איך לא ראיתם: סרטוני היוטיוב המפתיעים של הסלבס!. צילום: ענת מוסברג וחן אביב

איך לא ראיתם: סרטוני היוטיוב המפתיעים של הסלבס!

את חלקם אולי ראיתם בתור ויראליות לרגע, ואת חלקם אתם רואים כאן בפעם הראשונה. חיפשנו ומצאנו את סרטוני היוטיוב של הכוכבים המקומיים כמו בר רפאלי, שלומית מלכה ואליאנה תדהר! אתם פשוט חייבים לראות!

נכון שעכשיו כשהסלבס מפורסמים הם נזהרים בכל מה שהם עושים, אבל פעם, לפני שהיו באור הזרקורים הם היו פחות זהירים והשתתפו, והעלו אפילו בעצמם סרטונים שלדעתנו היום הם לא היו מעלים, ויש את האלו שפשוט השתתפו בסרטונים האלו אחרי שהתפרסמו אבל בלי קשר למקצוע שלהם. קבלו את סרטוני היוטיוב של הסלבס שאף פעם לא ראיתם! 

אליאנה תדהר

את הסרטון הזה דווקא יש סיכוי שראיתם, אבל בכל זאת, לא יכולנו שלא להכניס את זה לכאן! כמו כמעט כל השחקנים גם אליאנה תדהר הייתה לפני "החולמים" ו"גאליס", בלהקת נוער שנקראת "צופי תל אביב". הלהקה צילמה בשנת 2007 קליפ לשיר מקורי משלהם בשם "לחיות". יכול להיות שיהיה לכם קצת קשה למצוא את אליאנה בקליפ כי בכל זאת עברו שמונה שנים מאז, אבל אנחנו מאמינים שאם ממש תתאמצו, תצליחו ותגלו שהיא הכי מתוקה שם

 
צללל

דניאל יפה

דניאל יפה התחילה רק לפני כחודשיים את הקריירה האמיתית שלה כשניצחה בתכנית המוזיקה "אקס פקטור" וכבר הספקנו למצוא סרטון שלה שאין ספק שלא לראות אותו זה לגמרי פספוס. יפה נתפסה יורדת במדרגות כשתוך כדי היא שרה את השיר "will always love you" של וויטני יוסטון והעלתה אותו לערוץ היוטיוב שלה לפני כשנה. תכלס? עם כמה שאנחנו יודעים שהיא זמרת טובה, הסרטון הזה רק הגביר את האהבה האינסופית שיש לנו אליה. 

 

עידן שקרוקה

לפני שעידן שקרוקה פרץ לחיינו בשנה שעברה כשהשתתף בסדרת הנוער "שכונה", הוא היה חלק מלהקת "מרכז הבמה" בחולון. הלהקה הפיקה מחזמר בשם "שווים" ובו גם שקרוקה שר ושיחק. ערוץ היוטיוב של הלהקה העלה סרטון של שקרוקה מתוך המחזמר בו ניתן לראות אותו משחק ושר את השיר "לא קל". לדעתנו, זה דווקא סרטון בכלל אבל בכלל לא מביך ואפילו חמוד לגמרי! אנחנו מאוהבים. 

 

איאן פינקוביץ'

לפני שהכרנו את איאן פינקוביץ' בסדרת הנוער "כוכב הצפון", היא הייתה חלק מלהקת הנוער "על הבמה". בני הנוער שהיו חלק מהלהקה צילמו סרט קצר של שבע דקות, שגם שמו של הסרט הוא שבע דקות. הסרט דבר על חבורה שתכננו לרדת יחד לחוץ הים בלילה אחד בחופש הגדול אך בסופו של דבר מצאו את עצמם נקלעים לתעלומה מפתיעה במיוחד. הסרט הוא בעצם סרט קצר שמדבר על כל מה שקורה לבני הנוער בגיל הנעורים. בסרט הקצר הזה נחשף בפנינו צד שבו לא הכרנו את פינקוביץ' כי בכל זאת אנחנו רגילים שהיא כוכבת ערוץ "דיסני". אגב, אם תתאמצו תוכלו לזהות בסרט גם את ניר חלפון! צפו בעצמכם בצד החדש ישן של איאן:

 

שירן סנדל

זה אולי פחות סרטון עצמאי, אבל רק בגלל שמדובר בשירן בחרנו להכניס אותו לכאן, שנה לפני שזכינו לראות את שירן סנדל לראשונה ב"גאליס", היא כבר לקחה חלק בקליפ "תני לי סימן" של זמר בשם בן ונוי. האמת היא, שלמרות שמדובר על לפני חמש שנים, סנדל נראית לנו אותו דבר והיא כמעט ולא השתנתה. מעניין אם אז היא חשבה שהיא תהיה הכוכבת שהיא היום.

 

ניר חלפון

ניר חלפון כבר שנים לומד ומשתתף בפרויקטים למשחק מקומיים, עד שפרץ בתור אודי ב"שכונה". כחלק מהתפקידים הראשונים שלו, חלפון השתתף בסרט קצר בשם "צבעוני שחור" שמספר על התאהבות של שני ילדים שמתבגרים בחברות שלהם, ניר משחק את הילד הבוגר בסרט וגם בתור הקריין ומראה לנו צד אחר שלא ראינו עד עכשיו.

 


שלומית מלכה

קצת לפני ששלומית מלכה התפרסמה בגדול, והרבה לפני שהיא הייתה החברה של יהודה, שלומית עשתה לעצמי פפארצי כשהיא הולכת על הים ומציגה לכולם את החיוך הטבעי והיפה שלה ובעצם גורמת לנו לתהות - למה רק השנה שמנו אליה לב? בכל מקרה שלומית, אנחנו דווקא בעד הרבה סרטונים כאלו במקרה שלך!

 

 

יהונתן בשן

הכוכב הראשי של "שוברי גלים" אולי לא כל כך ישמח לראות ששמנו פה את הסרטון הזה, מדובר בסרט הגמר שהכין יהונתן במסגרת מגמה בתיכון והוא גם משחק בו בתפקיד הראשי והדי מוזר. המשחק אולי לא בשמיים אבל זה כל כך חמוד שפשוט לא יכולנו להפסיק לצפות. או כמו שנאמר: יהונתן הקטן!

 

 

דנית גרינברג

הנה אחת הסיבות לזה שעשינו את הכתבה הזו. כשדנית גרינברג נכנסה לבית האח הגדול, היא לא ציפתה שהסרטון הזה יהיה כל כך ויראלי וכל כך מופץ ויגרום לה להיות מובכת. למה בדיוק? כי היא פשוט רוקדת בלי סיבה בצורה מטורפת ועם פרצוף רציני למדי! אז מה עם איזה סרטון המשך?

 

 

יון תומרקין

מה קורה כשיון תומרקין נאלץ להתווכח עם לקוחות מתלוננים בתור נציג שירות לקוחות? הסרטון הזה אולי יתן מענה לשאלה ויגרום לכם לרחם על הנציגים בפעם הבאה. אולי הסרטון לא נראה הכי אמין שיש אבל בהחלט משעשע!

 

 

תותי ניניו, אוריה חורש וג'וי ריגר

החבורה הזאת למדה ביחד בתלמה ילין וללא ספק היו כוכבי השכבה! במסגרת מגמה בית ספרית, הם הכינו הצגה מיוחדת ובה שלושתם השתתפו בתפקידים שגורמים לנו למחוא כפיים וגם לדרוש איזה פרויקט משותף שלהם או אולי אפילו סדרה!

 

 

רועי ניק ואסף הרץ

מה הקשר בין כוכב גאליס לבין כוכב שכונה? מאוד פשוט. רועי ניק ואסף הרץ היו מופיעים יחד בלהקת משחק מקומית והיו ללא ספק הכי בולטים מכולם. ולכן, כשנאלצו להפרד מהלהקה הכינו להם פרידה מושקעת ורצינית ולא שכחו כמובן לתעד הכל ליוטיוב! ביג לייק! 

 
 

 

עמית פרקש

דיברנו על יון, דיברנו על אסף - והופ! גם האקסית של שניהם נמצאת ברשימה! האם מישהו מציץ ומאזין לעמית פרקש בבית? זה אולי עוד סרטון שלא היינו רואים, ובעצם מדובר בפרסומת קטנה לחברת אבטחה, אך עמית עשתה בה עבודה משכנעת ולרגע באמת הרגשנו שאנחנו מציצים לה.

 

 

בר רפאלי

את הסרטונים האלו התפלאנו למצוא במיוחד שמדובר בבר רפאלי, וכן, לא נמאס לנו עדיין מהשם הזה. בר הצליחה למצוא זמן בין לוח הזמנים הצפוף שלה שמלא גם בטיסות הלוך ושוב, והצטלמה לשני סרטוני חתונה של חברים שלה. באחד מהם היא די בלטה וקיבלה גם ספוט ואילו בשני נראה כאילו היא עוד אחת מהחברים בסרטון, אבל זו בר, ובאופן טבעי היא תתפוס לנו את העין והפוקוס.

 

ויש עוד סרטון חתונה שבר לקחה בו חלק:

 
 

 

 

 

תגובות