מתנות קטנות: דנית ואליאב באיחוד משפחתי. צילום: אור גפן

מתנות קטנות: דנית ואליאב באיחוד משפחתי

ביום שישי האחרון, חגג האיש שאחראי על כל עניין הפינוקים בביצה הישראלית, רונן קוחלי מסיבת יום הולדת ענקית במיוחד. אז מי הגיע לשמוח בשמחתו?

ביום שישי האחרון, רונן קוחלי, האיש שאחראי על הצד המפנק והכיפי שבביצה יום הולדת ולדאוג למפורסמים לקומבינות של הנחות סלב או סתם מתנות, וכמו שניחשתם, מיטב הסלבס לא יכלו לפספס אירוע כזה ולהתקרב אליו עוד קצת. והתוצאה: המסיבה הכי שווה בעיר. כזו שאיחדה טובים אחרים שלא פספסו את החגיגה של האיש שמקמבן אותם יותר מכל אחד אחר ביניהם אייל גולן, נטע גרטי ונירו לוי.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

בין מי שהגיע היה ניתן לראות את צמד האחיות הכי אהובות, מורן אטיאס ושני אטיאס, מנהל בית הספר צביקה הדר, אנה בול ההריונית יחד עם בן זוגה מתן אוזן, שגם אחיו, אליאב אוזן וארוסתו הטרייה דנית גרינברג נכחו אחרי שבוע בתחנת המשטרה. עוד בנגזרת האח הגדול יכולנו למצוא את טהוניה רובל ואיציק זוהר.

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

עוד זוג מאורסים פוטוגני היו ישראל אטיאס ובת זוגתו. גם הזוג הכי צמוד מנצל עוד קצת את התהילה, רז זלצרמן ואלכסה דול נראו קרובים כמו תמיד וגרמו לנו לתהות מתי כבר תשלף אצלם הטבעת? טום באום כמובן נכח גם פה, ואורנה דץ שתככב גם בפסטיגל הקרוב פרגנה במזל טוב. 

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
משפחה טובה
משפחה טובה © אור גפן
תגובות