אשלי טיסדייל בת 30: "זה מרגיש נהדר!". צילום: טמבלר

אשלי טיסדייל בת 30: "זה מרגיש נהדר!"

השחקנית, הזמרת, הדוגמנית, המפיקה ובקיצור המולטי טאלנט אשלי טיסדייל, חוגגת 30 אביבים על כדור הארץ. לכבוד יום הולדתה אספנו במיוחד עבורכם את כל הרגעים הכי גדולים בקריירה שלה. אז איפה ראינו אותה עד היום?

אם היינו מספרים לכם שהמולטי טאלנט אשלי טיסדייל חוגגת יום הולדת 30, הייתם מאמינים? טוב האמת שגם אנחנו לא! בסך הכל 30 שנים על כדור הארץ, והיא הספיקה כל כך הרבה דברים! לכבוד יום ההולדת שלה החלטנו לסכם לכם את כל הרגעים הכי חשובים בקריירה שלה, אך לפני שנתחיל לדבר על הקריירה, נספר לכם שאשלי טיסדייל נולדה בשנת 1985 בניו ג'רזי שבארצות הברית! איך זה בשבילה להיות בת 30? "זה מרגיש נהדר" היא סיפרה.

 
© אינסטגרם

תופתעו לשמוע שאשלי טיסדייל התחילה את הקריירה שלה כבר בגיל 5. כן, כן, 5! ואם לומר את האמת, זה קרה בדרך ממש הזויה. היא הלכה בקניון עם אמה כשלפתע פנה אליהם אדם מבוגר והתחיל לדבר עם השתיים. לבסוף הוא החליט שאשלי נועדה להיות כוכבת, ואחרי הכל הוא צדק. היא השתתפה בפרסומות רבות, סדרות טלוויזיה, והפקות בימתיות! למרות שהקריירה שלה התחילה כבר בגיל 5, העבודה הרצינית הראשונה שקיבלה, ובעצם העבודה שגרמה לפריצה הגדולה שלה קרתה (כמו שרובכם מכירים), כשלוהקה לסדרת דיסני "החיים היפים של זאק וקודי" בגיל 20 בתפקיד של מאדי. הדמות שגרמה לכולנו לצחוק ולצפות לעוד ועוד רגעי מסך של אשלי טיסדייל.

 
מאדי פיצפטריק
מאדי פיצפטריק © טאמבלר

2006 הייתה ללא ספק ה-שנה של טיסדייל. סדרת הטלוויזיה "החיים היפים של זאק וקודי" זכתה להערצה והכרה רבה בקרב הקהל, והמשיכה לעונה שנייה. אך הדבר החשוב ביותר ששינה לאשלי טיסדייל את החיים (ואם לומר את האמת גם לנו) זהו המחזמר "היי סקול מיוזיקל" הראשון שיצא! אשלי טיסדייל גילמה בסרט את שארפיי, וגרמה לכולנו פשוט להתאהב בה! בשנת 2007 יצא הסרט השני של היי סקול מיוזיקל, דבר שגרם לנו עוד יותר להתאהב בשארפיי, הבלונדינית הכי אהובה בביצה! מלבד העובדה שהסרט צבר קהל מעריצים רחב יותר, טיסדייל גרמה לעוד יותר הערצה כשהוציאה את האלבום הראשון שלה. מה ששמעתם, טיסדייל היא גם זמרת, ואם לומר את האמת גם מאוד מוכשרת.

 
ראיין ושארפיי האחים הכי אחי
ראיין ושארפיי האחים הכי אחי © טאמבלר
 

בשנת 2008 יצא סרט קולנועי חדש בכיכוכבה של טיסדייל בתפקיד הראשי, וגם סרט זה זכה להערצה רבה. לסרט קוראים "תדמיין את זה" והוא לגמרי סרט שמתאים לצפות בחופש הגדול! באותה השנה גם יצא הסרט השלישי והאחרון (אוף) של "היי סקול מיוזיקל", מה שגרם לכל המעריצים אכזבה עצומה. אבל היי, אל תשכחו משארפיי כי היא עומדת לחזור אלינו ממש ממש בקרוב!

 
הסרט השלישי, האחרון והמושלם
הסרט השלישי, האחרון והמושלם © טאמבלר

בשנת 2009, יצא עוד סרט בכיכובה של טיסדייל בתפקיד הראשי ושמו "חייזרים בעליית הגג". בקיצור טיסדייל ממש מוכשרת בלקטוף תפקידים ראשיים לסרטים, לא ככה? אז למרות שלוהקה לתפקיד ראשי בסרט, דבר שדורש המון מחויבות, היא נשארה נאמנה ולא נטשה את  הצד המוזיקלי שקיים בה, אלא להיפך, היא הוציאה את האלבום השני שלה שזכה להצלחה רבה אף הוא, ובקיצור, אשלי טיסדייל ממש זורחת!

 
 

זוכרים שאמרנו לכם לא לשכוח משארפיי? כי הנה היא חוזרת אלינו בסערה עצומה, בלונדינית וורודה במיוחד! כל מי שצפה בסרט יעיד כי הסרט הוא חוויה, איך לומר, ורודה במיוחד. אבל כמובן, שהסרט, המלווה בפסקול שירים של אשלי, פשוט שבה את ליבנו. "ההרפתקה המדהימה של שארפיי" ואנחנו נוסיף, גם שלנו. אה ונקודה חשובה, אם פעם חשבתם ששארפיי וקנדיס מ"פיניאס ופרב" קצת מזכירות אחת את השנייה, לא מדובר בצירוף מקרים. טיסדייל שלנו היא גם זו שמדובבת את קנדיס המלשנית. כבר אמרנו שמדובר במולטי טאלנט?

 
© טאמבלר

ואם כבר הזכרנו את עניין המולטי טאלנט, לאשלי טיסדייל יש עוד מ-2008 חברת הפקות משלה, שהיא מנהלת לגמרי בעצמה ובזכות עצמה. במסגרת החברה טיסדייל הפיקה סדרות כמו "אחרי חצות" ו"צעירה ורעבה" (2014). כמובן שלצד ההפקה טיסדייל לא שוכחת את המשחק, ומלוהקת שוב לתפקיד ראשי בסרט "מת לצחוק 5" קומדיית אימה, שהגיעה גם לישראל וזכתה לצפיות לא מעטות בכלל! אה וכמובן, השירה. טיסדייל גם הוציאה שיר לזכרה של סבה, שנספה מן העולם באותה השנה.

 
 

אין ספק ששנת 2015 הייתה שנה ממש עמוסה בשביל אשלי טיסדייל. חוץ מכל עניין הבידור, המשחק, השירה, וההפקה טיסדייל הקדישה מעט זמן בין כל הבלאגן לחיי האהבה שלה, והתחתנה עם בחיר ליבה הלא הוא המוזיקאי כריסטופר פרנץ'. בנוסף, היא ממשיכה להפיק את העונה השנייה של "צעירה ורעבה" ואף לוהקה לקומדיית מצבים חדשה "clipped" שכבר משודרת בארצות הברית. מחכים לה בישראל! 

 
החתונה
החתונה © אינסטגרם

אז כמו שהבנתם טיסדייל עברה לא מעט ב-30 השנים לחייה, מה הייתם מאחלים לה לשנים הבאות? אנחנו מפרוגי מאחלים לה מזל טוב!

© אינסטגרם
תגובות