאנג'י פגשה את פיט
לפני שאנג'י פגשה את פיט © צילום מסך מטאמבלר

רוברט פטינסון, קריסטן סטיוארט, רופרט סנדרס

לקריסטן סטיוארט היה בערך כל מה שבחורה יכולה אי פעם לרצות/ תהילה, כסף, הצלחה, ואת רוברט פטינסון בתור בן זוג. למרות זאת, היא נלכדה על ידי הפאפרצי מתנשקת עם הבמאי, רופרט סאנדרס, של הסרט "שלגייה והצייד" בכיכובה. הדבר הכה בחוזקה בזוגיות של זוג הערפדים. מאותה תקרית, קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, כבר לא.

חמודים או לא?
חמודים או לא? © טאמבלר
אוי
אוי © צילום מסך מטאמבלר

בריטני ספירס, קווין פדרליין, שר ג'קסון

השחקנית והזמרת שר ג'קסון, הייתה בזוגיות מאושרת לכאורה, עם הרקדן קווין פדרליין. אחרי 3 שנים שיצאו יחד, הזוג החליט למסד את יחסיו, ולהתארס. לזוג המאושר אף היה ילד, ואחד נוסף היה בדרכו אל אוויר העולם. נשמע טוב עד עכשיו? אז זהו, שלא. קווין פדרליין השתתף באחד מהקליפים של בריטני ספירס, התאהב, נפרד מארוסתו דאז שר ג'קסון, והודיעו על אירוסיהם של הזוג החדש, בריטני ספירס וקווין פדרליין. מלוכלך.

בריטני ספירס והרקדן קווין פדרליין
בריטני ספירס והרקדן קווין פדרליין © טאמבלר

דמי מור, אשטון קוצ'ר, ברוס וויליס

דמי מור וברוס וויליס היו זוג מאוד פופולרי בקהילת הזוגות ההוליוודים. הם היו נשואים במשך 13 שנה, ומנישואיהם הביאו 3 בנות משותפות. לאחר 13 שנות נישואים, דמי מור החליטה שברוס וויליס, איך לומר, מבוגר לטעמה, והם החליטו לפרק את החבילה. מעט זמן לאחר שהתגרשו היא החליטה לצאת עם אחד שיספק את רצונותיה, והחלה לצאת עם אשטון קוצ'ר בן ה22, בעוד שיש ביניהם 15 שנה הפרש. שמועות רבות אומרות כי הרומן ביניהם החל עוד בנישואיה לוויליס. הזוגיות בין מור לקוצ'ר הכתה את העולם בתדהמה, אך הם הוכיחו שלמרות פער הגילאים הזוגיות ביניהם עובדת לא רע. הם החזיקו מעמד 6 שנים, עד שמילה קוניס פרצה לחייו של קוצ'ר, ובדיוק כמונו גם הוא התאהב בה.

מור וקוצ'ר בחתונה המאושרת
מור וקוצ'ר בחתונה המאושרת © צילום מסך מטאמבלר
ברוס וויליס ודמי מור
ברוס וויליס ודמי מור © צילום מסך מטאמבלר
תגובות