מלכי ההשקות: אילו סלבס לא מפספסים שום השקה?. צילום: ענת מוסברג

מלכי ההשקות: אילו סלבס לא מפספסים שום השקה?

בין כל הפרויקטים העמוסים של המפורסמים בביצה המקומית, יש כמה שלא שוכחים לפנות לעצמם כמה שעות לטובת השקות נוצצות במיוחד. מי הם הסלבס שלא מוותרים על הפלז'ר?

מור סילבר

נתחיל באושיית האינסטגרם והנשואה הטרייה, מור סילבר. הבלונד והחיוך נראים לא רק ברחבי הרשתות החברתיות, אלא גם בהשקות נוצצות. קחו לדוגמא את תצוגת הסתיו של "קסטרו" שהתקיימה לפני כשלושה חודשים. סילבר לא נרתעה מהפרשה שסבבה סביב חברת האופנה ונכחה שם עם החתן לעתיד שלה, שעכשיו הוא כבר רשמית בעלה. 

© ענת מוסברג

אם חשבתם שבזה מסתכם העניין, טעיתם. סילבר חיה את עולם ההשקות ומגיעה לכל השקה אפשרית. כמה ימים לפני התצוגה של הקולקציה החדשה של "קסטרו", היא הגיעה למסיבת 50 שנה למותג השיער "קרסטס" ובין כל לוח הזמנים הצפוף שלה היא הלכה גם לפרימיירת "It Girls", למסיבת יום ההולדת של משה פרץ ולהשקות רבות ונוצצות במיוחד. אז סילבר, מה ההשקה הבאה?

ליהיא גרינר

פיינליסטית העונה השלישית של "האח הגדול", ליהיא גרינר, מוצאת זמן בין כל הקמפיינים וההנחיות שלה לצאת להשקות ולדפוק חיוכים למצלמות, כהרגלה. כמובן, כמו לכל מפורסם, גם לה יש תקריות ופרשות רבות בהן היא מעורבת אבל על השקות היא לא מוותרת. אחת ההשקות שזכורות לכולנו, היא ההשקה לסדרה החדשה של משקה האנרגיה "Blue Night", שהתקיימה לפני כמה חודשים, בה היו גם עוד פליטי ריאליטי כמו דנית גרינברג ואליאב אוזן. אנחנו בטוחים שלכל השקה, כזו או אחרת, שאליה גרינר מגיעה - הכול נהפך למעניין! 

© שוקה כהן

טום באום

המולטי-טאלנט טום באום הוא כוכב ההשקות, בלי ספק. מאז השתתפותו ב"המירוץ למיליון" אנו רואים אותו בכל מקום אפשרי, בעיקר בערוץ הילדים בו הוא מנחה לצד עודד פז ודנה פרידר. לבאום יש חוש אופנתי חריף, לכן הוא זוכה לככב אצלנו כמעט בכל שבוע בפינת ה"היוש או ביוש". הוא כיכב בהשקות אופנתיות רבות, ביניהן של "פנאי פלוס" (שיק ושוק), קולקציית הקיץ של חברת "Forever 21" וכמובן תצוגת הסתיו של "קסטרו". אנחנו שואלים: איך יש לך זמן לכל ההשקות האלו?

© אור גפן

ירדן הראל

איך אפשר לדבר על מלכי ההשקות מבלי להזכיר את המגישה היפהפייה של "חדשות הבידור", ירדן הראל? לאחר שהיא מנחה את תוכנית הבידור היומית, היא קופצת להשתכשך עם חברותיה הטובות מהתעשייה - לירן כוהנר, מור סילבר ועוד - לאירועים רבים שאליהם היא מוזמנת, בעיקר לאלה שקשורים לאופנה. הראל מספקת למצלמה לא רק את החיוך הכובש, אלא גם את השיקיות שנוטפת ממנה בכל השקה. אנחנו מאוהבים! 

© ראובן שניידר

עדי הימלבלוי

עוד אחת שתופסת מקום בשורת מלכי ההשקות היא עדי הימלבלוי. עוד לפני שהיא נישאה לנדב פלד וילדה את בנם הבכור ליאו היא כיכבה בהשקות רבות, ביניהן השקת האלבום הרביעי של קובי אפללו והשקת בר חדש בשם "Passerella". אין ספק שהימלבלוי, העמוסה בלוח זמנים מטורף שכולל אמהות וקמפיין חורף לרשת הנעליים "TO GO", מצליחה לארגן לעצמה כמה שעות טובות לטובת השקות חלומיות. אפשר להצטרף אלייך?

© אור גפן

לירן כוהנר

גם היא נשואה, גם היא בלונדינית וגם היא אוהבת ללכת להשקות. יש לכם ניחוש? כמובן, זו לירן כוהנר. היא נמצאת אצלנו בדרך כלל בפינת ה"היוש או ביוש" וכמובן שהיא מקבלת "היוש", בזכות הסטייל המהמם שהיא מביאה איתה להשקות ולאירועים רבים. קחו למשל את האירוע של "ASOS", הברית של הבן של שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי, החתונה של שיר מורנו ותצוגת "רנואר". כוהנר, ללא ספק, היא מהטיפוסים שלא מפספסים שום השקה ועושים את זה בשיא השיקיות והאלגנטיות

© רפי דלויה

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות