טיילור מעוררת נוסטלגיה: מאט לה-בלנק מתארח בהופעה. צילום: טאמבלר

טיילור מעוררת נוסטלגיה: מאט לה-בלנק מתארח בהופעה

טיילור סוויפט ידועה באהבתה לשיתוף הבמה הגדולה שלה יחד עם כוכבים נוספים ומוערצים. לא פעם אירחה חברים מהתעשייה, ועד כוכבים שהיא בעצמה מעריצה. את מי היא החליטה לארח הפעם ולאיזה שיתוף פעולה אנחנו הכי מחכים? כל הפרטים

נסיכת הפופ המהוללת, טיילור סוויפט כמובן, מרבה לארח את חבריה הרבים, הטובים ובעיקר / המפורסמים, בבימות הופעתיה הגראנדיוזיות. אבל מאז סיבוב ההופעות של אלבומה האחרון שהחל במאי, היא לא מפסיקה לארח גם סלבס אחרים שכולנו אוהבים! בין הכוכבים הרבים שאירחה יכלנו למצוא גם להקות פופ מוכרות כמו "fifth harmony" ועד שחקניות הוליוודיות שהן פשוט אגדה כמו ג'וליה רוברטס שפיזזה לצלילי השירים המושלמים של טיילור.

הפעם בחרה הכוכבת לארח שוב מישהו ממש בלתי צפוי. סוויפט בחרה לארח את השחקן שכולנו זוכרים עוד מימי ימימה, כלומר, מימי קומדיית המצבים שכולנו הכי אוהבים לצפות בה גם היום. ניחשתם נכון, אנחנו מדברים על "חברים"! על במה יחד עם טיילור רקד לצלילי המוזיקה השחקן שכולנו אוהבים מאט לה/בלנק. אם נודה באמת, גילינו כשרונות שלו שלא הכרנו עד היום. אבל השאלה האמיתית היא האם יום אחד נזכה לראות את קייטי פרי וטיילור סוויפט על אותה הבמה?

 
תגובות