עבר את הגבול: ג'סטין ביבר מפלרטט עם רקדנית הרקע שלו. צילום מסך מהאינסטגרם

עבר את הגבול: ג'סטין ביבר מפלרטט עם רקדנית הרקע שלו

השבוע יצא הסינגל החדש "Sorry" של זמר הפופ המצליח ג'סטין ביבר, אבל לאחר שנחשפו ברשת תמונות שבהן הוא נצמד אל רקדנית הרקע שלו זה הדבר היחיד שכולם עסוקים בו. האם זה אומר שיש לו בחורה חדשה בחייו?

השבוע שוחרר ליוטיוב הסינגל והקליפ החדש "Sorry" של ג'סטין ביבר, בו הוא לא מופיע אלא רקדניות צבעוניות במיוחד שביחד עם המנגינה האלקטרונית, הריקוד החופשי והקול הנעים של ביבר, מכניסות את המאזינים (ובעיקר את המאזינות) לקצב מטורף. עוד משהו מטורף הוא חשיפת התמונות שבהן הזמר המצליח מפלרטט עם אחת מרקדניות הרקע שלו

 

על פי אתר אמריקאי, ייתכן שלביבר יש בחורה חדשה בחייו, או ליתר דיוק לא כל כך חדשה. מדובר ברקדנית הרקע שלו אליסנדרה, שאיתה הוא הופיע על הבמה ב-2012 במסגרת מסע ההופעות שלו "Believe Tour". השניים נצפו יום לפני שחרור הסינגל בפאב בלונדון ונראה שהם נהנו מאוד. חלק מהמעריצים אפילו ראו את אליסנדרה מנשקת את ביבר על הלחי ולוחשת משהו באוזנו. 

 

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on

הבילוי הלילי מגיע מספר שבועות לאחר שביבר נתפס לגמרי בעירום בבורה בורה עם המודל ג'ייד פירס, בת ה-20. אם יש משהו שהוא בטוח, זה שהוא לגמרי מגשים את החזון להיות צעיר וחופשי. האלבום החדש שלו ישוחרר ממש בקרוב, ב-13 בנובמבר, ועד אז הוא ימשיך לבלות ולעשות חיים כמו שרק הוא יודע.

 

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on

האם הוא ואליסנדרה ביחד או שהם סתם נהנים כידידים? את זה הזמן יחליט, ואנחנו כמובן נעדכן. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות