מפתיע: מילה קוניס מצפה לתאומים?. צילום: אינסטגרם

מפתיע: מילה קוניס מצפה לתאומים?

לא מעט שמועות צפות לאחרונה בעניין ההריון השני של מילה קוניס. עכשיו מסתבר שזה לא רק זה, צהובון אמריקאי מדובר, דיווח כי מילה קוניס בהריון עם תאומים! כל הפרטים

מילה קוניס היא אם במשך פחות משנה. האם היא באמת יכולה עכשיו להכיל עוד שני תינוקות? דיווח חדש טוען כי השחקנית לא רק בהריון מאשטון קוצ'ר, אלא נושאת ברחמה תאומים! אז לעומק העניין, האם התינוקת וויאט עומדת להיות אחות בכורה? ובכן, ישנם רמזים, ועוד רמזים, ועוד כמה. "היו כל כך הרבה רמזים לכך" סיפר מקור, למגזין אמריקאי. "מילה עייפה כל הזמן, והיא גם נהיית רעבה ממש מהר! אם היא לא אוכלת ברגע שהיא רוצה, היא מתעצבנת תוך שניות!". נשמע לנו כיום רגיל למדי.

אמא מושלמת!
אמא מושלמת! © אינסטגרם

המקור המשיך וסיפר: "היא עדיין משתדלת לשמור על תזונה נכונה והכל, אבל נראה שהחשקים המוזרים שלה כבר לגמרי כאן. יום אחד היא אכלה המבורגר תוך כדי הליכה עם התינוקת בעגלה, זה היה ממש מוזר! היא גם די נרגעה בעניין אימונים מפרכים ואלכוהול. היא עוד הפעם הפסיקה לגמרי עם האלכוהול, אפילו ויתרה על יין ובירה. במקום זה נכנס לתפריט מלא מים, ותה. כשחבר שאל אותה למה היא לא שותה, היא רק ניסתה להתחמק."

חמודים משנות השבעים
חמודים משנות השבעים © טאמבלר

אז מאיפה הגיעה השמועה על תאומים? טוב אז חוץ מהעובדה שקוצ'ר הוא בעצמו אח תאום, מסתבר שהשניים מחכים בקוצר רוח לתאומים שיפתיעו אותם "הם כל הזמן אמרו כמה נפלא יהיה אם יהיו להם תאומים" המשיך לספר המקור. "לדעתם, שלושה ילדים זה המספר האידיאלי, והם מעדיפים להביא אותם מהר אחד אחרי השני, מאשר לחכות שנים עד הריון נוסף". 

© אינסטגרם

למרות כל הדיבור על תאומים, אנחנו מבינים מקוניס וקוצ'ר שהם לגמרי הורים במשרה מלאה. הם לא מפספסים אף רגע של בתם הנוכחית ואפילו מודים בעצמם שהם מנסים להיות בכל רגע שהם יכולים ביחד עם בתם. אז שורה תחתונה, איפה בדיוק יהיה להם זמן לטיפול מסור שכזה גם בתאומים?

אנחנו מאוהבים
אנחנו מאוהבים © טאמבלר
תגובות