אין מצב: קריסטיאן סטיוארט ובת הזוג נפרדו. צילום: אינסטגרם

אין מצב: קריסטיאן סטיוארט ובת הזוג נפרדו

קריסטיאן סטיוארט שנמצאת בזוגיות עם אליסה קרגייל, עלתה שוב על הגל, והפעם בעקבות הפרידה. אז מה גרם לשתיים לפרק את מערכת היחסים שלהן?

כנראה שהשחקנית קריסטיאן סטיוארט היא חובבת גדולה של סאגות. זה התחיל עם סאגת "דמדומים" המפורסמת, המשיך בסאגה הרומנטית עם רוברט פטינסון, כוכב הנעורים התורן דאז, הסתבך בסאגת הבגידה בכוכב עם במאי דמדומים, נפתר בסאגת הסולחה בין סטיוארט לפטינסון ו"חלק ב'" של היחסים ביניהם, פרידה, שמועות על קאמבק, ואז - קריסטין בכלל יוצאת עם בחורה! אבל עכשיו כנראה שגם הסאגה הזאת הסתיימה. הו קריסטין, מתי תנוחי?

© צילום מסך מיוטיוב

על פי דיווחים של אתר אמריקאי, סטיוארט והחברה אליסה קרגייל נפרדו. כידוע, השמועה על היחסים ביניהן, שהוציאה אותה מהארון, מעולם לא אומתה על ידיה והיא מעולם לא התייחסה אליה, אבל תמונות הפאפראצי אומרות אחרת.

יודעת להפתיע
יודעת להפתיע © אינסטגרם

אז מה הסיבה לפרידה? על פי מקורות, קריסטין כל כך עסוקה (כן כן, יש חיים אחרי דמדומים), עד כדי כך שאין לזה זמן למערכת יחסית רצינית. אבל אל תדאגו, הפרידה הייתה הדדית והשתיים נפרדו באופן ידידותי למדיי. אז  אולי יהיה סיכוי לקאמבק בעתיד? את זה נצטרך לגלות לבד, הרי קריסטין אוהבת לשמור את חיי האהבה שלה לעצמה.

תגובות