ניקי מינאז' למיילי סיירוס: "כשאת בחורה לבנה ערומה את מקבלת מועמדות בVMA". צילום מסך מיוטיוב

ניקי מינאז' למיילי סיירוס: "כשאת בחורה לבנה ערומה את מקבלת מועמדות בVMA"

קרב דיוות חדש הולך בהוליווד: ניקי מינאז' נגד מיילי סיירוס, הפעם שתי הכוכבות הצליחו ממש להתעצבן אחריי שמינאז' קראה לסיירוס "בחורה לבנה ערומה" וסיירוס אמרה שהיא לא מכבדת את דבריה. מה גרם לשתי הכוכבות כל כך להתעצבן אחת על השנייה?

השנה מיילי סיירוס הולכת להנחות את טקס הVMA, ולשם לכך היא מנסה כמה שיותר לשווק את הטקס בין האירוח שלה ביום רביעי אצל ג'ימי קימל או בריאיונות. רק שלא כולם אוהבים את הצלחתה של סיירוס, תשאלו את ניקי מינאז' שהצליחה כל כך להתרגז על מפיקי ה-VMA שהקליפ שלה "אנקונדה" לא מועמד לקליפ השנה. 

מתכוננת לריב
מתכוננת לריב © צילום מסך מיוטיוב
לא נורא חבר, ישנן צרות גדולות יותר!
 

כשסיירוס נשאלה מה היא חושבת על התעצבנותה של מינאז' "אני לא באמת אכנס לזה. אני יודעת שהיו שם קצת ריבים, אני באמת לא יודעת... ואז טיילור סוויפט גם התערבה בזה". אנחנו לא בטוחים שלסיירוס אין קשר לפרשה, כיוון שמינאז' לא רק התעצבנה על מפיקי הטקס, אלא גם על סיירוס עצמה ועל הקליפ שלה ב"Wrecking Ball" שבזכותו ובזכות העלייה שלה לכותרות, השיר זכה לא מעט פעמים בתור "שיר השנה", "קליפ השנה" וגם הקנה לסיירוס להנחות את הטקס. "כשאת בחורה לבנה ערומה את שוברת את שיא Vevo ומקבלת מועמדות בטקס" אמרה ניקי כשהיא רומזת על סיירוס ועל הקליפ שלה ששבר את שיא הצפיות ביוטיוב.

גם היא מתכוננת
גם היא מתכוננת © צילום מסך מיוטיוב
 

סיירוס רמזה את הדעה שלה לגבי מה שמינאז' אמרה בראיון במגזין ניו יורק טיימס, "אם אתה עושה את הדברים בלב פתוח ועושה את זה באהבה, אתה תשמע ואני אכבד את הדעה שלך", אמרה סיירוס כשהיא רומזת על דבריה של מינאג' "אבל אני לא מכבדת את הדעה שלך בגלל הכעס שבה עם זה, וזה לא כעס כזה כמו "חבר'ה אני מתוסכלת על כמה דברים שהם בעיה גדולה".

הכל נובע מתסכול
הכל נובע מתסכול © צילום מסך מאינסטגרם

לאחר מכן היא פנתה ישירות למינאז', "את עשית את זה לגבייך, אני לא רוצה להישמע ביצ'ית, אבל זה כמו "אוף אני לא קיבלתי את הVMA שלי" לאחר מכן סיירוס לא הפסיקה ואמרה "אני יודעת שאת יכולה לעשות שזה יראה כמו... אה, סליחה. אני פשוט לא מבינה כי אני כוכבת פופ לבנה". מעריצים קוראים להחרים את מינאז' על הגזענות שלה, אחרות את מיילי, וחלק פשוט אומרים שהדברים יצאו מהקשרם. אמנם המעריצים מתקשים לבחור צד, אבל מצד שתי הכוכבות טרם נמסרו תגובות רשמיות בנושא.

בתקופות טובות יותר
בתקופות טובות יותר © צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות