מה קורה כשמיילי סיירוס שומעת את הביקורת עליה?. צילום מסך מיוטיוב

מה קורה כשמיילי סיירוס שומעת את הביקורת עליה?

מיילי סיירוס התארחה אצל ג'ימי קימל ובעקבות כך הצטיידה בפאה ואביזרים שיצליחו להסוות אותה, ויצאה לראיין זרים ברחוב בשאלה "מה הם חושבים על מיילי סיירוס?"

מה קורה כשמיילי סיירוס שומעת את הביקורת עליה? סיירוס התארחה ביום רביעי האחרון באולפן של ג'ימי קימל ובעקבות כך שהיא גם הולכת להנחות השנה את טקס הVMA הקרוב, סיירוס הצטיידה בצלם מיקרופון ויצרה תוכנית חדשות פיקטיבית, וכמובן כדי שלא יזהו אותה לבשה פאה (האנה מונטנה מישהו?), משקפיים, בגדים רשמיים, מבטא בריטי ומזדהה בשם "ג'נט".

 

סיירוס החלה לשאול אנשים ברחוב מה הם חושבים על "מיילי סיירוס" והתשובות שהיא קיבלה, לא היו מעודדות בשבילה במיוחד. "היא לא אחת מהמועדפים עליי" אמר אחד המרואיינים שלה והמשיך "אולי אני לא אוהב את הסטייל שלה, אבל אני פשוט לא אוהב את כל המשפחה שלה". מרואיין אחר סיפר שהוא היה מעדיף את טיילור סוויפט על פניה, ומרואיינת אחרת סיפרה שהיא ראתה אותה כשהייתה צעירה, וסיירוס ענתה "כמו רובנו, כל אמריקה, ככה כולנו התאהבנו בה".

תכירו את מיילי סיירוס, או שאנחנו אמורים להגיד את ג'נט?
תכירו את מיילי סיירוס, או שאנחנו אמורים להגיד את ג'נט? © צילום מסך מהיוטיוב

אותה אישה סיפרה שהיא חושבת שמיילי סיירוס איבדה את דעתה וכשסיירוס שאלה אדם אחר האם הוא היה מסכים לביתו להתנהג כמוה אמר בהחלטיות "ממש לא" והוסיף "אני חושב שהיא רעבה לתשומת לב ובגלל זה היא מתנהגת ככה" סיירוס הגיבה בציניות "זה בדיוק, אתה אמרת את מה שחשבתי". לאחר שגם ביקשה מנערות לשיר אחד משיריה, ולרקוד כמוה, אחד מהמרואיינים זיהה ואמר "אני חושב שאת מיילי סיירוס" ובסוף גילתה לו שזאת היא בדרך מאוד מיוחדת ושונה.

 

כשסיירוס הגיעה לאולפן של ג'ימי קימל היא הצליחה לגרום לו לאי נוחות, כשהגיעה לאולפן שעליה רק בלייזר ענק פתוח ומדבקות של לבבות על החזה. "קצת קר לי" אמרה סיירוס כשהגיעה לאולפן "הייתי לובשת חולצה, אבל אין לי". קימל שנרתע מהלבוש המיוחד אמר "את כמעט עירומה" ולאחר מכן שאל "מאיפה את משיגה את הלבוש הזה?" אז אם אתם רוצים להתלבש כמוה תדעו שבשדרות הוליווד מוכרים הרבה כאלו לטענתה. ומה אביה חושב על הלבוש? סיירוס אמרה שבילי ריי סיירוס היה מעדיף שהיא הייתה שמה עליה חולצה, אבל הוא מעדיף שהיא תהיה אדם טוב בלי חולצה, מאשר אדם רע עם חולצה. עוד סיירוס סיפרה שהיא מרגישה נוח כשהיא גורמת לאנשים אחרים לאי נוחות, לדוגמא כשפגשה את פול מקרטני הצליחה לגרום לו לאי נוחות בשל לבושה, וסיפרה שזה גרם לה להרגיש הרבה יותר נוח עם עצמה. 

 

ואם כבר דיברנו קודם על בילי ריי סיירוס אביה של סיירוס, ביום שלישי אביה חגג את יום ההולדת ה54 שלו, ובילה ביחד עם משפחתו, וסיירוס אפתה בשבילו עוגה צמחונית ומיוחדת (באמת, כשזה קשור למיילי סיירוס שום דבר הוא לא פשוט) וקישטה בהרבה סוכריות צבעוניות, נרות ושלל קישוטים שונים, אבל אולי אביה לא אהב את זה? כיוון שכמה דקות אחריי סיירוס פרסמה באינסטגרם תמונה שלו מוריד את כל הקישוטים ומשאיר מהעוגה רק ריבוע ריק. בכל מקרה אנחנו מאחלים מזל טוב.

בהחלט עוגה מושקעת
בהחלט עוגה מושקעת © אינסטגרם
נראה שמישהו לא מרוצה
נראה שמישהו לא מרוצה © אינסטגרם
לפחות חגג עם המשפחה
לפחות חגג עם המשפחה © אינסטגרם
תגובות