כבר לא: קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק נפרדו. צילום מסך מיוטיוב

כבר לא: קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק נפרדו

קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק החליטו לפרק את החבילה אחרי 9 שנות נישואין ארוכות ומפרכות. מה בדיוק גרם לעניין להתפוצץ ואיך קורטני תצליח להסתדר בעצמה עם שלושה ילדים? כל הפרטים

קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק החליטו לסיים את זה אחת ולתמיד. לאחר תשע שנות נישואים מלאות מהמורות ושמחות, ושלושה ילדים מקסימים, השניים אישרו את השמועות על פרידתם מיד אחרי חגיגות המשפחה ביוםהעצמאות האמריקאי. "קורטני תמיד ויתרה לו, וניסתה להחזיר אותו בעדינות לצד שלה, אבל אחרי שלושה ילדים מתבגרים, והיא כבר הבינה שאין יותר מדי מה לעשות" מספר מקורב לשניים. "קורטני צריכה לעשות את הטוב ביותר למען הילדים שלהם". 

© טאמבלר

"סקוט יוצא לבלות, מספר לכולם שהוא רווק" ממשיך לספר. "קורטני זרקה אותו אחרי שהיא צפתה בתמונות, יחד עם כל הגולשים באתרי הרכילות, של סקוט מתגוףף עם בחורות נוספות. הוא גם היה יוצא מהבית לתקופות ממש ארוכות ולא חוזר הביתה". 

© אינסטגרם

ועכשיו, נרענן לכם מעט את הזיכרון. קרדשיאן ודיסיק החלו לצאת יחד עוד אי שם בשנת 2006. ב2012, במהלך צילומי התוכנית "משפחת קרדשיאן" השניים נאלצו לקחת פסק זמן קטן מהזוגיות כשגילתה קרדשיאן שלדיסיק בעיית שתייה. לאחר מכן, סקוט הפסיק לשתות אלכוהול ואף הלך לייעוץ עם קורטני. יותר מאוחר באותה השנה הם חזרו שוב להיות זוג מאושר.

© טאמבלר

ובנוגע לילדים, בשנת 2009 היא ילדה את הבן הבכור שלהם בשם מייסון דיסיק, בשנת 2012 את בתם השנייה פנלופה דיסיק, ובשנה האחרונה את בנם השלישי והאחרון עד כה, שעורר מהומות רבות בין השניים ונראה כי הוא אף יצר קרע עמוק בזוגיות שלהם.

© טאמבלר

מקור נוסף סיפר "קורטני משחקת אותה גיבורה, אבל היא כבר ממש גמורה." הוא מוסיף "היא מרגישה מובכת, וחסרת כבוד. כמה עוד היא יכולה לסבול?" הדבר המדאיג ביותר שהמקור מספר הוא ש"סקוט לא מודע למעשים שהוא עושה, ולכאב שהוא גורם. הוא היה לגמרי בלגן בחודש שעבר בניו יורק מרוב השתייה והמסיבות שהוא היה בהן. הוא היה צרה לפני הנישואים,אבל עכשיו הוא ממש עלה ברמה".

© אינסטגרם

 

 

תגובות