קיילי ג'נר מסתבכת: "היא רק יודעת לחקות את השחורים". צילום: אינסטגרם

קיילי ג'נר מסתבכת: "היא רק יודעת לחקות את השחורים"

קיילי ג'נר נכנסה לסכסוך לא קטן עם השחקנית אמנדלה סטנברג, המוכרת לנו בעיקר מסדרת "משחקי הרעב". תופתעו לשמוע שהכל התחיל מתמונת אינסטגרם שג'נר בחרה להעלות לאינסטגרם, אבל לנו נראה כאילו הריב התבשל בשקט זמן רב מתחת לאף שלנו. מה בדיוק קרה? כל הפרטים

קיילי ג'נר ידועה ביכולת המופלאה שלה להקלע לויכוחים סתמיים במיוחד, אך הפעם היא נקלעה לתוך סכסוך אינטרנטי, עם השחקנית המוכרת לנו בעיקר מסדרת סרטי "משחקי הרעב", אמנדלה סטנברג. מה בדיוק קרה שם? אז מסתבר שסטנברג בחרה להעליב את ג'נר בתמונה שהעלתה לאינסטגרם שבה ניתן לראות את השיער של ג'נר מחולק לצמות בדומה לתסרוקות שהאפרו אמריקאיים נוהגים לעשות.

© אינסטגרם
 
סטנברג הגיבה על תמונתה של קיילי: "כל הניסיון שלך לחקות את האנשים השחורים ממש לא עובד. בא לך לעשות משהו לטובתנו? תפעלי בשביל זה, אל תנסי רק לחקות אותנו". כמובן שג'נר ממש לא נשארה חייבת וענתה לה בתגובה: "כועסים אם אני עושה את זה, כועסים אם אני לא... לכי תבלי עם ג'יידן או משהו" אה כן, ג'יידן הוא האקס של סטנברג. אאוצ'.
 
© טוויטר

למרות שזה נראה כאילו קיילי ג'נר לא ממש שמה על מה שאומרים לה, יום אחרי הויכוחון היא כבר נפטרה לגמרי ממראה הצמות שהתיימר לחקות את ה"אנשים השחורים". מה אתם אומרים, יש קשר לאמנדלה? או שסתם צירוף מקרים?

 

תגובות