מודה בהכל: טיילור מדברת לראשונה על היחסים עם הארי. צילום מסך מהיוטיוב

מודה בהכל: טיילור מדברת לראשונה על היחסים עם הארי

אמנם עברו שנים רבות מאז הזוגיות הנוצצת (והקצרה במיוחד) של שני הזמרים הארי סטיילס וטיילור סוויפט. כשלוש שנים לאחר הזוגיות שלא צלחה, החליטה סוויפט לדבר על כל מה שעברו השניים בפרק הזמן הקצר

כולנו מודעים להיסטוריה המתוסבכת של טיילור סוויפט והארי סטיילס כבני זוג, שעליה סוויפט נוהגת לרמוז בשירים שלה, אך מעולם לא אמרה שמות. עכשיו היא החליטה לדבר על מערכת היחסים הזו.

 

Hugging it out after the crowd screamed louder than I thought was humanly possible for @dwyanewade!!

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בהופעה שנערכה במוזיאון הגראמי שמציג את הסטוריית תעשיית המוזיקה, טיילור הופיעה וליוותה את עצמה בפסנתר לכבוד חגיגות השנה לאלבומה "1989" (אלבום שבו היא לא ממש חסכה פרטים על מערכת היחסים...), אך לפני ששרה את השיר "מחוץ ליער" (Out Of The Woods), היא פצחה במונולוג ודיברה על מערכת היחסים.

 

Meredith is allergic to joy.

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

"ההרגשה מספר אחת שהרגשתי במהלך כל מערכת היחסים, הייתה חרדה. כי זה הרגיש מאוד שברירי, מאוד מהוסס. וזה תמיד היה 'אוקי, מה המחסום הבא? מה הדבר הבא שיגרום לנו להירתע? כמה זמן יקח עד שזה יהפוך לבלגן נוראי ושניפרד? חודש? שלושה ימים?" אמרה סוויפט, והמשיכה: "ואתם יודעים, אני חושבת שהרבה מערכות יחסים יכולות להיות מאוד יציבות וזה די מה שאתה מקווה לו, שזה יהיה יציב ובריא אבל זה לא תמיד מה שאתה מקבל. וזה לא אומר שזה לא מיוחד ויוצא דופן כשיש לך מערכת יחסים שברירית ואיכשהו היא בעלת חשיבות בתוך השבריריות." אבל אין ספק, שיצאו ממערכת היחסים הזאת שירים נהדרים שכולנו נהנים לשמוע!

 

Meerkat Manor.

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

 

תגובות