מתכוננים לחנוכה: דנה פרידר ולי בירן בצילומים . צילום: רונן אקרמן

מתכוננים לחנוכה: דנה פרידר ולי בירן בצילומים

המחזמר "המכבים" צפוי להוביל את שוק הצגות חנוכה 2015 עם השקעה של 6 מיליון ש"ח וצפי של כמאה אלף צופים, ואף לגבור השנה על הפופולריות של הפסטיגל. בינתיים, אנחנו יכולים רק לצפות בצילומים הראשונים של המופע. צפו

בחנוכה הולכים המכבים לכבוש שוב את הארץ, אבל הפעם לא מודיעין תהיה נקודת המוצא שלהם, אלא חולון, שם יועלה המחזמר "המכבים" במשך ימי החג. עם תסריט מאת אסף אשתר ובבימויו של עידו רוזנברג, והפקת ענק בעלות של כ-6 מיליון ₪, ישנו צפי של כמאה אלף צופים, ואף אפשרות לגבור השנה על הפופולריות של הפסטיגל.

© רונן אקרמן
© רונן אקרמן

תקציר העלילה: תוצג על הבמה בפני כל המשפחה הסיפור ההיסטורי של מרד המכבים, אותו מספרת יהודית האמיצה (רינת גבאי), ידידת המכבים. חייהם השלווים של היהודים במודיעין עומדים בפני סכנה גדולה. אנטיוכוס (צביקה הדר), המלך היווני החמדן, ואחותו נמסיס (דנה פרידר), שרת הצבא שוחרת המלחמות גוזרים עליהם גזרות קשות. המכבים הגיבורים, ובראשם יהודה (לי בירן) ושמעון (אסף הרץ), מחליטים למרוד ביוונים.

© רונן אקרמן

במשך ימי חנוכה (5-13.12.15) ירוץ המחזמר בהיכל הספורט החדש של חולון, לפני ואחרי חנוכה (29.11-3.12, 14-31.12) יועלה "המכבים" בכל רחבי הארץ, בין היתר בבאר שבע, טבריה, חיפה, כרמיאל, אשקלון ונתניה, בסך הכל ב-66 הצגות ועם קהל משוער של כמאה אלף צופים. מכירת הכרטיסים מתחילה באוקטובר.

© רונן אקרמן

נו, מתכוונים להגיע?

 

 

תגובות