עכשיו בחנויות: ארטיקים של דנה פרידר ואסף הרץ! .

עכשיו בחנויות: ארטיקים של דנה פרידר ואסף הרץ!

קיץ וחם. הדבר היחידי שאנחנו מחפשים בחופש הזה הוא מאכל שקצת יצנן את החום הכבד, ואנחנו כמובן מדברים על הארטיק. אז לקחנו את הכוכבים האהובים עלינו ואת המאכל הקיצי האהוב עלינו ושילבנו ביחד, מוכנים לראות מה יצא?

קיץ, חם, ים, מטקות ובריכה, אבל עזבו אתכם, אין כמו ארטיק בקיץ! החלטנו שאנחנו חייבים למצוא פתרון מגניב ויצירתי לקיץ הקרוב. אז מה יקרה אם ניקח את הכוכבים האהובים עלינו ואת המאכל הקיצי האהוב עלינו ונשלב אותם לארטיק מיוחד עם סלוגן משלהם? סידרנו במיוחד בשבילכם דוגמאות: 

הארטיק של דנה פרידר 

סלוגן: "יש אותו גם בטעם בננה, האם טעמת כבר את הארטיק של דנה?"

למה אנחנו רוצים ארטיק של דנה פרידר: היא המנחה הכי מופרעת בערוץ הילדים, ואף פעם לא תמצאו אותה בלי אנרגיות. אז מי לא היה רוצה לטעום את הארטיק שלה? במיוחד כשיש אותו גם בטעם בננה!

© יוסי צבקר

הארטיק של נוי והדר

סלוגן: "וואו זה ממש נהדר, כן זה הארטיק של נוי והדר"

למה אנחנו רוצים ארטיק של נוי והדר? אחרי שהן כבשו את הרשת בשיר "קיץ בים" בקיץ שעבר, אנחנו לא רואים שום סיבה שלא יהיה להן ארטיק משלהן, ככה גם נוכל להשלים את הרצף ונוכל כבר להתחיל לחשוב על קליפים ומוצרים לחורף. אולי מטרייה של נוי והדר?

© חן אביב

הארטיק של נלי תגר

סלוגן: "קונים אותו בכל מקום שאתה גר, כן זה הארטיק של נלי תגר"

למה אנחנו רוצים ארטיק של נלי תגראנחנו מקווים שסגנון הדיבור של "שניקי" מ"שבט צוצלת" לא עובר באכילת ארטיקים, אז בהנחה שלא, היא זכתה בכבוד הראוי לארטיק משלה. 

© ענת מוסברג

הארטיק של שירה נאור

סלוגן: "יש לה ארטיק משלה והוא בטעם רמזור, כן כן הוא של שירה נאור"

למה אנחנו רוצים ארטיק של שירה נאורכולנו גדלנו וגדלים על הקול שלה, לא אחרת מ"דורה", ואחרי שכל הזמן אנחנו רק שומעים את קולה מאחורי הקלעים, ורואים את הילדה בעלת הקארה על המסך ועל מוצרים, הגיע גם הזמן שלה להתמסכר קצת לא? מעניין מה שקד ("מועדון החנונים"), רומי, רוויתי ועלמה ("שבט צוצלת") היו חושבות על הרעיון.

© אור גפן

הארטיק של גפן ברקאי

סלוגן: "אומייגד תראי, יצא ארטיק חדש לגפן ברקאי"

למה אנחנו רוצים ארטיק של גפן ברקאי: הוא דוגמן, שחקן והוא חתיך הורס, אז מן הסתם שנרצה לראות אותו כמה שיותר, לטעום קצת מהחיים שלו. אז למה לא לעשות זאת דרך ארטיק מיוחד שלו? אולי ככה היופי והכשרון יעברו גם אלינו!

© אינסטגרם

הארטיק של יונתן בשן

סלוגן: "אל תהיה ביישן, תטעם את הארטיק של יונתן בשן"

למה אנחנו רוצים ארטיק של יונתן בשן: הוא כובש, יש לו קסם משלו ותאמינו לנו שאלו סיבות מספיק טובות בשביל שיהיה לו ארטיק משלו. תחשבו, זה אפילו מסתדר, מוכרים את הארטיק של כוכב "שוברי גלים" בים. יותר מושלם מזה? אין.

© זיו שדה

הארטיק של גיא קלי

סלוגן: "יא איך באלי, ארטיק של גיא קלי"

למה אנחנו רוצים ארטיק של גיא קלי: הוא מוכר ואהוב על כולנו בתור שון מ"כוכב הצפון", והארטיק שלו יכול להיות הכי מגניב אם יהיה בתצורת כוכב, כן, האירוניה. בנוסף יש כאן את עיניין הטיימינג, קלענו בדיוק בזמן המתאים, כי בדיוק עכשיו התחילו צילומי העונה השניה של הסדרה!

© חן אביב

הארטיק של אסף הרץ

סלוגן: "אל תתרץ! טעם את הארטיק של אסף הרץ"

למה אחנו רוצים ארטיק של אסף הרץ: הוא מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש, אם זה בתפקידו בסדרה "שכונה" ואם זה בפרויקטים חדשים שלו או אפילו שירים. אז מה יכול להיות יותר מפתיע מארטיק במיוחד בשבילו? מעניין אם הוא היה רוצה אותו בתצורת גיטרה.

© חן אביב

הארטיק של עדי הימלבלוי

סלוגן: "יא ווראדי! טעמת כבר את הארטיק של עדי?"

למה אנחנו רוצים ארטיק של עדי הימלבלויהיא ידועה בתור פצצת אנרגיה שהופיעה על הבמות הכי גדולות בארץ ובקיצור, שום דבר לא ימנע ממנה לעשות את מה שהיא אוהבת. לא יודעים מה איתכם, אנחנו אוהבים אותה ומתים לארטיק שלה! 

הארטיק של שיר אלמליח

סלוגן:"רק אל תריח, בכל זאת זה הארטיק של שיר אלמליח"

למה אתם רוצים ארטיק של שיר אלמליח? שורה תחתונה, זה לא ארטיק שבאמת היינו רוצים. אין לנו שום דבר נגד שיר, אחרי התקרית, הדי מוזרה שקרתה לה באח הגדול, חשוב לנקוט באמצעי זהירות בסביבתה של שיר אלמליח ואם אפשר, לא לקחת כל ארטיק שמציעים לך.

גרפיקה: אבי ששון

אז איזה ארטיק אתם הייתם קונים? 

תגובות