לחיים! כוכבי הקומדיה החדשה ”אלישע“ מרימים כוסית . צילום: אביב חופי

לחיים! כוכבי הקומדיה החדשה ”אלישע“ מרימים כוסית

מוכנים לסדרה חדשה ומפתיעה בערוץ הילדים? אמש התקיימה הרמת הכוסית לכבוד תחילת הצילומים וזה מסתמן שכוכבי “אלישע” כאן כדי להישאר. נראה שכוכבי “ארץ נהדרת” יובל סמו ועלמה זק כבר ממש נרגשים להתחיל בפרויקט. מי עוד הגיע?

אמש התקיימה הרמת הכוסית החגיגית לכבוד תחילת צילומי קומדיית המצבים החדשה של ערוץ הילדים, שתיקרא “אלישע”, ממש בסט הצילומים עצמו. מבין השחקנים המאושרים והנרגשים להתחלת הפרויקט הגיעו לחגוג יובל סמו, עלמה זק, רבקה מיכאלי, ואודי כגן שמגלמים כמובן תפקידים מרכזיים בסדרה. מהתמונות אפשר להסיק שהתפאורה הולמת את השחקנים, ושיש למה לחכות.

© אביב חופי
©  אביב חופי
© אביב חופי

הסדרה “אלישע” תגולל את סיפורו של אלישע, בחור מובטל בן 30, שיגלם אותו הקומיקאי יובל סמו, שכדי לזכות בירושה ענקית מסבו יצטרך לחזור שוב לכיתה ו’ ולסיים את לימודיו בהצלחה, כשהוא מתמודד עם אתגרים גדולים, כמו הפרשי הגילאים בינו לבין תלמידי כיתה ו’, והמבוגרים מסביבו שינסו להכשילו בדרך.

© אביב חופי
© אביב חופי

את רוב השחקנים האלו אנחנו ממש לא רגילים לראות בערוץ הילדים. בעוד שיובל סמו מכיר את אודי כגן, שמוכר לנו בעיקר מסדרת האינטרנט “משיח”, כי כבר נפגשו על סט העונה הנוכחית של “ארץ נהדרת”, ואת עלמה זק, שגם משתתפת בתוכנית אך נאלצה להיעדר מהעונה הזו של “ארץ נהדרת” בעקבות לידת ביתה השנייה, שאר השחקנים כנראה לא ממש מכירים, ואותנו ממש מעניין לראות מה יצא מהליהוק המיוחד הזה לסדרה בערוץ הילדים.

תגובות