הידעתם? סלבס עם כישרונות שבחיים לא הייתם מנחשים. צילום מסך מהיוטיוב

הידעתם? סלבס עם כישרונות שבחיים לא הייתם מנחשים

חשבתם שהכרתם את הסלבס? אז כנראה שטעיתם, כי ישנם כמה כישרונות שהסלבס הצליחו להסתיר מאיתנו, ואתם ממש תופתעו לגלות אותם!

אשלי בנסון

אשלי בנסון היא ללא ספק השקרנית הכי אהובה ויפה שנראתה בטלוויזיה. כן, רובכם מכירים אותה בתור האנה, הסנובית הטיפוסית של התיכון, אבל כמובן שהיא מפתיעה בהמשך הסדרה. כמו בסדרה, גם בחיים האמיתיים בנסון מפתיעה אותנו, בעובדה שהיא יכולה לדבר בפה סגור לגמרי. כן, כן, מה ששמעתם! במהלך ראיון שגרתי שאלו אותה אם יש לה איזשהו כישרון חבוי, והיא סיפרה שהיא מצליחה לדבר עם פה סגור. מודים, בהתחלה פקפקנו בה, אבל תשמעו, לדבר ככה עם פה סגור זה ממש כישרון.

 

פטריק דמפסי

פטריק דמפסי מוכר לנו כד"ר שפרד, גבר החלומות של כולן, מהסדרה המצליחה "האנטומיה של גריי". אומנם בסדרה הדמות שהוא מגלם נורא רצינית, קשוחה ולא נגררת לדברים שטותיים, אבל בחיים האמיתיים מסתבר שהוא להטוטן לא קטן. תרתי משמע! פטריק דמפסי היה להטוטן והתמחה בעיקר בג'גלינג. דמפסי כמו מקצוען, לא השתמש בג'גלינג רק כתחביב, אלא ניגש לתחרויות של ממש, התאמן יום יום ואף זכה במקום השני בתחרות בין לאומית! תודו שהופתעתם.

© אינסטגרם

אנג'לינה ג'ולי

אם עוד לא התעלפתם מהיופי העוצר נשימה של אנג'לינה ג'ולי, שחקנית הצמרת המוערכת מומחית גם בהטלת סכינים. את רמות הכשרון שלה רכשה דווקא בסט צילומים לסדרת סרטי הפעולה "טומב ריידר". תוך כדי הלמידה כנראה שהיא התאהבה בכל העניין, והיא אף דיברה על הנושא בכמה וכמה תוכניות אירוח. אנחנו מקווים שכשאנג'י מתעצבנת היא לא משתמשת בכישורים ההזויים שלה על בראד פיט.

© צילום מסך מיוטיוב

ג'סטין ביבר

למרות שזה נראה לפעמים כאילו ההצלחה עלתה לג'סטין ביבר לראש, הוא עדיין מצליח לשבור שיאים מחוץ לעולם המוזיקה. ביבר בכבודו ובעצמו הצליח לפתור קובייה הונגרית בפחות מדקה וחצי, ואפילו יש לכך לא מעט הוכחות ברשת! ידוע שפתירת קובייה הונגרית היא שיא שאנשים רבים רוצים לשבור, וביבר שלנו היה רחוק בדיוק 6 שניות משבירת השיא העולמי. קרוב!

 

קארה דלווין

קארה דלווין היא ללא ספק הדוגמה לאישה שיכולה לעשות הכל! מלבד העובדה שהיא אחת הדוגמניות הבינלאומיות הגדולות בעולם האופנה כיום, היא אף מככבת ממש עכשיו על מסכי הקולנוע בסרט החדש "ערים של נייר", וגם מפתיעה בכישרון שירה פשוט מפליא! אבל עזבו את כל אלה, הכי מפתיע זה שהיא יודעת לעשות ביטבוקס, שנשמע ללא ספק מקצועי ביותר! אז אנחנו נפחית במילים, וניתן לכם פשוט להקשיב:

 

 

תגובות