לא ציפינו: שחקנים הוליוודים שממש קשה לעבוד איתם. צילום מסך מהיוטיוב

לא ציפינו: שחקנים הוליוודים שממש קשה לעבוד איתם

לא הכל ורוד, אפילו לא בהוליווד. יש סלבס נחמדים שקל לשתף איתם פעולה, ויש כאלה שפשוט לא. אנחנו החלטנו לקום ולעשות מעשה בנושא, בדקנו ומצאנו - מי הם בדיוק השחקנים שקשה להיות איתם יחד על הסט. היזהרו!

ג’ניפר לופז

זה לא סוד שג’ניפר לופז יכולה להיות ממש דיווה. אפשר להגיד שיש לה את הזכות להיות כזאת מפני שהיא עושה כל כך הרבה דברים, שכוללים בין היתר ריקוד, שירה, ומשחק, אבל אי אפשר להגיד שהיא לא דיווה. ג’יי לו היקרה כנראה עשתה חיים קצת קשים למי שעבד איתה, כי לפי המקורות היא דורשת המון דברים, כשביניהם גם דברים די מוטרפים כמו מושב אסלה, שהוכן במיוחד עבורה, בכל מקום שבו היא צריכה לשהות, ולקינוח נאמר כי היא באה לעיתים בגישה עצבנית. להגנתה יש לה להגיד שבסך הכל היא “עובדת קשה יותר מאחרים”, מסכימים?

© צילום מסך מיוטיוב

ליה מישל

כולם זוכרים את ליה מישל בתור הבחורה הכי נערצת ואחת הדמויות הכי חשובות בסדרה "Glee", רייצ’ל ברי. אך מי ידע שדווקא על הסט של הסדרה הזו השמועות אומרות שמישל לא ממש הייתה, איך נגיד, נחמדה. גם היא מתוארת לנו כאחת עם מוניטין של דיווה, ויש סיפורים שאומרים שכשקייט הדסון באה להתארח בתוכנית, היא אמרה לליה "סיוט לעבוד איתך!" וואו, אנחנו מריחים קט פייט?

© צילום מסך מיוטיוב

כרסיטיאן בייל

אם אתם חובבי אקשן, אתם ודאי מכירים את הבחור הזה. חוץ מזה שהוא נמצא במלא סרטי מתח פעולה, כריסטיאן בייל הוא בעצמם באטמן המפורסם מסדרת הסרטים. אז מסתבר שבאטמן, שמציל כל כך הרבה אנשים, גם מתאכזר לכמה. המקורות מעבר לים מספרים שמרוב שהוא מתייחס ברצינות לכל דבר שהוא עושה הוא דורש לא פחות משלמות מכל מי שעובד איתו.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

המקורות האלה די מאומתים, כשאר כל העולם "זכה" לשמוע הקלטה של בייל צועק על מי שהיה אחראי על הצילום והתאורה בסרט "שליחות קטלנית: התעוררות" בסצינה מסויומת. כריסטיאן האנגלי צעק: “אתה הורס את הסצנה שלי! אם תעשה את זה עוד פעם מז***ת אחת אני לא אדרוך על הסט הזה כל עוד אתה עובד בו. אתה בחור נחמד, אבל זה לא פשוט מספיק!” מה גם, שזו לא הפעם היחידה שזה קרה לבייל, אז בכלל…

 

צ’ארלי שין

בניגוד לכל השאר, לצ’ארלי שין יש מקרה שבו הוא אפילו פוטר בגלל התנהגות מבזה על הסט. שין, כיום בן 50 בדיוק, לא נשכח בהוליווד בתחום הזה בייחוד בגלל השערוריה שעורר, אי שם בשנת 2011, בעוד “שני גברים וחצי”, בה שיחק בתפקיד הראשי, הייתה בעונתה השמינית.

מה שקרה אז זה שבעקבות הניסיון השלישי במהלך שנה אחת בלבד של צ’ארלי להיגמל מסמים, הסדרה יצאה להפסקה. אבל זה לא נגמר שם, כי השחקן החל לפרסם הצהרות פומביות נגד צ’אק לורי, יוצר התוכנית, והעניין הזה הפך לאחד הסכסוכים הכי מתוקשרים שהוליווד אי פעם ידעה. כך יצא שנאסרה כניסתו של שין לסט באולפנים, ולמרות כל זה, הוא המשיך ראש בקיר וביקש העלאה של 50% בשכר! כאן כבר המפיקים לא יכלו יותר להיאבק, ונאצלו לפטר את צ’ארלי מהתוכנית ולהחליפו באשטון קוצ’ר. חתיכת סיפור.

© צילום מסך מיוטיוב

לינדזי לוהאן

לינדזי לוהאן היא ממש לא "הילדה הטובה" של הוליווד. בעברה היא יצאה וחזרה למכוני גמילה מסמים כל הזמן, וסחבה לא מעט פרשיות שהסעירו את העולם. פעם, הייתה לינדזי כוכבת גדולה מאוד, בעיקר בעקבות השתתפותה בקלאסיקה "ילדות רעות" (“mean girls”) בה גילמה את התפקיד הראשי, כך שכל הנערות של התקופה העריצו אותה בטירוף. אבל, האמת היא שעל הסט לוהאן כנראה לא הייתה הכי כיפית. על פי השמועות היא ידועה לשמצה כאחת שתמיד מאחרת, לא יודעת את הטקסט שלה, או לא טורחת להופיע בכלל. עוד מסופר כי היא אפילו כמעט פוטרה מתפקידה בסרט “החוק על פי ג’ורג’יה”, בשעה שהייתה בשיא הבליינות שלה. טוב נו, כל אחד והפאקים שלו?

© צילום מסך מיוטיוב

קניה ווסט

במקרה הזה הסיפור קצת שונה. קנייה ווסט הוא לא דיווה, והוא גם לא דורש כזה הרבה על סט צילומים, אבל מה שכן, הוא רועש. הסיפור עליו מתמקד בעיקר בהופעת האורח שעשה בסרט “חדשות בהפרעה”. כך מספר וויל פרל, מהשחקנים הראשיים: “זה היה הזוי כשקניה, שהוא מעריץ כל כך גדול של קומדיה, היה אורח בסט הצילומים שלנו במשך יומיים. הוא ניגן את השירים החדשים שלו הרבה, שוב ושוב. אפילו בזמן שמנסים לצלם, הוא ממשיך לנגן את השירים. והם היו רועשים, ויותר מידי.” אוי וויל, הלוואי עלינו לשמוע את השירים החדשים של קנייה לפני שהם יוצאים!

 
תגובות