מה גרם לשלומית מלכה לברוח מהאירוע?. צילום: ענת מוסברג

מה גרם לשלומית מלכה לברוח מהאירוע?

איזה אירוע גרם למיטב הסלבס להתאחד יחד? מי הם פליטי הריאליטי שמנצלים את 15 דקות התהילה? ולאן בדיוק שלומית מלכה ממהרת? כל הפרטים בכתבה

הלילה התקיימה מסיבת 50 שנה למותג השיער קרסטס במסעדה מיסיס אנד מיסטר לי בת"א. בין המוזמנים הבחנו בדר זוזובסקי שמככבת בימים אלו באקרנים בסרט 'איביזה' והבסטיז שביט ויזל ולירז דרור, וגם מור סילבר הצטרפה לכל החגיגה. 

© ענת מוסברג
© ענת מוסברג
© ענת מוסברג

בנוסף לכל הדוגמניות והכוכבות המוכרות, הצטרפו 2 פליטי הריאליטי 'האח הגדול VIP', סתיו סטרשקו וסטלה עמר, שלמרות הקרבה שנראתה בין השניים בבית האח, לא היה ניתן להבחין בקשר ביניהם באירוע עצמו. מקרי? אנחנו לא בטוחים.

© ענת מוסברג
© ענת מוסברג

ולגולת הכותרת של הערב, שלומית מלכה פינקה את מארגני האירוע ואותנו בכמה דקות של חסד שבהן ביקרה באירוע (וכשאנחנו אומרים כמה דקות, אנחנו מתכוונים כמה דקות). בדקות האלו היא הספיקה גם להצטלם באירוע וגם לקבל מתנה מהמארגנים! שווה לא? אה, ואם אתם שואלים את עצמכם למה היא כל כך מיהרה? ובכן, אנחנו לא ממש יודעים מה קרה שם, אבל אנחנו כן יכולים להגיד שבן הזוג התומך, יהודה לוי חיכה לה בקוצר רוח באוטו אחרי שנכח בהצטיינות בקריאה הראשונה של הפסטיגל, שהתקיימה גם היא היום בבוקר. מעניין לאן הם הלכו אחרי, לא?

© ענת מוסברג
בקריאת הפסטיגל
בקריאת הפסטיגל © רפי דלויה
תגובות