סגירת מעגל: לואי טומלינסון הולך לשפוט באקס פקטור. צילום מסך מהיוטיוב

סגירת מעגל: לואי טומלינסון הולך לשפוט באקס פקטור

הוא התחיל כמתמודד באקס פקטור שם הצטרף כחבר לאחת הלהקות הכי מצליחות ומוכרות בשטח, ועכשיו הוא הולך לשבת בפאנל השופטים של האקס פקטור. זה הולך להיות אדיר!

עד כה, מילא לואי טומלינסון, חבר להקת וואן דיירקשן, את תפקיד השופט האורח בלבד. כעת נזכה לראות אותו מככב בתור לא פחות משופט קבוע בתכנית! הפרומו הראשון שבו אנחנו רואים את לואי מופיע בסדרה, הפעם כחלק מצוות המנטורים, החל לתפוס תאוצה ברשת.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אנחנו יכולים לראות את שמו מתנוסס לצד שמות שלושת השופטים האורחים - מייגן טריינור, ג'ס גלין ומארק רונסון, שגם הם יושבים לנו בתודעה כבר די הרבה זמן ומוכשרים לא פחות.על פי דיווחים, סיימון קוואל, השופט הותיק בתכנית, זה שחיבר בין חברי וואן דיירקשן ומשמש להם כמדריך (ויש שיאמרו אב) עד היום, הוא זה שבקש מלואי להשתתף בתור מנטור סלב בעונה הקרובה.

 

A photo posted by Louis Tomlinson (@louist91) on

לדבריו, לואי תמיד היה הבחור היותר גלוי בלהקה, זה שלא יפחד לומר את האמת למישהו בפנים גם אם זה כרוך בלהודות לו שהוא גרוע. מה שהופך אותו למתאים במיוחד לתפקיד. אפשר לומר שהחיים של לואי לא משעממים בכלל בתקופה האחרונה. אם אתם לא זוכרים- לואי גם מצפה לילד ראשון, מבת זוגתו - בריאנה ג'נגווירת הסטייליסטית.

 

A photo posted by The X Factor (@thexfactor) on

תגובות