הומלסים: הסלבס שבעבר היו חסרי בית. צילום: גיפי

הומלסים: הסלבס שבעבר היו חסרי בית

היום הם גרים באחוזות ענק ולא יודעים מה לעשות עם כל הכסף שהרוויחו מעשייתם, אך לא תמיד שחו הכוכבים בדולרים. סלבס כמו ג'ניפר לופז וג'ים קארי היו חסרי בית בעברם, והם לא היחידים. מי הם המפורסמים שטיפסו דרך ארוכה עד הפסגה?

ג'ניפר לופז

מייצרת הלהיטים ומלכת הפופ הבלתי נדלית ג'ניפר לופז חשפה לאחרונה שהיא יצאה מבית הוריה בגיל 18, עקב חוסר הסכמה עם אמה על התוכניות לעתיד. לופז חלמה להיות רקדנית, בעוד שאמה רצתה שתלמד בקולג' ותעבור מסלול לימודים קבוע כמו כולם, דבר שימנע ממנה לפתוח בקריירת מחול מגיל צעיר. לכן, על מנת להגשים את החלום ומבלי להוריד את עיניה מהמטרה, ישנה ג'ניפר על ספה בסטודיו קטן לריקוד. לאחר מס' חודשים של כאבי גב מהשינה על הספה, קיבלה ג'ניפר תפקיד משמעותי בסדרה שהובילה לפריצתה הגדולה בהוליווד. כיום, שוויה המוערך של הזמרת והשחקנית בת ה-45 הוא 300 מיליון דולר. אם לופז הצליחה לעבור משינה בסטודיו לכמויות כאלה של כסף, אולי גם לנו יש תקווה להפוך למיליונרים!

© טאמבלר

צ'רלי צ'אפלין

לאחר מותו בטרם עת של אביו, אמו של צ'רלי צ'פלין, הקולנוען והשחקן המוכר ביותר בתעשייה, עברה לגור בבית לחולי נפש, ואילו צ'פלין ואחיו הקטן נאלצו להתגורר ברחובות ולקבץ נדבות למחייתם. כמובן שלאחר כמה תקופות קשות של הישרדות, צ'פלין הצליח להסתדר לבדו וייזכר לעד כסיפור הצלחה מעורר השראה. בזמנו, כשנחשב לאיש העשיר ביותר בהוליווד, שוויו היה 50 מיליון דולר.

© טאמבלר

ג'ים קארי

הקומיקאי האהוב עלינו, ג'ים קארי, נשר מלימודי התיכון בגיל 15 ועקב קשיים כלכליים, התגורר בואן יחד עם משפחתו, כאשר הם נסעו ברחבי קנדה וישנו כל לילה בחניה אחרת. בריאיון מיוחד סיפר: "אבי היה מוזיקאי שרק רצה לפרנס את משפחתו בכבוד. כל מה שהוא בנה החל להתפורר כשפוטר מעבודתו. הפכנו ממשפחה דלת אמצעים למשפחה ענייה. התחלתי לעבוד כשרת כדי לתמוך במשפחתי כלכלית, לא הייתה שום דרך אחרת." לבסוף, עברה המשפחה לגור באוהל על המדשאה מול הדירה של אחותו הגדולה של ג'ים. לדבריו של קארי, הקשיים הכלכליים וניסיון ההישרדות המשפחתי הם אלו שפיתחו אצלו את חוש ההומור שלימים, הביא לו את כל הכסף שבבעלותו כיום. כיום קארי הוא אחד הקומיקאים המצליחים בארה"ב ולא מפסיק להצחיק אותנו, ושוויו מוערך בכ- 100 מיליון דולר.

© טאמבלר

ג'ים מוריסון

כשג'ים מוריסון היה משורר ומוזיקאי בודד בתחילת דרכו, הוא ישן בכל מקום שתעלו על הדעת: גגות, מכוניות ונמלי החופים בלוס אנג'לס. לאחר המאבק הפיזי והנפשי, זכה להצלחה מסחררת אך למרבה הצער נפטר בגיל 28 כתוצאה מלקיחת מנת יתר. לאחר מותו, שווי נכסיו של סולן "הדלתות" הוערך בכ- 80 מיליון דולר.

© טאמבלר

קלי קלרקסון

כשקלי קלרקסון עברה ללוס אנג'לס לראשונה, דירתה עלתה באש ונשרפה כליל וקלי החלה בחיפושים אחר מקום מכובד ללון בו. עם כמה דולרים בודדים ואף לא מכר אחד בעיר הגדולה, קלרקסון התגוררה במכוניתה ובמקלטים שונים. כיום שוויה של קלרקסון מוערך בכ- 28 מיליון דולר והיא אחת המוזיקאיות האהובות ביותר ברחבי ארה"ב והעולם.

© טאמבלר

קורט קוביין

כשקורט קוביין היה צעיר, הוריו התגרשו והוא נאלץ לחיות אצל קרובי משפחה שלא הכיר, כשהבין שאינו רצוי בבתיהם, היה קוביין חסר בית לחלוטין והתגורר מתחת לגשר. הסולן של להקת נירוונה בילה זמן רב גם במסדרונות, חדרי המתנה ומרפסות. ללא ספק, קוביין חי חיים לא פשוטים כלל, אך מדובר בכישרון נדיר שקשה לשכוח.

© טאמבלר

סילבסטר סטאלון

הרבה לפני ימי התהילה של סדרת הסרטים "רוקי" בכיכובו, סילבסטר סטאלון ישן במשך שלושה שבועות בתחנת אוטובוס. לאחר זמן מה, הבחין במודעה שנתלתה בתחנה המזמינה אנשים להשתתף בסרט למבוגרים, כאשר המשכורת היומית המוצעת למשתתף היא 100 דולר ליום. סטאלון כמובן קפץ על ההזדמנות, בילה יומיים על הסט והרוויח 200 דולר – סכום כסף שהיה מספיק כדי להרחיק אותו מתחנת האוטובוס ולקרב אותו לתהילה. זה בהחלט הצליח לו – כיום שוויו של השחקן, התסריטאי, הבמאי והמפיק המוכשר מוערך בכ- 400 מיליון דולר.

© טאמבלר

 

 
תגובות