9 דברים שלא ידעתם על "מלכות הצעקה"!. צילום מסך מהיוטיוב

9 דברים שלא ידעתם על "מלכות הצעקה"!

לא שמעתם על הסדרה "מלכות הצעקה"?! הסדרה החדשה של ערוץ פוקס, היא סדרת טלוויזיה מז'אנר הקומדיית אימה, בכיכובן של השחקניות שאתם הכי אוהבים וביניהן גם אריאנה גרנדה, ליה מישל ואמה רוברטס! הבאנו לפניכם 9 דברים שלא ידעתם על הסדרה החדשה!

לא שמעתם על הסדרה "מלכות הצעקה"?! הסדרה החדשה של ערוץ פוקס, היא סדרת טלוויזיה מז'אנר הקומדיית אימה, בכיכובן של השחקניות שאתם הכי אוהבים וביניהן גם אריאנה גרנדה, ליה מישל ואמה רוברטס! הבאנו לפניכם 9 דברים שלא ידעתם על "מלכות הצעקה":

הטריילר הרשמי
 

1. זה לא "גלי"

אומנם "מלכות הצעקה" הגיעה מאותם היוצרים של גלי, אבל אל תצפו שיהיה דימיון בין הסדרות בכלל! למען האמת, יוצרי הסדרה והמפיקים בעצמם מדגישים שהסדרות לא יהיה דומות, ושאכן יש למה לצפות!

© צילום מסך מיוטיוב

2. השראה זה שם המשחק

היוצרים של הסדרה שאבו לא מעט השראה מלא מעט סרטים ותוכניות טלוויזיה אייקוניות הקשורים לשילוב בין עולם האישה והאימה בדומה לסדרה עצמה. בין הסרטים ששימשו כהשראות מרכזיות תוכלו למצוא את: "ילדות רעות", "האלווין", "יום שישי ה-13", ו"הצעקה".

 

On Sept 22 we wear pink! #Kappa #screamqueens #Chanel who's gonna watch the 2 hour premiere??? 💗🔪

A photo posted by Emma Roberts (@emmaroberts) on

3. זה גם לא "אימה אמריקאית"

אימה אמריקאית היא סדרת אימה שנוצרה והופקה על ידי אותם היוצרים והמפיקים שוב, של "מלכות הצעקה". למרות שבשתי הסדרות מופיעים מאפיינים של סרטי אימה, הסדרות יהיו שונות בתכלית.

4. שיר הנושא הוא סרט אימה בפני עצמו

למרות שהקליפ של שיר הנושא של הסדרה נראה כמו סרט אימה בפני עצמו, הסדרה לא הולכת להיות "אימתית" עד כדי כך. אם תקשיבו למילים, תשימו לב שהשיר יותר קריפי ממה שחשבתם!

 

5. השחקנית ניסי נאש, שונאת סרטי אימה

השחקנית המוכשרת ניסי נאש, שהייתה מועמדת לפרס האמי על תפקידה בסדרה "מחזיקות מעמד", משחקת גם ב"מלכות הצעקה" בעוד היא בעצמה שונאת לצפות בסרטי אימה בפרט, ובכלל פחדנית גדולה! הו, האירוניה.

צי

6. לא רק נשים!

אומנם הסדרה תחוג סביב אחוות הנשים, אבל במרכז העניינים תוכלו לצפות גם במועדון גולף של גברים ואותם תזכו להכיר בחלק השני של פרק הפרימיירה, וביניהם תוכלו לראות את ניק ג'ונאס וגלן פאוול!

7. לגלן פאוול יש קשר לגלי!

אם כבר דיברנו על השחקן גלן פאוול, ועל הסדרה גלי, תופתעו לשמוע שיש בין השניים קשר מצחיק ומפתיע! מסתבר שפאוול היה גר עם מי ששיחק את סמי באותה הסדרה, קורד אוברסטריט. מעניין אם הם היו עושים מרתונים של גליי אל תוך הלילה.

© צילום מסך מיוטיוב

8. העונה השנייה תהיה שונה לגמרי

יש לנו הודעה משמחת והודעה משמחת פחות. ההודעה המשמחת היא שכבר מעכשיו, אנו יודעים בוודאות כי תצטלם עונה שנייה לסדרה! ההודעה שפחות משמחת היא שרק ארבעה או חמישה שחקנים מהקאסט המקורי ימשיכו לעונה שאחריה. מי אתם מהמרים שזה יהיה?

9. שלושת ברי המזל

תופתעו לשמוע שישנם רק שלושה אנשים בעולם שיודעים מי הוא הרוצח המשמש כמקור הבעיות בסדרה, ומי הם בעצם השחקנים שיחזיקו מעמד עד העונה השנייה של הסדרה. מה לא היינו נותנים כדי להיות אחד מהשלישייה הזו!

תגובות