אופס: יון תומרקין מתחיל ללמוד עם האקסית. צילום: אור גפן

אופס: יון תומרקין מתחיל ללמוד עם האקסית

תזכרו איפה קראתם את זה קודם: לשחקן יון תומרקין נמאס מלהיות רק שחקן מוכר ומצליח. בקרוב תומרקין יתחיל ללמוד תואר ראשון בלימודים אקדמאים, שם יפגוש במסדרונות הקמפוס המדובר, את האקסית שכולנו כבר מכירים ממש טוב!

 
השחקן וכוכב הנוער, יון תומרקין יחל בקרוב ללמוד לתואר ראשון, לימודים אקדמאים ב"מרכז הבינתחומי הרצליה" ויהפוך לסטודנט מן השורה הראשונה. אולי זה ישמע שגרתי יחסית, אך בדיוק כאן מגיעה התפנית המפתיעה - באותו מקום לומדת גם האקסית המפורסמת של תומרקין, אלכסה תמרי.
 
חוזרים להיות ביחד?
חוזרים להיות ביחד? © אור גפן
 
כזכור, יון ואלכסה ניהלו זוגיות יציבה ופוטוגנית במשך שנתיים ונראו מאושרים יחד, אך בדיוק לפני שנה השניים החליטו להפריד כוחות. כיום אלכסה, סטודנטית בשנה השלישית ללימודים, נמצאת בזוגיות מאושרת לא פחות עם היהלומן עידן טווינה שמתגורר בטורנטו.
 
בימים יפים יותר © אור גפן
 
תומרקין הכיר את אלכסה כבר לפני חמש שנים והם ניהלו מערכת יחסים קצרה באותה תקופה, מה ששימח את הדוד של אלכסה, מפיק הפסטיגל, מיקי פלד. אך הזוגיות לא צלחה, הם נפרדו וחזרו זה לזרועות זו כעבור כמה שנים. תמרי ידועה גם כמצליחה בזכות עצמה, היא ואחותה התאומה מנהלות אתר אופנה מצליח ופופולרי.
 
גם תומרקין מתחיל להכנס לעסקים ולא נשאר רק בטייטל "שחקן", חוץ מלימודי אקדמאיים, תומרקין הצטרף לאחרונה כיועץ תקשורת לחברת פרסום גדולה. כמו כן, בסמוך לתחילת לימודיו של תומרקין ב"בינתחומי" תשודר העונה השלישית של "גולסטאר" שצולמה בארגנטינה בהשתתפות יון, וכן העונה השנייה של "מועדון החנונים" בערוץ זום, שם משחק (או "לומד") תומרקין לצד אקסית אחרת, עמית פרקש שמגלמת חנונית טיפוסית ואילו יון דווקא הבריון של הכיתה.
 
לא רק חמוד
 

האם הוא גם יהיה הבריון של הסטונדטים? מה שבטוח את אלכסה הוא יפגוש מידי פעם בקמפוס ויחליף איתה מבטים מביכים. שיהיה בהצלחה!

בר-יון תומרקין
בר-יון תומרקין © אור גפן
 
 
 

עוד רגע זה בא... 🎓

A photo posted by Yon Tumarkin🔥 (@ytumarkin) on

 
 
תגובות