יצירתית: מיילי מלקקת פסנתר למטרות צדקה. צילום מסך מהיוטיוב

יצירתית: מיילי מלקקת פסנתר למטרות צדקה

הזמרת מיילי סיירוס ידועה כאחת שפועלת עבור מטרות צדקה, אבל על ליקוק פסנתר במטרה לקדם זכויות עוד לא שמענו. אז איך הכל התחיל ובכמה נמכר הפסנתר?

אנחנו כבר רגילים לכך שמיילי סיירוס עושה דברים בדרך שלה ועושה הכל על מנת להיבדל וליצור תדמית ייחודית, אך היא הצליחה להפתיע אותנו שוב והפעם, היא ליקקה פסנתר. אנחנו יודעים איך זה נשמע, אבל יש הסבר.

הכל התחיל בנשף חגיגי שהתקיים אמש בלוס אנג'לס, בו נערכה מכירה פומבית של פריטים שווים במיוחד למטרות צדקה. ביניהם ניתן היה למצוא פסנתר שהמוזיקאית לינדה פרי ניסתה למכור, ובשלב מסוים קראה לסיירוס לעלות לבמה ולעזור לה למכור אותו. סיירוס מיהרה להיחלץ לעזרתה וכמובן לא הסתפקה בשיטות מכירה נורמטיביות וכדי לגרום לפסנתר להיראות אטרקטיבי יותר בעיני הקונים הפוטנציאליים, ליקקה אותו. 

 

LA LGBT GALA ❤ w my happy hippies @vijatm @bradleykennetheyewear @anderfinn @marianamarr

A photo posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מסתבר שמיילי ידעה בדיוק מה היא עושה, וקונה מאושר זכה לקחת לביתו את הפסנתר היוקרתי שנתרם למרכז בו התקיימה הגאלה ע"י השחקנית העולה וכוכבת "כתום זה השחור החדש", רובי רוז. אם תהיתם כמה עלה לו כל התענוג, נספר שלא פחות מ-50,000 דולר.

 

Tour packing = fucking gnarly #milkymilkymilktour

A photo posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

אין ספק שמדובר במחיר מציאה עבור סימני הליקוק של אחת מכוכבות הפופ המפורסמות ביותר ברחבי העולם. מיילי ידועה כפעילה בכל הנוגע לזכויות בע"ח, הקהילה ההומו-לסבית ועוד, ומדובר באחת הפעולות המקוריות ביותר שעשתה על מנת לקדם מטרות חיוביות. אנחנו בטוחים שזה לא ייעצר כאן ושהיא תמשיך להפתיע אותנו. ואתם הייתם משלמים 50,000 דולר עבור הפסנתר?

תגובות