ונסה הדג'נס: "תנו לי לספר לכם, אני שונאת סרטן". צילום מסך מהיוטיוב

ונסה הדג'נס: "תנו לי לספר לכם, אני שונאת סרטן"

ונסה הדג'נס מקבלת פרס הערכה והוקרה ובעקבות כך חשפה את הקשיים שלה בתוך המשפחה והמעגל האישי שלה לראשונה. למה היא שונאת את הסרטן ולמי היא מקדישה את הפרסם שקיבלה? כל הפרטים

תוך כדי לא מעט טקסים שהתחוללו אי שם בהוליווד ובלוס אנג'לס השחקנית ונסה הדג'נס מצאה זמן לנפות למעריציה בנאום מרגש ולחשוף את העובדה כי אביה, גרג הדג'נס, נלחם בסרטן דרגה רביעית והיא מודה, קשה לה. בטקס הענקת הפרסים הספציפי הזה, שהתקיים בסימן מעגלי התקווה קיבלה הדג'נס פרס הוקרה והערכה על תרומתה לנזקקים. הטקס נערך בעיקר למען צדקה לרקדנים ששרדו את מחלת הסרטן, ולא ויתרו על החלום. מה שמיוחד בטקס זה הוא בעצם הפעם הראשונה שהדג'נס חושפת את הקשיים בעניינים המשפחתיים שלה.

© אינסטגרם

"בשנה שעברה, בן הזוג שלי, אוסטין, איבד את אמו בגלל הסרטן. אבא שלי אובחן לאחרונה כחולה סרטן בדרגה 4."  היא סיפרה. "תנו לי לספר לכם, אני שונאת סרטן. אני שונאת סרטן בכל תאי גופי." ונסה אחרי זה הקדישה את עניין הפרס לאמו של אוסטין, לאביה ולכל מי שהסרטן אי פעם נגע בו. "הפרס הזה אומר המון בשבילי, אבל הוא יאמר הרבה יותר לאמא של אוסטין, לאבי ולכל המשפחות אי שם, שנאבקות מדי יום ביומו בסרטן, כי באמת צריך להיות בן אדם חזק, ומשפחה חזקה כדי לעבור את כל זה." מרגשת, וצודקת!

© אינסטגרם
תגובות