ליאם המסוורת': "היא הבחורה הכי יפה בעולם".

ליאם המסוורת': "היא הבחורה הכי יפה בעולם"

בחורה ברת מזל אחת הצליחה לגרום לליאם המסוורת' להגיד עליה שהיא הבחורה הכי יפה בעולם? המעריצות ללא ספק מקנאות, אבל האם זה התפתח לרומן מתוקשר ואולי גם אירוסין שבעבר לא הצליחו לו? אז בואו נתחיל שכדאי קודם כל לנשום עמוק

כל המעריצות ללא ספק לא מצליחות להפסיק לקנא בבחורה אחת שהצליחה לגנוב את ליבו של ליאם המסוורת' ולגרום לו לקרוא לה "הבחורה הכי יפה בעולם" אבל האם זו תחילתה של רומן מתוקשר? אנחנו גם מקנאים. 

אבל לפני שנגרום לכם (ולנו) להתקף לב אנחנו רק נגיד שהבחורה הזאת אמנם היא ממש לא אדם נושם, אבל היא ללא ספק בחורה יפייפיה, וקוראים לה מיס פיגי! אחרי שנים שאנחנו מכורים לרשתות החברתיות ולאינסטגרם המסוורת' החליט רק היום לפתוח לעצמו חשבון אינסטגרם וכבר העלתה את תמונתו הראשונה.

מתי החתונה?!
מתי החתונה?! © אינסטגרם
216 אלף בשעה זה בהחלט מכובד
216 אלף בשעה זה בהחלט מכובד © צילום מסך

את תמונתו הראשונה הוא הקדיש לטענתו ל"אישה היפה ביותר בעולם" שהיא לא אחרת מאשר מיס פיגי לאחר שרשם שביום שישי האחרון בילה איתה, וכמובן שלא רק גרם למעריצים שלו לקנא אלה גם למישהו מיוחד. זוכרים את קרמיט? אז אחרי שנים של זוגיות נפרדו לאחרונה הזוג מיס פיגי וקרמיט, וכמובן שהמסוורת' נכנס למשוואה לאחר שרשם גם את שמו על התמונה ורשם לו "סליחה בעצם, לא סליחה" אוץ' זה היה ממש רע!

רק אל תעזוב אותנו
רק אל תעזוב אותנו © צילום מסך מיוטייוב

רק נגיד שנכון לשעות אלו המסוורת' כבר מונה מעל 216 אלף עוקבים רק לאחר שעה מאז שהעלה את תמונתו הראשונה. ואם שאלתם גם מה הוא עשה עם מיס פיגי נגיד רק שהוא הולך להתארח ממש בקרוב בגרסא החדשה לסדרה הנוסטלגית "החבובות".

תגובות