יום הולדת שמח: ליאונרדו דיקפריו חוגג 41 שנים!. צילום מסך מהיוטיוב

יום הולדת שמח: ליאונרדו דיקפריו חוגג 41 שנים!

ליאונרדו דיקפריו, אחד השחקנים הבולטים בהוליווד, עבר דרך ארוכה ב-40 השנים שלו על כדור הארץ, ועכשיו הוא נכנס לשנה ה-41. אז מה אנחנו מאחלים לו והיכן נצפה לראות אותו בהמשך?

מזל טוב! השחקן הכי נוצץ בהוליווד, ליאונרדו דיקפריו, חוגג ממש היום יום הולדת 41! אנחנו כאן, בשביל לאסוף את הנקודות החשובות שעבר עד עכשיו, ולאחל לו עוד המון שנים של עשייה. קודם כל לאלה שלא יצא להם להכיר, מי זה ליאונרדו דיקפריו? הוא לא רק האקס המיתולוגי של רפאלי, הוא נולד אי שם בנומבבר 1974, בגיל 16 קיבל את התפקיד הראשון שלו בסדרה "הורות" ומאז הוא אגדה.

משם הכל התחיל
משם הכל התחיל © יוטיוב

דיקפריו הוא שחקן, מפיק קולנוע, ופעיל סביבתי והשם שלו נכרך בקלאסיקות וסרטים מהשורה הראשונה. הפריצה הגדולה שלו הייתה בגיל 19 ב"מה עובר על גילברט" לצידו של עוד אחד מהשמות הגדולים בתעשייה הלא הוא ג'וני דפ, אבל כנראה רובכם תזכרו אותו בתור ג'ק דוסון הג'נטלמן העני מטיטאניק.

מוכר לכם?
מוכר לכם? © יוטיוב

מאז, הספיק דיקפריו לשחק ברשימת סרטים ארוכה בתוכה נמצאים: "האיש במסיכת הברזל" "תפוס אותי אם תוכל" "כנופיות ניו יורק" "הטייס" "הזאב מוול סטריט" ועוד. הוא היה מועמד לפרסים רבים ביניהם פרס האוסקר המכובד חמישה פעמים ועשרה פעמים על פרס גלובוס הזהב, בו זכה פעמיים. ואם זה לא מספיק, הוא גם נשמה טובה הפועלת למען איכות הסביבה ושינוי האקלים.

צפו בטריילר לאחד מסרטיו הפופולריים- "הזאב מוול סטריט"

 

מה אנחנו צופים ממנו? רק לגדולות! הוא הוכיח כבר מזמן שהוא לא רק פרצוף יפה, ואנחנו מצפים לראות אותו בעוד הרבה סרטים מכל הז'אנרים (במיוחד האקשן והרומנטיקה) וכמובן שנשמח לראות סרטים אותם הפיק ואולי גם ייכנס לנעליי הבמאי והתסריטאי וגם אם הוא יהיה נערת המים אנחנו עדיין נאהב אותו. אין ספק שממנו נשמע הרבה.

תגובות