"אני לא מאמין, אני רובוט?!": כוכבי השמיניה מתאחדים. צילום: רפי דלויה

"אני לא מאמין, אני רובוט?!": כוכבי השמיניה מתאחדים

השבוע התקיימה פרימיירה חגיגית לקומדיה הישראלית החדשה, "אני לא מאמין, אני רובוט?!" שתצא לקולנוע בחודש הקרוב. כוכבי השמינייה חליטו לערוך פגישת מחזור ממש בפרימיירה עצמה, בעיקר בשביל לפרגן לחברה הטובה הילי ילון. מי עוד הגיע? צפו

השבוע התקיימה פרימיירה חגיגית בקולנוע רב חן דיזינגוף  של הקומדיה המטורפת "אני לא מאמין, אני רובוט?!" בבימויים של טל גולדברג וגל זלזניאק, ובכיכובם של: הילי ילון, צחי גראד, דרור קרן, גיא גיאור, יוסי מרשק, נלי תגר, ליאור דובדבני, אילן קובץ', אורי יניב והשחקן ההוליוודי הידוע רוב שניידר שדובב את רובו יוסף - הרובוט הראשון בעולם שומר המצוות שמככב בסרט.

© רפי דלויה
© רפי דלויה

בפרימיירה עצמה יכלנו להבחין בנוכחות מרשימה במיוחד של כל כוכבי השמינייה שהגיעו לפרגן להילי ילון, שהיא בעצם אחת מהם. ביניהם: מיכאל אלוני,שנכנס באיחור להקרנה הפתיע עם בת זוג חדשה, ידידיה ויטל ושירה וילנסקי שהתאחדו מחדש במיוחד לתמונה משותפת. בלטה בהיעדרותה עדי הימלבלוי היפהפייה שהפכה לאמא טריה ממש בימים אלה.

© רפי דלויה
© רפי דלויה

אליהם התווספו גם כוכבי הסרט כמובן, וגם מיכל שפירא, שגם היא הגיעה כרבע שעה לאחר תחילת ההקרנה כי בדיוק יצאה מצילומי אופנה והפסידה את כל הקוקטייל החגיגי ונראתה זוהרת במיוחד בשמלה שחורה מחמיאה. גם יותם ישי, כוכב הסרט, הגיע במיוחד מברלין הרחוקה לשם העתיק את מקום מגוריו בשנה שעברה לטובת קריירה של במאי ומפיק. בהצלחה!

 

תגובות