הפתעה: אילו סלבס הכירו עוד לפני אור הזרקורים?. אינסטגרם, יוטיוב

הפתעה: אילו סלבס הכירו עוד לפני אור הזרקורים?

ביצת הסלבס מלאה בזוגות וקבוצות של חברים הכי טובים, אבל ברוב המקרים הקשר נוצר בעקבות ההצלחה. אז איזה סלבס הכירו עוד בתקופת האנונימיות שלהם?

סלינה גומז ודמי לובאטו

טוב, אז ככל הנראה קשר החברות בין שתי הכוכבת הגדולות, סלינה גומז ודמי לובאטו, הוא אחד הקשרים שעבר המון עליות ובעיקר מורדות. אז לפני כל הרבים המתוקשרים שעברו בשנים האחרונות כל הקשר הזה התחיל לפני יותר 15 שנה.  כן כן, כבר אז ששתיהן היו ילדות קטנות וחמודות, ילדות בנות 7 שהכירו על הסט של סדרת הילדים "ברני"  ומאז הפכו להיות החברות הכי טובות. שתיהן הפכו להיות הכוכבת של ערוץ "דיסני", גומז שיחקה ב"מכשפים מוורלי היילס",  "ספייס קידס", והחיים היפים של זאק וקודי" ובמקביל לובאטו שיחקה בסדרות ובסרטים מצליחים כמו "תנו לסוני צאנס" ו"קאמפ רוק", וללא ספק קיבלו את התואר 'כוכבות הערוץ'.  ואז הגיע השיתוף פעולה הראשון של שתיהן בסרט האהוב "תוכנית להגנת נסיכות", שחיבר ביניהן והידק את הקשר שלהן. הדבר מצד אחד חיבר בין השתיים והן הפכו להיות BFF, אך מצד המעריצים התחרות בניהן הייתה ניכרת. עד שבשנת 2010 הגיע הריב הראשון שגרר אחריו תגובות רבות, עד שבסוף השתיים חזרו להיות חברות טובות,  עד עצם היום הזה (רגע אנחנו בכלל לא בסרט).

© אינסטגרם


דניאל מורשת ודניאל גד

כוכבי סדרת הנוער המצליחה ביותר בארץ "גאליס",דניאל גד ודניאל מורשת הספיקו להכיר הרבה לפני שהפכו להיות ליעם ודורי. ממש בתחילת דרכם בתעשיית המשחק אי שם בשיעורי משחק בבימת הנוער ברחובות, גד ומורשת עבדו בחדרי חדרים ביחד על הופעות והצגות וככה זה לצד זה פיתחו את קריירת המשחק. ואז הגיעה גאליס, ומאז הכל היסטוריה.

© אינסטגרם

 

פריס הילטון וקים קרדשיאן  

פריס הילטון וקים קרדשיאן הן חלק מהשמות היותר חזקים שנמצאים בתעשייה היום. לרוב מזכירים אותן ביחד בעקבות הקשר המיוחד שהיה בניהן ובעיקר בגלל הריב הגדול שעשה המון רעש וצילולים. עוד לפני שהתפרסמו וניהיו מלכות בעולם הבידור, קים ופריס היו ביחד בגן, גדלו ביחד והפכו להיות חברות טובות. ואם כבר מדברים, עוד לפני תמונות העירום של קים, פריס דחפה אותה לעולם הזוהר בתור העוזרת האישית שלה, וכמו שניתן לראות היום קים מקבלת את רוב תשומת הלב של התעשייה מה שגרם להן לריב ריב מטורף שבמהלכו הקשר נהרס. כמה חבל. 

 

© יוטיוב

 

מריאנה אספוסיטו קנדלה וטרנו


גם כוכבות הטנלובלה הארגנטינאית שכולנו אוהבים, "כמעט מלאכים", מריאנה אספוסיטו וקנדלה וטרנו היו חברות טובות הרבה לפני ששיחקו וכבשו את ליבנו כטפי ומר. השתיים הכירו על הסט של טנלובלה מוצלחת לא פחות מבית היוצר של כריס מורנה, "פינת אור", וכבר אז החיבור בניהן היה ניכר. השתיים המשיכו לשחק זו לצד זו ועם הזמן הפכו להיות החברות הכי טובות.  מפה לשם עברו השנים והגיע הפרוייקט שחיזק את הקשר בניהן "כמעט מלאכים" שחוץ מלהפוך להיסטריה גדולה והערצה רבה חיבר בין השתיים ומאז ועד היום הן מפגינות חברות צמודה. 

 

© אינסטגרם

 

אוריה חורש וג'וי ריגר 

כוכבי סדרות הנוער האהובות, ג'וי ריגר מ"החממה" ואוריה חורש מ"שכונה" הספיקו להכיר ולהיות חברים טובים עוד בתחילת דרכם. השניים הכירו בבית ספר למשחק "תלמה ילין", מקום שפיתח אותם ובעקבותו השניים נכנסו לסדרות הטלווזיה המצליחות. יש שיחשבו שבגלל התחרות בין הסדרות הקשר ביניהם היפגע, אך תופתעו לגלות שלא ואפילו ממש לא, השניים נמצאים בקשר טוב והם ללא ספק חברים טובים. 

 

© אינסטגרם

 

תגובות