קיץ של כוכבים: גיא קלי עונה על שאלון הקיץ שלנו!. צילום: חן אביב

קיץ של כוכבים: גיא קלי עונה על שאלון הקיץ שלנו!

לכבוד החופש הגדול שאלנו את הסלבס האהובים את שאלון הקיץ המיוחד שלנו והפעם כוכב סדרת הנוער "כוכב הצפון" של ערוץ דיסני, גיא קלי, מספר לנו איזה שיר מסמל לו את הקיץ, באילו עבודות היה עובד בחופש כשהיה ילד, וזיכרון מצחיק מהקיץ

מה אתה הכי אוהב בקיץ?

"ים או כפכפים."

מהי החופשה האידיאלית בשבילך? 

"חופשת סקי אבל זה לא מסתדר עם קיץ אז אולי שייט בקריביים או צלילה בגלפגוס." 

© אינסטגרם

ים או בריכה? 

"ים, ברור. אני שונא את הכלור בבריכה." 

באילו עובדות היית עובד בתקופת החופש הגדול כשהיית ילד? 

"בגיל 16 הייתי אורז קניות בסופר, אחרי זה עבדתי קצת במתנפחים ואז הפכתי למדריך בקייטנה, בקייטנת האוניברסיטה בתל אביב והייתי מדריך טוב, זה הפתיע אותי כי לא התעסקתי בהדרכה לפני זה. הקייטנה הייתה מחולקת למגמות ואני הייתי מדריך בקבוצת כדורגל אז בכלל היה לי כיף עם הילדים." 

תספרי לי על איזה זיכרון מצחיק מהקיץ 

"זה היה בחופש הגדול, כשהייתי בן 14 בערך. היו לנו כל מיני דברים שבירים בסלון ואמא כמובן הטילה איסור מוחלט על לשחק כדורגל בבית. כמובן שהייתי ילד מאוד 'טוב' ו'ממושמע' וכל יום, הייתי מסתובב בבית עם הכדור תוך כדי שאני מכדרר, מקפיץ ובועט ובגדול - מכסח את הבית. באחת הבעיטות הכדור עף למקום שלא בדיוק תכננתי ושברתי לאמא שלי כד יקר. לא ידעתי מה לעשות, התקשרתי לאמא שלי והאשמתי את שדו... הכלב שלי. אמא שלי הגיעה הביתה ואיך שהיא נכנסה היא קראה לשדו לקרבת הכד תוך כדי שהיא מצביעה על הכד, כששדו היה עושה משהו רע הוא היה יודע שכועסים עליו והיה משפיל עיניים. לעומת זאת, באותו יום שדו רץ לאימי קישקש בזנב וממש שמח. לא עברה שניה, עד שאמא שלי פנתה אלי בכעס ואמרה לי 'אתה מנסה לעבוד עלי? עוד פעם שיחקת עם כדור?'
 
© אינסטגרם

קרם הגנה או שמן שיזוף?

"קרם הגנה בכל פינה, כי אני בתוך שנייה מתקלף." 

היית טועם גלידת טחינה? 

"אני כבר טעמתי, אני מת על טחינה. זה היה מיוחד."

צלילה עם דולפינים או סרט על דולפינים בבית עם מזגן? 

"צלילה עם דולפינים, זאת אחת החיות הכי חמודות שיש בעיניי." 

© חן אביב

מהי התקרית הכי קשה שהייתה לך עם חול וים?

"אין כל כך חול אבל יש ים. כשהייתי ילד הייתי עם עוד חבר בקייטנת שייט. באחד הימים שטנו בים על סירת מפרשית קטנה שצריכה שני אנשים שיתפעלו אותה... מפה לשם אחת הסירות התהפכה והחבר שלי החליט שהוא קופץ לעזור להם להפוך אותה, מה שגרם מיידית לזה שהסירה שלי תתהפך ושאני אתן קפיצה ישירות לתוך מדוזה ענקית שהשאירה לי צלקת על היד לכמה חודשים טובים. חבל שלי אומר שהוא לא ישכח את הצעקות שיצאו ממני שם בחיים!" 

מהו השיר שהכי מסמל לך את הקיץ? 

"זה רק אני והגלשן שלי"

 

איך אתה ממליץ לגולשי פרוגי לבלות את הקיץ? 

"להשאיר את הפלאפון קצת בכיס, לפגוש כל היום חברים, ללכת לצלול עם דולפינים, לעשות את כל המגלשות המפחידות בפארק מים, לאכול אינסוף גלידות ולמרוח ים קרם הגנה 50." 

© ג'ואי כהן
תגובות