איפה הם? כוכבי הילדים שהספקנו לשכוח. צילום: יחסי ציבור

איפה הם? כוכבי הילדים שהספקנו לשכוח

כולנו אהבנו אותם, גדלנו עליהם ולא הפסקנו לראות אותם על המסך, ולפעמים אפילו בפוסטר שבחדר שלנו. לאן נעלמו כוכבי הילדים שכולנו אהבנו?

יסמין עיון

יסמין עיון פרצה לחיינו בשנת 2011 בסדרה "אליפים", שם גילמה את אילנה / ילדה עירונית עם זיקה חיובית לאיכות הסביבה. בעקבות הצלחת הסדרה עיון הפכה ליעד של אלפי מעריצים. בסוף שנת 2013 ירדה אליפים מהמסך ויסמין דווקא הלכה יותר לכיוון של קולנוע והשתתפה בסרט "מפריח היונים" לצד דניאל גד. מאז מי שתפסה לה את משבצת ההערצה בשנה האחרונה היא אחותה הקטנה / ליאנה עיון שמשחקת את מיטל ב"שכונה".

© אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ליאת בלו

את ליאת בלו אתם בעיקר זוכרים בתור זואי מהאי, אך הפרסום הראשון שלה הייה דווקא שנתיים קודם לכן, בעונה הראשונה של הריאליטי "הדוגמניות", שם זכתה במקום השני. בשנת 2008 ליאת כיכבה ב"תפוס ת'פסטיגל" יחד עם עוז זהבי שם ביצעו דואט משותף. משם והלאה לא שמענו עליה, ואם נאמר את האמת אנחנו די מתגעגעים!

© אינסטגרם

מורין אמור

את מורין הכרנו בסוף שנת 2009 בתור "שחר הבת" בסדרה "נשרים" ובסדרת הבת "מבצע קיפוד". לאחר הפריצה בנשרים הפכה מורין לשם חם בתעשיית הבידור. מאז היא הורידה פרופיל והשתתפה בפרויקטים קטנים יותר בערוץ ניקולודיאון כמו "הצחוקייה" וגן חיות".

 

הילי ילון

הילי ילון היא שחקנית ישראלית שכיכבה בלא מעט סדרות –  "חשופים" "ראש גדול" ו"השיר שלנו". אך את התפקיד העיקרי בחייה גילמה ב"השמיניה" בתור איה דביר. בשנת 2013 חזרה השמינייה בעונה רביעית, אך הפעם פחות מוצלחת. בקיץ האחרון השתתפה בסרט הישראלי "אני לא מאמין - אני רובוט". אך אם לומר את האמת בטלוויזיה היא ממש חסרה לנו. ילון נעלמה לנו ממש לאחרונה כאשר נסעה לניו יורק, דווקא בשביל להצליח יותר. אז למה בעצם אנחנו לא שומעים עליה?

© אינסטגרם

עומרי לוקאס

בעונה השנייה והשלישית של "גאליס" עומרי לוקאס פרץ לחיינו בתפקיד המשמעותי בחייו – אדוארד נסיך גאליסיה". מאז לא כל כך שמענו ממנו, למרות העובדה שגם בימים אלו הוא מככב בסדרת הנוער של ערוץ 10, "להתבגר" ובתפקיד אורח בסדרת הנוער "כוכב הצפון". 

© אינסטגרם

גאיה גור אריה

את גאיה גור אריה הכרנו לראשונה בסדרת הנוער של דיסני "יומני החופש הגדול". אחרי שידורי העונה השנייה של הטלנובלה הבינלאומית של דיסני "ויולטה" בה השתתפה בתפקיד אורח, נעלמה מעולם הבידור. אך במקרה הנוכחי, אל דאגה,  כפי שסיפרנו לכם לא מזמן, בימים אלו גאיה נמצאת בצילומים לסדרה "נעלמים" – הפקה משותפת של ADD וערוץ ניקולדיאון בהוט - כך שנשמע עליה עוד הרבה.

 

תגובות