קיץ של כוכבים: האחיות כרקוקלי עונות על שאלון הקיץ שלנו!. צילום מסך מאינסטגרם

קיץ של כוכבים: האחיות כרקוקלי עונות על שאלון הקיץ שלנו!

לכבוד החופש הגדול שאלנו את הסלבס האהובים את שאלון הקיץ המיוחד שלנו והפעם האחיות הכי מוזיקליות בטלוויזיה, לירון וטלי כרקוקלי, מספרות לנו איזה שיר הכי מסמל בשבילן את הקיץ, על תקרית מפתיעה ומפחידה שקרתה להן בבריכה ומי זאת בדיוק סבתא לירון?

מה אתן הכי אוהבות בקיץ?

לירון: "טלי יותר אוהבת את הים ממני, אני קצת סבתא, כל הזמן החברים שלי קוראים לי סבתא לירון, כולם מכריחים אותי לבוא איתם לים וקוראים לי סבתא לירון כי כל פעם שאני בים אז אני לא יכולה להיות בשמש, אני חייבת לשבת מתחת לשמשייה, אני חייבת צל ואם אין שמשייה אני שמה על עצמי אוהל מגבות ותמיד צוחקים עליי שאני יושבת בצד ואוכלת בפלות או איזה חטיף... טלי היא המגניבה מבינינו. אנחנו מאוד אוהבות ללכת לים בקיץ בערב, כשיש רוח וחושך זה נורא כיף ורומנטי. וגם, למרות שקיץ, אני וטלי לא יכולות לישון בלי שמיכת פוך גם בקיץ, אי אפשר, אי אפשר. ולפעמים משתגעים עלינו שכל הבית עם מזגן אבל אנחנו ישנות עם הפוך, זו ההרגשה הכי כיפית בעולם. אבל צריך לחסוך, אז לא תמיד אפשר, אבל מתי שאפשר."

טלי: "את המזגן ואת הים, לירון לא אוהבת את הים. אני כל הזמן מכריחה אותה לבוא איתי לים. עכשיו הייתי באילת, ולירון ביקשה מתנה, אז קניתי לה קרם הגנה, זאת המתנה שקניתי לה. אני גם חכמה בשמש, אני לא מהאלה שיושבות שעות, משתזפות, אני הכי נזהרת, מדי פעם הולכת ככה לטבול את עצמי במים.

© אינסטגרם

מהי החופשה האידיאלית בשבילכן?

לירון: "בעיקרון החופשה המושלמת צריכה לשלב אוכל, הרבה אוכל. כאילו לקום, לאכול, ללכת להופעה, לאכול, ללכת לים, לאכול, לקנות בגדים, לאכול. כאילו לאכול. אפילו לישון ולאכול תוך כדי. נגיד בחופשה באילת, אין לך מקומות או מבנים מיוחדים לראות. אתה אוכל."

טלי: "וואי איזו שאלה קשה. האמת שאני כל הזמן חשבתי שהחופשה האידיאלית זה חייב להיות בחו"ל וחו"ל וחו"ל, והאמת שעכשיו הייתי עם חבר שלי באילת והיה פשוט מושלם! ואמרתי אין, אין על אילת, הסתובבנו והיה ממש כיף, נראה לי שזו החופשה האידיאלית שלי. אני רוצה לנסוע לאילת ולראות הופעה של מארון 5."

ים או בריכה?

טלי: "בריכה. הכי בריכה. אנחנו מה זה מוזרות. תלוי, זה לפי מצבי רוח, אבל בדרך כלל בריכה, אני אוהבת לשחות."

לירון: "בריכה. אני גם ממש אוהבת לשחות."

© אינסטגרם

באילו עבודות הייתן עובדות בחופש הגדול כשהייתן קטנות?

לירון: "אצל אבא, כל שנה הייתי הולכת לעבוד אצלו בעבודה בתל אביב ואני זוכרת שפתאום הייתי קמה ב- 6:00 בבוקר ואומרת לעצמי 'מה עשיתי, למה אני לא ישנה' וגם האמת שבחופש הגדול בתור ילדה אני הצטלמתי ל- "זומזום", לסדרה שהייתה בערוץ הילדים, אז זה הדבר שהכי זכור לי כי זה היה שנתיים ברצף, וזאת הייתה פשוט החוויה הכי מדהימה שהייתה לי בתקופה הזאת. צילמנו בחוץ ובאולפן וזאת הייתה חוויה מדהימה והתנסות מדהימה ואני זוכרת שממש התבאסתי שאני לא אהיה עם חברים בקיץ. זה היה כשהייתי בחטיבה, וכל החברים שלי יצאו לבלות ואני הייתי צריכה לשבת בבית וללמוד טקסטים, אבל זה היה הדבר הכי כיף שיכול להיות. אנחנו לא עצלניות, כל החיים יצאנו לעבוד."

טלי: "אני אספר משהו קצת פחות נוצץ. אני עבדתי בפיצרייה, כל החופש הגדול עושה פיצה. עליתי איזה 5 קילו כשעבדתי שם וכל פעם שסיימתי משמרת אז אבא או אמא באו לקחת אותי ובעבודה אז הייתי צריכה גם לקפל את השולחנות, להרים את הכיסאות אז תמיד הם היו באים ועוזרים לי והם היו מתעצבנים ואומרים שאני מסכנה, אבל תכל'ס עכשיו כשאני חושבת על זה, זה היה ממש כיף, היה לי ממש כיף לאכול פיצה כל היום, בחינם. סתם, גם עבדתי בקייטנות, הייתי מדריכה שזה היה ממש מגניב."

© אינסטגרם

קרם הגנה או שמן שיזוף?

לירון: "קרם הגנה! אנחנו שתינו קצת היפוכונדריות אז אנחנו הראשונות שילכו לקנות קרם הגנה, ואני יכולה להגיד לך שאנחנו ד"ר פישר בעצמנו. אני יכולה להגיד לך איזה קרם הגנה יותר טוב ומה פחות טוב ומה כדאי להשתמש ומה לא ואנחנו קוראות על זה ומתעניינות ואנחנו בחיים לא שמנו שמן שיזוף האמת, גם כי יש לנו חצי צד עיראקי אז לא צריך. טלי אומרת שאני צריכה דחוף להשתזף. תמיד אומרים לי שאני צהובה, שאני צריכה צבע. אבל אני סבתא לירון לנצח."

טלי: "וואי, ברור שקרם הגנה. תמיד אני יושבת עם חברות שלי בים, והן מרוחות בשמן וזה ואני כולי לבנה עם קרם הגנה. אין, זה מפחיד אותי השמן הזה, מפחיד. יש לי חברה שאבא שלה נהרג מסרטן העור אחרי שהוא היה כל היום בים וככה, זה לא צחוק, זה באמת מסוכן."

© אינסטגרם

הייתן טועמות גלידת טחינה?

טלי: "וואי, קשה גלידה טחינה. האמת שהייתי עם חברה ב- "יוגו" ואני הזמנתי עם תוספות, שוקולד, קליק, ופתאום היא אומרת לה "שימי לי טחינה", הייתי בהלם, לא ידעתי שקיימת תוספת כזו בכלל. אז נראה לי לא בקרוב, אני צריכה ככה לעבוד על עצמי כדי לטעום דבר כזה."

לירון: "אני כן הייתי רוצה לטעום. אני אוהבת ממש טחינה, טלי מוזרה היא לא אוהבת לא טחינה ולא חומוס, אז בקטע הזה אני כן הייתי רוצה לטעום, אני מתה על טחינה."

צלילה עם דולפינים או צפייה בסרט על דולפינים בבית מול המזגן?

לירון: "צלילה עם דולפינים. הם נראים לי הכי חמודים, החיה האהובה עליי. אבל בלי קשר, סרט זה הבילוי המועדף עליי ועל טלי."

טלי: "סרט בבית על דולפינים. אני לא יודעת, אני כאילו מפחדת מצלילה, לא קשור לדולפינים. דולפינים מחוץ למים."

מהי התקרית הכי קשה שהייתה לכם עם חול וים?

טלי: "כשהיינו קטנות, היינו במקהלת שרונית ברעננה והייתי ממש קטנה, הייתי בת 8 בערך,והייתה לנו כמו מסיבת בריכה כזאת. מישהי הייתה צריכה לשמור עליי כי לא ידעתי עוד לשחות והיא פתאום הלכה לשנייה ואני כנראה לא הצלחתי לשחות ופשוט שקעתי, אני זוכרת את זה מעורפל שפתאום כולם רצו אליי והוציאו אותי ואני לא נשמתי והושיבו אותי ואימא שלי הייתה בלחץ, ולירון גם. כמעט טבעתי."

לירון: "עכשיו אני אספר את זה מנקודת המבט שלי. באמת היינו במקהלת שרונית ובגלל שהמקהלה בבית אבות אז היה צ'ופר כזה ללכת לבריכה בימים של הקיץ. ויום אחד כשהיינו בבריכה שם, באמת לא יודעת מה קרה לטלי, לא היינו אמורות ללכת לעמוקים ואיכשהו, באמת בשנייה אחת של חוסר תשומת לב פתאום אני רואה את כולם על טלי, והרגשתי הכי רע בעולם שאני הגדולה ואני לא קלטתי את זה, למרות שגם אני הייתי מאוד קטנה. אז הוצאנו אותה מהמים ואני כמעט קיבלתי התקף לב ואז ראיתי אותה, והיא ירקה מים, הכול יצא לה ואז, וואו זה היה מפחיד בטירוף, בטירוף! אבא שלי בא לקחת אותנו והוא ממש בכה, והרגשתי אשמה. זה כל כך מסוכן, באמת שנייה של חוסר תשומת לב וזה קורה, בגיל צעיר כמובן. אחרי התקרית אמרנו "אין, אנחנו חייבות ללמוד לשחות", וזהו, מאז אנחנו שוחות בבריכה, מאז חזרנו לאהוב את הבריכה. טלי פחדה איזה תקופה."

מהו השיר שהכי מסמל בשבילכן את הקיץ?

טלי: ""Sugar" של מארון 5."

 

לירון: ""Uptown Funk" של ברונו מארס, זה שיר שגורם לי לרצות לפתוח חלונות ולשמוע אותו עם הרוח החמה."

 

איך אתן ממליצות לגולשי פרוגי לבלות את הקיץ?

טלי: "אנחנו ממליצות שינצלו את החופש הגדול, מה שנשאר ממנו, וימצאו חברים ויבלו. וילכו לבריכה ויימרחו בקרם הגנה, ולים, וינצלו את הזמן הזה שיש להם קצת חופש מהלימודים."

לירון: "אני מאחלת שבקיץ הזה ייקחו נשימה מהתקופה של הלימודים וייקחו נשימה בשביל עצמם ויחשבו מה הם רוצים להשיג שנה הבאה, והכי חשוב - יבלו אחד עם השני ועם המשפחה."

תגובות